gyerekek, lehet itt alfa, ferrari, merci, audi.. a legjobbat autókat akkoris a HONDA gyártja és a legjobb motorokat is. Ennyi, nincs vita. Nézzétek meg, hogy adott ccm-ből ki hoz ki a legtöbb lovat. Turbo meg ilyen faszságok nélkül!
Ha még nem ültél motoron akkor rs50, ha már van róla fogalmad akkor 125, de szerintem ne újat. Gyorsulásban autóhoz??? Hát érzésre 350Z power felett . Amúgy számszerint 7 körül. 85kg alatt valószínű picit több. Amúgy szerintem ha meg akarsz spórolni kva sok pénzt meg időt, és nagyon kezdő vagy akkor mindenféleképpen CBR125. Ha nem vagy szerelmes 2t-be akkor az jobban megéri
hali4
szerintem nem a gyorsulással és a végsebi teszteléével tanulsz meg motorozni....volt előtte mocid??motoroztál?
tanuló motor az rs50-es,azért egy rs 125ösből van mit kimocizni....kezdeni lehet 1000es gixerrel is,tudok rá példát,de az nem azt jelenti,hogy a gyerek tud is mocizni....
Hát igen, hozzászólásod mindenképpen nagy segítség számomra a döntéshozatalban, de azért ha van még tipped, akkor hallgatom. :)
Amúgy pl. csak a gyorsulásra gondoltam, merthogy a végsebit már olvastam több helyen, hogy gyárilag 160-170 körül. Szervízintervallumra meg azt, hogy igen-igen sűrűn kell és kell neki a finom olajocska...
Hát én töredelmesen bevallom, hogy se nem érdekel a karbi, a leömlő, a kutyafüle, csupán egy olyan rettentően egyszerű kérdés, hogy szerintetek a 2006-os RS125-ös milyen kezdő motor lenne nekem? 85 kg vagyok, elég magas és most kezdem az "A" elméletit és tavasszal a rutint. Azért gondolkozom ebben a típusban, mert csodaszép és a kiszemelet GSX-R600-at semmiképpen nem veszem meg kezdésre.
Egy szó mint száz, nem túl gyenge a gép? Mihez lehetne hasonlítani pl. kocsiban? Minden infót szívesen veszek és köszönök!
Jahjah ismerem az ex gazdáját. a motor nála csak 3 szor ragadt meg és egyszer ők meg egyszer az előző tulaj perselyezte. Akkor se tudott semmit nem hiszem hogy azóta tudna bármit.
1. a power nem sebességfüggő hanem fordulat és 170es polini meg nincs rs 125re amugy ez a motor hajdúszoboszlói volt ugytom vagy tévedek zsolti? mert motor.hu-n fennt volt régebben és h szoboszlo volt irva
Hát de érted bejön ide az az istentudjaki trake vagy kiagec és elkezd itt pofázni a semmire még a berakott teljesítménymérés értékelést is lusta megnézni és pofázik
Na a másikról ne is beszéljünk a tipikus paraszt csak a BMW-Merci-Audi párost ismeri
Istenem nincs stílusuk ezeknek te
Az nem lehetett szar Civic....
Ha már Japán tuning akkor csakis VeilSide biztos mindenki látta a Tokyo Driftet na a 350Z és az RX7 az full VeilSide tuning az RX7 belsejében Fortune csomag csak 4.7 milla
Amit előbb egy srác felsorolt az összes német tuningcéget tippelni tudnám hh milyen autókat szeret Nem rosszak a Ruf, Gembala a legjobb Porschéhoz Alfákhoz még kurvajó az Autodelta Angliából , Bentley-hez Mansory , JAguarokhoz Arden, Japókhoz VeilSide, Nismo, Rallyart és hasonlók na ezek kurvajók.... Bár látom a srác ezeket még hírből sem ismeri nem gáz lehet még tanulni
Bár látom Alpináról hallot már meg Hamannról is tud valamit
Faszfej mekkora gyökér vagy Bi-kompressor..... Ennyit azért csak tudsz angolul ha meg nem akkor dupla feltöltő tessék.... a chip csak utána jön ja és persze mivel nem kókányolnak váltó elemek erőssebbre cserélése még brutkóbb futómű (ami ugye áll a fékek + futómű tuingból is....)
Mit osztod itt az észt ha még olvasni sem tudsz de látom h csőből vagy gyökér Látszik mennyire vagy ott a témában még le is égeted magad
17cm-5,5cm
ár:8000ft érd: kiscsavo89@freemail.hu
szerintem nem a gyorsulással és a végsebi teszteléével tanulsz meg motorozni....volt előtte mocid??motoroztál?
tanuló motor az rs50-es,azért egy rs 125ösből van mit kimocizni....kezdeni lehet 1000es gixerrel is,tudok rá példát,de az nem azt jelenti,hogy a gyerek tud is mocizni....
Amúgy pl. csak a gyorsulásra gondoltam, merthogy a végsebit már olvastam több helyen, hogy gyárilag 160-170 körül. Szervízintervallumra meg azt, hogy igen-igen sűrűn kell és kell neki a finom olajocska...
Hú, pörög itt a téma bakker... :)
Hát én töredelmesen bevallom, hogy se nem érdekel a karbi, a leömlő, a kutyafüle, csupán egy olyan rettentően egyszerű kérdés, hogy szerintetek a 2006-os RS125-ös milyen kezdő motor lenne nekem? 85 kg vagyok, elég magas és most kezdem az "A" elméletit és tavasszal a rutint. Azért gondolkozom ebben a típusban, mert csodaszép és a kiszemelet GSX-R600-at semmiképpen nem veszem meg kezdésre.
Egy szó mint száz, nem túl gyenge a gép? Mihez lehetne hasonlítani pl. kocsiban? Minden infót szívesen veszek és köszönök!
Na a másikról ne is beszéljünk a tipikus paraszt csak a BMW-Merci-Audi párost ismeri
Istenem nincs stílusuk ezeknek te
Ha már Japán tuning akkor csakis VeilSide biztos mindenki látta a Tokyo Driftet na a 350Z és az RX7 az full VeilSide tuning az RX7 belsejében Fortune csomag csak 4.7 milla
Amit előbb egy srác felsorolt az összes német tuningcéget tippelni tudnám hh milyen autókat szeret Nem rosszak a Ruf, Gembala a legjobb Porschéhoz Alfákhoz még kurvajó az Autodelta Angliából , Bentley-hez Mansory , JAguarokhoz Arden, Japókhoz VeilSide, Nismo, Rallyart és hasonlók na ezek kurvajók.... Bár látom a srác ezeket még hírből sem ismeri nem gáz lehet még tanulni
Bár látom Alpináról hallot már meg Hamannról is tud valamit
Mit osztod itt az észt ha még olvasni sem tudsz de látom h csőből vagy gyökér Látszik mennyire vagy ott a témában még le is égeted magad