Még onnan tudnánd kideríteni hogy az idomokban megnézed az évjáratot, ha 96 nál nincs újabb évszám beleírva akkor valószinű 96-os, ha esetleg 97-98-is szerepel valamiben akkor 98-as lehet.
Hát azért csak szeretném tudni hogy még is mikori,ha 94-99 között gyártották akkor vagy 96 vagy 98-as a motor mivel a vázszámba van 1 olyan szám hogy 68,több is van de azok akkor nem felelnek meg annak a felvételnek hogy mikor gyártották őket :)
1992-es Aprilia RS 125 a képen látható alkatrészek. Két nagyon jó állapotú, feketére fújt oldalidomom, illetve segédvázam is van. A benzintankhoz nincs meg sajnos a kulcs. Ár alkatrészenként megegyezés szerint vagy egyben fix 30.000 Ft.
Elérhetőség: lacciko@gmail.com
Miért olyan fontos ez egy ilyen idős, rendszám nélküli motornál? 94-99 között gyártották ezzel a kasztnival. Szerintem tök mind1 hogy 13, vagy 15 éves. Az állapota legyen jó, vagy ennek függvényében az ára.
Emlékeim szerint a lánckerék környékén a blokkva volt beleütve az évszám az AF1-en. Első telók csizmáján is szerepel egy dátum belső oldalon, idomok belső oldalába is bele van nyomva. De ezek lehetnek különbözőek.
Jókérdés, gondolom papírjai nincsenek, az alapján meglehet állapítani, meg elvileg vázszámban is valahogy kódolva van csak nem tudom pontosan melyik szám jelenti az évjáratot.
Sziasztok,lehet hogy elcserélem a dt-t 1 rs-re csak nekem túl olcsónak tűnik a többihez képest,bár lehet kifogok 1 jót olcsón :DA gazdája azt mondta hogy 2004-es és amit küldött róla képet azon nem igazán látszik hogy 2004-es lenne a többihez képest amit googlen nézegettem ugyanilyen évjáratút.Szerintetek?
Az tökéletes. Mint mondtam 12v-ról megy. Úgy is hogy a helyén van... és is szoptam mire elvezettem normálisan de halál könnyedén megy. A probléma az elektronikába van.
Rotax 123 power nem akar működni. Az elektromágneses motor 12v-ról szépen működik, azzal nincs gond. Power vezérlő elektronikát cseréltem és úgy se jó sajnos. Esetleg valakinek valami tipp hogy mi lehet még rossz? Mit nézhetnék meg?
Illetve a mechanikus rotax powerek mennyibe kerülnek?
Nem viccnek
Anno 10 korul volt az ara
Nem neztem most utana hogy mennyi ,ennyi tortent
Abbol nem fogsz kivagni 10 et nekem 4 et sikerult a maradek meg tul pici volt hozza már
Nekem mar nincs rá szuksegem
Igen a 123as nyelv elég gatya. Nekem is ez volt a probléma becsúszott a dugóhoz. Általában a menetrögzítőre rá van írva meddig hőálló. Amúgy van olyan, amelyiket lángal lehet oldani.
Igen a 123as nyelv elég gatya. Nekem is ez volt a probléma becsúszott a dugóhoz. Általában a menetrögzítőre rá van írva meddig hőálló. Amúgy van olyan, amelyiket lángal lehet oldani.
Remélem, hogy ezt csak tréfának szántad.
Egy pár rojtosra csapott sarkú 0,30mm-es membránlap kivágva...
8 ezeré... Boltban 7500ft 2db 110*100mm-es, amiből kivágok vagy 10 darab ilyen lapot, de minimum 8-at. http://robogoalkatresz.eu/inde...
Igen, ennek van ütközője szerencsére, úgy hogy nem mehet be a dugóhoz, nem is értem a régebbi 123-as blokknál hog merték a szárra bízni az ütközőt, ha bármi gond van csúszik a dugóhoz a nyelv.
Elérhetőség: lacciko@gmail.com
Emlékeim szerint a lánckerék környékén a blokkva volt beleütve az évszám az AF1-en. Első telók csizmáján is szerepel egy dátum belső oldalon, idomok belső oldalába is bele van nyomva. De ezek lehetnek különbözőek.
Illetve a mechanikus rotax powerek mennyibe kerülnek?
Így lehet jó pénzt csinálni...
Anno 10 korul volt az ara
Nem neztem most utana hogy mennyi ,ennyi tortent
Abbol nem fogsz kivagni 10 et nekem 4 et sikerult a maradek meg tul pici volt hozza már
Nekem mar nincs rá szuksegem
Egy pár rojtosra csapott sarkú 0,30mm-es membránlap kivágva...
8 ezeré... Boltban 7500ft 2db 110*100mm-es, amiből kivágok vagy 10 darab ilyen lapot, de minimum 8-at. http://robogoalkatresz.eu/inde...
Legalább kettőt mutass ezekből és akkor talán tudunk segíteni biztosabban.
de az hamar megadta magát és ment tovább haverkodni a dugattyúhoz