Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ezt faszán leirtam
nah most hogy igy megujultak a vidók hogy lehet letölteni őket?
hello
azt szeretném megkérdezni mosz h igy megújult a vidók hogy lehet őket leszedni?
No para lazulj inkább
Ok akkor én tévedtem
Nekem is 32-es karbim van és Dellorto
jah és a full tuning-tól eléggé messze van
Figyelj barátom a képed alól amin az RS van azt a gyorsulós szöveg töröld ki sürgősen.Meg csak annyi hogy a polini 154 cm3-as hengert gyárt RS125-höz a 32-es karbid az foggalmam sincs mien gyártmány de a Delortonak RS-re ha jól tudom ilyen méretű karbija nincs.Az Arrow kipu meg egy sima utcai cső.
Ennyi.
Jah most olvasom új hengerrel. Hát öcsém ezt jól benézted ha a 154-es 170.es...
Mi az h 170-es polini meg 32-es karbi? hengert megfúrták, 34-es karbit meg betömték????? Gratula...
bazmeg kijött a kábel a helyéről, most mit mondod h faszságot beszél?
srac aze kicsit olvasgass utana h mi merre hanymeter mert elegnagy faszsagokat tudsz itt osszehordani
Hali!


Nos, ezt te sem hiheted el, hogy chiptuninggal ezt elérték? Egy Ferrarinál, ami eleve egy utcai sportgép... Komoölyan elhiszed, hogy egykis chippel 2* akkora nyomatékot, és 30%-al nagyobb motorteljesítményt hoztak ki? Ennyire ne legyetek már naívak!
Ehhez kb azkell, hogy kicseréljék a motort! De akkor a váltót is, mert ekkora teljesítménynövekedést nem bír el! Szóval nemtudom honann vettted ezeket, de olvasd el, hogy mihez mellékelték....

Erről egy fiatal "feltaláló" jut eszembe... Aki előadta a Stépán professzor úrnak, hogy feltalált egy gépet, ami 30%-al nagyobb teljesítményt szolgáltat, mint amit bevezetsz.... Nos, erre a Stépán, akkor én feltaláltam egyet, ami 60%-al többet... A srác elgondolkodott, és megkérdezte, az hogylehet? Erre a prof: hát kettőt egymás után teszek a maga gépéből.... Mert ugye tudjátok, energia nem vész el, csak átalakul! És aki 100%-os hatásfokot kihoz Szóval értitek :)
Lehet,hogy te élvezted én viszont akkor ott az út szélén kicsit elbizanytalanodtam..Kell ez nekem..?
1 óra múlva már tudtam,hogy kell!!
Soha nem hagyott ott sehol és most is elindult és hazahozott
Szia Slip! Van MSN-ed? Mert akkor felvehetnél! waroven@easymail.hu
Hello,
Tegnap óta én is RS "125" tulaj lettem,
meredek váltás egy cross motor után.
csakhogy, ha ez RS 125 lenne, 170-es polini henger
32-es del"Orto, arrow kipuf, szvl. full tuning
30km-t mentem az új hengerrel...beköpi sokszor a gyertyát,
alapjárat kicsit instabil, és tegnap az útszéli gyertyacsere közben vhogy L basztam a gyújtást is
sztem vmi kábel kijött a helyéről nem volt időm nézni, 3.-ban 120 nál nyit a power szelep
ennél többet még tudok mondani, hova vinnétek h profin belőjjék a moccát és ne túl drágán? (budapest)
ha van vmi tuti bevált tippetek akkor pls egy mailt dobjatok nekem, mert a forumra nem tudok mindig benézni
Nekem csak 1szer szorult meg az AF1, és lehet hogy ezért, de én élveztem
a novitec cég is tuningol ferrarikat és más sport autokat de nem a legjobb sztem az egyértelmü legjobb tuner a hamann aztán még va npár nivos cég pl: alpina (bimmer, ruf , porsche.....) breytone , ac snitzher , matting
gixer 1000 3 sec alatt van 100on 2,8 asszem
áá észre se lehet venni
Honda Civic VTi Turbo 5gen 11,3 es o csinalta,legjobb Honda "tuner" magyarorszagon volt mar elotte is 1-2 autoja ami igencsak magyarorszag leggyorsabbja volt a sajat kategoriajaba pl honda civic coupe(itr engine) NSX killer nah jo kicsit latszik a fanatizmus a Honda irnat :)
Nem voltam szezonzáró szóval nem monnd sokat a neve.

Scoefield teljes együttérzésem nekem 2x is megszorult a mocim tudom milyen érzés!!!! uNDORÍTÓ DOLOG
ja azthiottem az a baj h itt motorokrol akarsz halani nem pedig autokrol :)
de addig autoba álmodom amig a motorom kész :((
azért mert megszorúlt a mocim?Vagy miért is?
jo-jo nyugi nah bocsánatot kérek srácok :)