Úhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
A Coupe Turbo
Látom azért van még egy pár ember ami tudja mi is az igazi unikum amit a Fiat létrehozott pár évvel ezelőtt. Az uccsó szériából: Pininfarina design, lyuggatott féktárcsák Brembo fék , 2 literes 5 hengeres változó szelepvezérléses motor alap 155le+ Turbo 220Le alapban 6.3 százra és 250 végsebesség. Raksz rá egy okos chippet kipuff rendszer és 300 le garantáltan büntet
Fiatalkorom nagy álma de ki tudja még lecserélhetem a Marist egy Coupéra
Egy bajom van a Turboval : sokkba kerül a fenntartás (10ezrenként olajcsere ajánlott pl ) szóval non-stop pumpálhatod bele a lóvét. Bár mondjuk kicsit felpiszkálva könnyedén büntet egy M3 E46- t is
Németországban a tuningolt Coupé Turbókat csak M3 killernek hívják
Valaki emlitett itt valami bankot....
Bankban tartani a lóvét hülyeség forgatni kell!!!!!!!!!!
csá all!pénteken se tudtam elhozni a moccot ,vmi papírokat elb*sztak,szerdán mehetek érte rem még lesz annyi jo ido h menjek pár kört...na jó moccozást mkinek aki még motorozik én mek megünnepelni a szülinapom...meg leiszom magam amiér nincs motor ,1 hónapos kihagyás után iszok ismét:),na még1X jók legyetek és Aprilia POWA
Nos, javaslom a www.nagyvas.hu -t, ott meg tudod nézni! Én most vettem, Lucas előre 3400 FT, a Goldfren egységáras, 5 e FT, vettem már AP-t, az 6200 volt! Hátra kb hasonló! Szerintem az AP drága, és mivel alegutóbi szigetesen le talált válni, mikor kb 0,8 mm-re kopott, nem javaslom! A Gold Fren nekem nem jött be, igen tükröstette a tárcsát, mondjuk csak hátul próbáltam! Az eredeti Ferodo tetszett, a Lucast még nem raktam be!
Nemnem. Ez információgyűjtés. Aztán meg számolom h mikor lessz estleg annyi pénzem.
De tavaszra már lessz remélem mer tesómat lehúzom mert meg kell csinálnom az NRG(jét). Mondjuk az nem sok. +meló. De akkor meg elmotorozom a pézt... Lottót kéne nyerni
Hali! MA voltam kinn kecskeméti gokartpályán nagoyn jo volt ajánlom mindenkinek! Méga gépem bejáratos sajna de igyis élvezhető volt. Jó volt az idő is. Motorozzon mindenki amig lehet!
jó hát tegnap benccével kb 2 órát légtelenítettünk szal max az h kapott egy kis fékolajat a tárcsa meg a betét, majd kikopik...
20ropi volt nekem előre hátra ferodo, valszeg rs-re kevesebb már csak azért is mert ugye 1el kevesebb fék
Akkor tuti, hogy levegős maradt, szerintem légtelenítsd le, de előbb próbáld meg danaturált szesszel letörölni a tárcsát, úgy tudom azzal szokták, ha nincs féktisztítód.
Nagyon tud visítani a kipuffja
Igazi tuner autó Olaszországból!
A Coupe Turbo
Látom azért van még egy pár ember ami tudja mi is az igazi unikum amit a Fiat létrehozott pár évvel ezelőtt. Az uccsó szériából: Pininfarina design, lyuggatott féktárcsák Brembo fék , 2 literes 5 hengeres változó szelepvezérléses motor alap 155le+ Turbo 220Le alapban 6.3 százra és 250 végsebesség. Raksz rá egy okos chippet kipuff rendszer és 300 le garantáltan büntet
Fiatalkorom nagy álma de ki tudja még lecserélhetem a Marist egy Coupéra
Egy bajom van a Turboval : sokkba kerül a fenntartás (10ezrenként olajcsere ajánlott pl ) szóval non-stop pumpálhatod bele a lóvét. Bár mondjuk kicsit felpiszkálva könnyedén büntet egy M3 E46- t is
Németországban a tuningolt Coupé Turbókat csak M3 killernek hívják
Valaki emlitett itt valami bankot....
Bankban tartani a lóvét hülyeség forgatni kell!!!!!!!!!!
Nos, javaslom a www.nagyvas.hu -t, ott meg tudod nézni! Én most vettem, Lucas előre 3400 FT, a Goldfren egységáras, 5 e FT, vettem már AP-t, az 6200 volt! Hátra kb hasonló! Szerintem az AP drága, és mivel alegutóbi szigetesen le talált válni, mikor kb 0,8 mm-re kopott, nem javaslom! A Gold Fren nekem nem jött be, igen tükröstette a tárcsát, mondjuk csak hátul próbáltam! Az eredeti Ferodo tetszett, a Lucast még nem raktam be!
De tavaszra már lessz remélem mer tesómat lehúzom mert meg kell csinálnom az NRG(jét). Mondjuk az nem sok. +meló. De akkor meg elmotorozom a pézt... Lottót kéne nyerni
Zsolti, mennyibe van a hengerszett?
20ropi volt nekem előre hátra ferodo, valszeg rs-re kevesebb már csak azért is mert ugye 1el kevesebb fék
na, most lépek tesztelni