- lánc DID 520 Japán, nem O-gyűrűs, 9800.-Ft, van raktáron
- lánc IRIS 520, spanyol, nem O-gyűrűs, 9930.-Ft, van raktáron
- lánc IRIS 520 X-Ring, spanyol erősített, X-gyűrűs, 18.720.-Ft, van
raktáron
ezek a láncok közül melyiket válaszam,mert ilyen téren tanácstalan vagyok ha lehet kérnék egy kis segítséget...
az én elsö lánckerekem az 16 fogu,a hátso meg 39 igaz??mármint a gyári....
egyébkétn azért mert megláttam egyszer aegy autót amit még addig soha nem láttam és beleszerettem...azóta tart ez és utánna rájöttem h elérhető áron van és kiváló tuningalap ráadásul igen kevés szaladgál az országban...Honda CRX delSol VTi.....
Hát mondjuk én amikor beindítom akkor úgy telefüstölöm az utcát mint a qrva élet... oyan füstöt csinál mintha tüzelnének valahol.... aztán menet közben is van h rázendít... volt h kigyorsításnál belenéztem a visszapillantóba, és láttam hogy miyen jó kis felhőt hagytam ott a buszmegállóban állóknak... és akkor még a benzintankba nem is tettem olajat...
Szoci motorok mennek ennyivel.Csak szemre is latszik minden szamolgatas nelkul hogy ugyan hidegen fustol a motor de uzemmelegen es hajtas mellett epp hogy van fustje,szo mi szo nem eppen tiltakozik a surubb keverektol.Masik hogy ezek az uj olajok nem kokszolnak(100 %szintetikus egyik sem) igy nem tud "kart" tenni a lerakodasokkal.
akkor kiszedem belöle az egész rendszer legalább könnyebb leszek 1-2 kiloval tényleg neked miv olt kiszedve a mocidból mert irtad h kicsit ki volt könnyítve
Ti melyik pályára mennétek ki motorozni??
(esetleg nyáron meg lehetne beszélni egy közös pályamotorozást, ha lehet ilyen)
Ilyen lesz az NS 400-ason is meg majd a CR 500-on is.
- lánc IRIS 520, spanyol, nem O-gyűrűs, 9930.-Ft, van raktáron
- lánc IRIS 520 X-Ring, spanyol erősített, X-gyűrűs, 18.720.-Ft, van
raktáron
ezek a láncok közül melyiket válaszam,mert ilyen téren tanácstalan vagyok ha lehet kérnék egy kis segítséget...
az én elsö lánckerekem az 16 fogu,a hátso meg 39 igaz??mármint a gyári....