jah ezt elég sokáig játszotam én is a robesszal és hát nem lett semmi baja aszem de lehet h bent valami eléget ki tudja nah mind1
elmesélek valamit ezt jácotam le tőveztem gyujtás nélkül 60nál paff recsent egyet a tügörgöket kinyomta / törte a kosárból és a hengerfal és a dugo közé került szoval nem volt olcso meg csináltatni de amuyg jo játék
Eléghet tőle a katalizátor a kipuban. Nem gyújtja be a keveréket a gyertya, belenyomja kipuba, és ha ott gyullad be akkor gáz van. Elvileg kicsi rá az esély, mert a hengerben a melegtől el fog égni.
menet közben állítsd le a motort és rögtön vissza és durranni fog egy qrva nagyot... tudod azzal a kis kapcsolóval nem tom mitől van és azt sem, hogy árt-e vagy sem...
Persze persze játszod a kuplung be és tiltás üzemmódot mi???
Arra szoktak ugrani a csajok
Amikor a 2 Raptor ordít az SV-n JA és utána elengedem a gázt és két kurva nagy lángcsóva durrogás kíséretében
A legjobb az volt amikor ki akart kezdeni velem nemrég lámpánál egy új 5s Bimmer...
Beáll mellém és elkezdi túráztatni és néz az arcomba... Nézek rá és mutatom h nem hallom a gépét (az enyém alapjáraton) erre mutatom h most figyeljen... Kopp gáz tiltáson kb 5 másodpercig elenged lángcsóva és durrogás... A csávónak leesett az álla majd szépen lassan elkezdett csorogni negyed gázon
Hülye paraszt azthitte h olyan vagány azzal a hulladékjával
kösz .
a fékek miatt azért vagyok hisztis mert ültem egy ktm 640LC4-en és annak a féke a viszonyítási alapom. azért egy 600as sportgépnél lehessen már 2 ujjal fékezni fakk (ez nem azt jelenti h nem lehet csak 3al kényelmes igazán)...
1000km-t mentem eddig kb sok sok tapasztalatom van .
1. Pirelli diablo-t ne vegyen senki (hátulja folyton elmegy, nem melexik be, visszaváltásnál vagy kisebb fékezésnél is hajlamos megcsúszni
2. iszonyat kényelmes, de nem a városban... mire végigmegyek a körúton meg kell állnom úgy fáj a csuklóm.
3. Kicsit "lomha" alsó tartományban, olyan RS filing h 7e felett tartsd. természetesen a lomha baszottnagy idézőjelben van 7000 felett vadállat, városban nem is szabad fölé pörgetni.
4. kezesbárány..., de tényleg már most úgy tok vele kanyarogni kb mint az RS-el annó, pedig fikák a gumijaim
5. Csajozós mint az álllat , komolyan már leintettek csajok a déliben meg hasonlók
Tyt inkább úgy mondanám h mi nem voltunk überbrutálok a szerelésben De szép a mai nap és én is nekiugrok az RS-nek a fékeihez és teszek bele uj folyadékot. egy pofával könyebb lesz mint a gixernek a kettőjével szenvedni. leveszem az idomokat is és elkezdem csiszolni. hátsó kereket ki, agyra persely csináltatás... aksit is kiszedem és feltöltöm mert full 0-n van és szeretném beindítani. szal lesz ma dolgom.......
na, ügyes vagy Kornél!
mesélnél nekem 1 picit a gépről?? mennyit mentél idáig vele? és mik a tapasztalatai??
fékei tényleg nem olyan überbrutálak??
üdv
yeah!!!! megyek és ezt fogom jáccani egész este!!
olcsóbb mint az arrow :D
elmesélek valamit ezt jácotam le tőveztem gyujtás nélkül 60nál paff recsent egyet a tügörgöket kinyomta / törte a kosárból és a hengerfal és a dugo közé került szoval nem volt olcso meg csináltatni de amuyg jo játék
Joe még soha nem kellett kopp-gázt húznom h odanézzenek
Arra szoktak ugrani a csajok
Amikor a 2 Raptor ordít az SV-n JA és utána elengedem a gázt és két kurva nagy lángcsóva durrogás kíséretében
A legjobb az volt amikor ki akart kezdeni velem nemrég lámpánál egy új 5s Bimmer...
Beáll mellém és elkezdi túráztatni és néz az arcomba... Nézek rá és mutatom h nem hallom a gépét (az enyém alapjáraton) erre mutatom h most figyeljen... Kopp gáz tiltáson kb 5 másodpercig elenged lángcsóva és durrogás... A csávónak leesett az álla majd szépen lassan elkezdett csorogni negyed gázon
Hülye paraszt azthitte h olyan vagány azzal a hulladékjával
majd ha jó hideg lesz!! akkor férfias
az RS is csajozós gép..
bár valamelyik újság jobban írta: pinamágnes.
a fékek miatt azért vagyok hisztis mert ültem egy ktm 640LC4-en és annak a féke a viszonyítási alapom. azért egy 600as sportgépnél lehessen már 2 ujjal fékezni fakk (ez nem azt jelenti h nem lehet csak 3al kényelmes igazán)...
1000km-t mentem eddig kb sok sok tapasztalatom van .
1. Pirelli diablo-t ne vegyen senki (hátulja folyton elmegy, nem melexik be, visszaváltásnál vagy kisebb fékezésnél is hajlamos megcsúszni
2. iszonyat kényelmes, de nem a városban... mire végigmegyek a körúton meg kell állnom úgy fáj a csuklóm.
3. Kicsit "lomha" alsó tartományban, olyan RS filing h 7e felett tartsd. természetesen a lomha baszottnagy idézőjelben van 7000 felett vadállat, városban nem is szabad fölé pörgetni.
4. kezesbárány..., de tényleg már most úgy tok vele kanyarogni kb mint az RS-el annó, pedig fikák a gumijaim
5. Csajozós mint az álllat , komolyan már leintettek csajok a déliben meg hasonlók
mesélnél nekem 1 picit a gépről?? mennyit mentél idáig vele? és mik a tapasztalatai??
fékei tényleg nem olyan überbrutálak??
üdv
Váltókar kéne.
Te is Fehérvári vagy????? Majd jövőre motorozhatunk ha ráérsz:D!