Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Aprilia RS 125-AF1 125- MX1 - CRONO - SP01 FERODO első fékbetét eladó vadi új csak ki bontva volt beszerelve nem, számlával igazolni tudom az új árát / 7795ft / , most ennek majdnem a feléért a tiéd lehet.
Ugyan itt eladó első-hátsó fényszóró és tükrök párban, első gumi pirelli diablo 3 110/70 zr17 95%-os állapotban, sárvédők, lábtartók, power szelep akár egybe akár darabokba.

Írj e-mailt és mindent meg tudunk beszélni

elbontok19@citromail.hu
Aprilia Rs 125 1998 alkatrészek!
Ugyanitt eladó Aprilia Rs 125 Rendszámos váz!
kiscsende@freemail.hu /06302467370
Üdv! Eladó első hátsó gumit keresek(110/70 17, 150/60 17)
Ha csak hátsó van az nem olyan nagy baj.
Aprilia rs 125 2001 bontás:

arrow challenge rendszer, rendszámos váz,zárszett,kapcsolók,power 7800-as elektronikával,herélt cdi,kábelköteg,első-hátsó ülés,első-hátsó lámpa,kerekek,műszerfal,tükrök,28as karbi,membrán stb...

Érdeklődni: becsiszabi18@citromail.hu
Hello srácok! Vettem egy motorhibás rs-t és most építkezésbe kezdtem. Nincs valakinek elfekvőben 34es karbija és valami fasza tuning rezoja?
Digitális műszerfalnál a fordulat számlap 1-12 vagy 2-14 van számozva, milyen évjáratnál hogy van ez?
Nekem csak az óra kellene. Nem RS-be kell majd.
valami másikat adj meg arra az email-ra nem enged semmit se küldeni
visszadobja ahogy elküldöm.
Valakinek nincs egy törött 1999 utáni papiros (11KW) RS 125?
Szia!
HA érdekel tudok egy műszerfalat, amiben benne a fordulatszámmérő is !
emailon írj rám és ott a részleteket.
patvaros87@gmail.com
Üdv
Sziasztok! Keresek elektromos fordulatszám mérőt. Akinek van szóljon
küldtem mailt de visszadobja mindet valamiért.
Keresem a következő alkatrészt. (1.kép)
Kész a fényezés egy része (2.kép)
irtam e mailt !
Eladó nicaszilos henger egy gyűrűs dugóval
érd: klassz41@gmail.com
Szia. Megnéztem az elektronikát.
071000 (fojtott) Így kilőve az a verzió hogy visszafojtották , de ha megpiszkálták akkor miért rángat?!
Na tovább nyomozok :(
Szia. Igen ,mókolva volt csak az a kérdés miért. Ahogy írtam , lefojtották vagy kivették a fojtást?! A légszűrő tiszta ,az volt az első amit ellenőriztem. A tű a legalsó vájatban volt , középre tettem. Ugyan úgy csinálja a rángatást.
Ez mar meglett mokolva ugylatom!
Ezzel szerintem nincs mas teendó.
De ha tovabbra is fennall a problemad akkor a tuvel jatsz elso korben, rakd feljebb 1,2 vel es probald ki mit csinal.
Vagy meg esetleg a legszurodet nezd meg nem e ganes.
Az idom belső felére a kipufogóhoz kell a hővédő fólia? Most lett újra fényezve a motor de elég ramaty állapotba van a gyári fólia. Vagy van valami bevált anyag oda?
Szia. Kiszereltem az elektronikát.
Azt látom hogy valaki babrált vele , ki van kenve fekete szilóval , de úgy hogy nem lehet hozzáférni az elektronikához , úgy néz ki mintha full tele lenne nyomva az egész ,egy tömb.Állítólag ezt a motort kintről hozták be . A papírja 5KW os , ha így vizsgáztatták akkor vissza kellett fojtani hogy 5KW legyen a papírjába. Ez az egyik verzió.

A másik az hogy nagyon csókos volt aki behozta és puszira vagy más módon sikerült 5KW os papírt csinálni neki. De mivel babrálva van az elektronikánál akkor így lehet hogy nincs is lefojtva. Na most döntsem el melyik?!
A következő az hogy valakitől kérek egy lefojtatlan elektronikát kölcsön vagy csak kipróbálásra hogy tényleg az van amit mondtál és pont kerüljön ennek a végére. Esetleg Pesten vagy Pest közelében akad valakinek egy fölösleges fojtatlan elektronikája Aprilia RS 125 (2001) hez csak kipróbálásra ,akár el is gördülök hozzá . Egy csatlakozó átdugása az egész 10 perc.
Köszönöm.
Rá nem jöttem volna , köszönöm a segítséget kipróbálom.
Az eredményről majd írok.
A fórum keresőjébe elég lett volna beírni, nem kell lapozgatni.
A 11kW-os RS-ek, mint a tiéd is volt vmikor, fojtott CDI mellett fixen lezárt powerekkel készültek stb.
Az esetedben a power szettet vki beletette, de az elektronikával nem foglalkozott, ezért m1 jól a dadogás után.
A CDI szilikonnal zárt végét vágd ki középen. Ott találsz 1 pöcköt, amit elvágsz, úgy h ne érjen össze, majd visszatöltöd a lyukat.
Akkor se értem az egész lényegét. Valaki vásárol egy fojtott RS-t .
Ráül , 5500 nál rángat 7000 ig , utána megindul mint az állat és előjön a 40 lóerő. Kérdezem én ha fojtva van akkor 7000 után miért indul el mint egy lórugás. Nem úgy kellene működni hogy 100 nál többet nem tud menni a gép...stb. Mert hogy ennek 160 a vége.
Kinél lehet venni ilyen CDI elektronikát ami nem fojtott ?