Jókat hallottál róla..., én is hallottam jókat a villanszerelőnkről, mégsem kértem még meg, hogy faragjon nekem hengereket.
Majd aki vágja ezeket az adatokat, az tud segíteni fejből is, én csak gyakorlati módon tudom ezt csinálni (nem tudom megmondani, hogy melyik kipufogóval milyen setup kell a karbiba).
Vágom, amit mondasz, de az a gondom, hogy nem tudom, mivel kezdjem. A 15-öt bevállalom, de most akkor mit is vegyek elsőnek...? A szerelőm megbízható srác, eddig csak jókat hallottam róla, bár inkább nagyobb motorokkal szokott foglalkozni, lehet, hogy ezért nincs cucca a Dellorto 28-ashoz. Esetleg mit szóltok ehhez?
Első, hátsó kerék: 25.000
Tükrök: 10.000
Teljes idom garnitúra (az összes fekete műanyaggal együtt): 28.000 Ft
Első villa: 15.000
Komplett első fék szett: 25.000
Műszerfal: 8.000
Lámpa: 10.000
Kormány kapcsolók: 3.000/db
Rotax 123-as perselyes hengerszett újszerű dugóval: 20.000
Rotax 123-as block minden alkatrésze
Ha valami olyan dologra van szükséged ami nincs kiírva akkor érdeklődj a
06/30-40-33-613
rs125.gabor@gmail.com
Kell venni a karbihoz vagy 15ezer ft-ért alkatrészeket, hogy tudj ilyenkor mit cisnálni:
lehet, hogy tű kell, mert megváltozott a karakterisztika (mármint ,hogy más arányban kéri a dúsítást), lehet, csak a tűn kell akasztani, lehet, hogy kehelycső kell, lehet, hogy kehelycső és másik tű... ha már a kehellyel babrálsz, akkor nem árt fúvóka sor sem, emrt beleszól a tetejébe.
Ha nem értesz hozzá, inkáb bele se kezdj, vidd el valakihez, aki ért hozzá: egy dellorto phbh karbi tömegcikk (ha az van rajta), nem hiszem, hogy egy motorszerelőnek ne lenne hozzá egykét cucca.
Először is köszönöm mindenkinek a segítséget, vettem a motorra egy komplett Arrow rendszert, ma fel is szerelték rá; a gond csak az, hogy a motor nagyon nem akar menni 5-7k-s fordulaton. A szerelő azt mondta, hogy állított a karburátoron is, de nem tudott kihozni belőle jobbat.
Tudom, hogy a kétütemű motoroknak nem az erősségük az alsóbb fordulat tartomány, de a gyári kipufogóval azért nem volt ilyen szörnyű a helyzet. Felsőbb tartományban érezhetőbb a javulás.
A kérdésem az lenne, hogy mi a teendő ilyenkor? Cseréljem az elektronikát, vagy esetleg a karburátort...? Előre is köszönöm az ismételt segítséget! :)
Sziasztok! Ha nincs jól kilégtelenítve a hátsó fék, attól lehet, hogy nem világít a hátsó féklámpa ha rálépek a fékre? Vagy az érzékelő gomba ment szét? Ha a kábeleket összeérintem akkor világít.
Tudnál segíteni hogy lehet kihúzni a lengővillát? Valamitől nem jőn, mit kène vele csinálni? Jobb oldalon az imbuszt kitekertem teljesen, szóval most oldalirányban van vagy 1 centi mozgása a villának de valamitől mégsem jön...
Majd aki vágja ezeket az adatokat, az tud segíteni fejből is, én csak gyakorlati módon tudom ezt csinálni (nem tudom megmondani, hogy melyik kipufogóval milyen setup kell a karbiba).