Értem köszönöm a válaszokat :)
és ha netán mégis rosszul ment össze azt észre lehet venni?
esetleg szétver valamit vagy csak annyi h jobban rezeg a blokk?
Nem nagy ördöngősség jelek nélkül sem összerakni.
-Kiveszed a gyertyát, beledugsz egy csavarhúzót, megkeresed a felső holtpontot.
-A súly a súlyánál fogva lefelé fog "beállni"-- Ez majdnem jó, de mivel a henger nem függőlegesen áll, el kell fordítani óra mutató járásával ellentétesen. Majd ebben a pozícióban összerakni a műanyag fogaskerekeket.
Lerajzoltam, kicsit sarkallatosan. Af1-nél már volt ilyen problémám.
Hali
Hasonlóan nézett ki az én dugattyúm is amikor tönkrement a tavasszal...
Következő volt a történet : megvettem a motort decemberbe minden faszának tűnt kilett rajta cserélve egy pár dolog,lánc,lánckerék,gumi stb motorblokkhoz nem lett nyúlva csak elég érdekes volt hogy nem megy olyan jól a motor ,elvittük hogy beállítjuk egy délután amikor az történt hogy nagy fordulaton elszált a dugó hasonló módon megolvadt mint a tied ,utólag kiderült hogy a nem megfelelő préssáv miatt , (0,8 volt a préssáv)
szétlett szedve új dugó,henger,hengerfej ( találtam egy nagyon jó állpotú használtat) ,főtengely,csapágyak tökéletesek voltak hála istennek azt nem baszta széjjel ,ráraktam az új hengert ,új tömítések kilett hézagolva 1,3 préssávra,belett karburálva 136 os főfuvóka (34 karbi) és azóta tökéletes a motor megy ahogy kell veszi a lapot ...
Örülök ha tudtam segíteni!
Üdv
Olyan problémám lenne hogy raknám össze a blokkot de nem találok jelet a főtengely meg a rajta lévő fogaskeréken, ami azért lenne fontos mert nem tudom hol kéne állni a főtengelynek mikor a 2 műanyagfogaskerék és a ballance tengely jelen van. Egyszerűen semmi jelet nem találok valakinek van ötlete? mert elég sok féle képpen össze lehet rakni csak akkor a ballance tengely meg a főtengely nem lesz szinkronba és ütni fog a blokk( ROTAX 123) előre is köszönöm :)
Eladó Aprilia RS-125 alkatrészek és új LED-es index, relével!
A képeken szereplő alkatrészeken kívül is van ez-az.
Ha érdekel valami írj!
sz.schliemann@indamail.hu
Hát ebben pont nincs igazad.Enyimbe 1.20 -as fúvoka volt , gázadásnál rángatott , akár hogy állítottam utána a levegőt fulladt , sok volt a benzin.Alsó hangon evett 6L a gép/100Km. ` tankkal alig mentem el 200Km. Kicseréltem a fő fúvókát 1.02 re és minden jó lett , így majdnem 300Km teszek meg 1 tankal és nem rángat a gép.Pedig a légszűrő is tiszta volt , kitakarítottam a karbit. PHBH 28 Dellorto van rajta , most nagyon szépen lehet haladni vele és jól is gyorsul 6-7000 fordulattol érzi jól magáz 8000 rug egyett a power nyitásánál.
Üdv mindenkinek!
Eladóvá vált egy tervezett rezó (jobb teljesítmény mint jollymoto , vagy Petku kipu) tompító nélkül.
Illetve egy 35ös Keihin porlasztó (gyári 28asnak a szívócsonkjába is belemegy)
Ár megegyezés szerint.
Érdeklődni : xbombs@citromail.hu
Keveset kapott adott gázálláson :( ezért ragadt. Ha nem ragadt volna, akkor lyukad a tető, mert látni h detonált is. Gyári méretű fuvi, normál tűhelyzet és semmi baj nem lesz.
Elég sok idióta van, aki azt hiszi, hogyha kisebb fúvókát tesz bele, vagy lejjebb ereszt a tűn, akkor kevesebbet fog fogyasztani a motor.
Az a lényeg, hogyha lehúzod teligázon tartva üresben, akkor a kipufogó füstöljön még fehéren és elforogjon szépen a végéig.
és ha netán mégis rosszul ment össze azt észre lehet venni?
esetleg szétver valamit vagy csak annyi h jobban rezeg a blokk?
-Kiveszed a gyertyát, beledugsz egy csavarhúzót, megkeresed a felső holtpontot.
-A súly a súlyánál fogva lefelé fog "beállni"-- Ez majdnem jó, de mivel a henger nem függőlegesen áll, el kell fordítani óra mutató járásával ellentétesen. Majd ebben a pozícióban összerakni a műanyag fogaskerekeket.
Lerajzoltam, kicsit sarkallatosan. Af1-nél már volt ilyen problémám.
Hasonlóan nézett ki az én dugattyúm is amikor tönkrement a tavasszal...
Következő volt a történet : megvettem a motort decemberbe minden faszának tűnt kilett rajta cserélve egy pár dolog,lánc,lánckerék,gumi stb motorblokkhoz nem lett nyúlva csak elég érdekes volt hogy nem megy olyan jól a motor ,elvittük hogy beállítjuk egy délután amikor az történt hogy nagy fordulaton elszált a dugó hasonló módon megolvadt mint a tied ,utólag kiderült hogy a nem megfelelő préssáv miatt , (0,8 volt a préssáv)
szétlett szedve új dugó,henger,hengerfej ( találtam egy nagyon jó állpotú használtat) ,főtengely,csapágyak tökéletesek voltak hála istennek azt nem baszta széjjel ,ráraktam az új hengert ,új tömítések kilett hézagolva 1,3 préssávra,belett karburálva 136 os főfuvóka (34 karbi) és azóta tökéletes a motor megy ahogy kell veszi a lapot ...
Örülök ha tudtam segíteni!
Eladó a képen látható Rotax 122-es hajtókar.
Ezüstözött alsó tűgörgővel.
Ár: 22.000Ft
Olyan problémám lenne hogy raknám össze a blokkot de nem találok jelet a főtengely meg a rajta lévő fogaskeréken, ami azért lenne fontos mert nem tudom hol kéne állni a főtengelynek mikor a 2 műanyagfogaskerék és a ballance tengely jelen van. Egyszerűen semmi jelet nem találok valakinek van ötlete? mert elég sok féle képpen össze lehet rakni csak akkor a ballance tengely meg a főtengely nem lesz szinkronba és ütni fog a blokk( ROTAX 123) előre is köszönöm :)
itt egy mail klassz41@gmail.com
főtengely,henger,gyújtás jó!
email:mocitomi@citromail.hu
tel:202891023
A képeken szereplő alkatrészeken kívül is van ez-az.
Ha érdekel valami írj!
sz.schliemann@indamail.hu
A videón szereplő hello kittis tulajdonos dobna egy mailt a mailomra, az adatlapon lenne egy technikai kérdésem! Hálás köszi! :)))
http://youtu.be/nPDXLdHdSAc
Eladóvá vált egy tervezett rezó (jobb teljesítmény mint jollymoto , vagy Petku kipu) tompító nélkül.
Illetve egy 35ös Keihin porlasztó (gyári 28asnak a szívócsonkjába is belemegy)
Ár megegyezés szerint.
Érdeklődni : xbombs@citromail.hu
A képen hirdetett hűtő már nincs meg, de van másik ugyanilyenem is. HA érdekel emailon írj rám és ott a részleteket!
patvaros87@gmail.com
Üdv
Az a lényeg, hogyha lehúzod teligázon tartva üresben, akkor a kipufogó füstöljön még fehéren és elforogjon szépen a végéig.
(pegaso 125)