Óvatosan mókeráld. nekem kitekeredett a gyári 123 as szára és megrágta a dugattyút.
azután résszel körbe forrasztattam nem volt többet gond vele -vas nyelv, vas szár, kontra anya és réz forrasztás
Rendben köszi! Szerintem aluból csinálom a szárat hogy nagyjából megmaradjon a súlya, ne legyen sokkal nehezebb. Gondolkodtam menetrögzítőn, de azok úgy tudom hőre oldanak, szóval nem sokat érne szerintem.
Központosra kifúrod esztergapadon. Azután mehet bele a menet. Én 123-as nyelv szárát tettem bele, de lehet csinálni is. Az anyagot passzolom, de ha úgy esztergáltatod fognak neked segíteni. Én menetrögzítőt is adtam neki és egy kontraanyát. A menetrögzítő oldható kötést ad, bár azok között is vannak erősebbek, gyengébbek. Ha atombiztos megoldást akarsz beragasztod epoxy 2komponensű fémragasztóval. Bár szerintem az már durva lenne.
Szasztok van egy 97 es rsem. Nemrég lett bejàratva csapàgyazàs hajtókar dugó stb és most hogy hasznàlnàm pover felett nem nagyon akar húzni úgy ahogy kéne. Alatta tókéletes ső ilyen 6-7 ezer körül nagyon jól megy de az felett erőtlenül pörög.
Főfúvóka azt hiszem 135 alapjàrati 62.
Szerintetek mi lehet ?
Új 2 gyűrűs asso werke dugattyú,jolly moto tuning cső,34 es delorto (140 főfuvoka)
A gyertya kicsit benzines ,olajos ,kormos...
Létezik hogy 140 es főfuvokánál kisebb kellene ?
Vagy rossz membrán okozhat sokkal több üzemanyag fogyasztást?
Több dolog is okoz6ja: rosszul fúvókázott karbi, folyamatosan nyitott power, 1 gyűrűs dugó vagy 2 gyűrűs, amin az 1ik gyűrű besült, szar kipufogó stb...
Nekem 4-5 liter köz5t csipeget 28-as karbival, 6 literes fogyasztás még ideális is lehetne ezeknél a gépeknél.
Én.is ugyan ebbe a cipőbe járok hogy feltünően nagyon sokat eszik a
használathoz képest.Sztm egy jó beállítás kell és jó lessz.
De amugy gyárilag 34 es karbi.van rajta.
26 os az elég kicsi szerintem
1 hete vettem egy aprilia rs 125 (95-98 as változat) és 9 litert eszik úgy hogy nem is pörgetem neki, 6 ezer alatt szoktam mászkálni, néha odahúzom neki egy pár másodpercig de nem tartósan. 26-os karbi van rajta, elvileg még bejáratós, ezért több olajat kap és füstöl is rendesen. Normális ez a fogyasztás? Mit állítsak rajta, vagy mit cseréljek ki?
Folyamatosan rakom rendbe a motort ahogy az időm engedi.
Vásárlás előtt elhangzott telefonba hogy új féklámpa kapcsolót kapott így nem is figyeltem rá, de próbálom mellékelni a képet
Kérdésem lenne: gyári féklámpa kapcsolót hol tudok venni? Gyári áttétel mekkora (40-17 van rajta) és az o gyűrűs láncot benzinnel/gázolajjal/brigéciollal vagy hígítóval megtisztíthatom?
Most ami van utángyártott alu nem tetszik, kicsit lazább is mint a gyári a hengerben, szerintem azért van hogy ilyen kifújó hangot ad ahogy rezegteti a kipufogógáz érdekes hangja van ha kinyit akkor elhallgat. Azért csak jobb lenne a gyári nem véletlenül van olyan anyagból szerintem..
Gyári powernyelven hogy lehet kicserélni a szárat? Milyen anyagból kell esztergálni? Menetet vágni a szárra és becsavarni a nyelvbe az úgy megfogja, vagy valami ragasztóval is meg kell kenni? Bovden beakasztót hogy lehet a legegyszerübben kialakítani? Köszi.
Ha erdekel mindenkep emailt irj a forumot nem nezegetem
xpopostarx@gmail.com
azután résszel körbe forrasztattam nem volt többet gond vele -vas nyelv, vas szár, kontra anya és réz forrasztás
Főfúvóka azt hiszem 135 alapjàrati 62.
Szerintetek mi lehet ?
A gyertya kicsit benzines ,olajos ,kormos...
Létezik hogy 140 es főfuvokánál kisebb kellene ?
Vagy rossz membrán okozhat sokkal több üzemanyag fogyasztást?
Nekem 4-5 liter köz5t csipeget 28-as karbival, 6 literes fogyasztás még ideális is lehetne ezeknél a gépeknél.
használathoz képest.Sztm egy jó beállítás kell és jó lessz.
De amugy gyárilag 34 es karbi.van rajta.
26 os az elég kicsi szerintem
arrow challenge, rendszámos váz,zárszett,kapcsolók,power szett 7800-as elektronikával,herélt cdi,kábelköteg,első-hátsó ülés,első-hátsó lámpa,kerekek,műszerfal,tükrök,28as karbi,membrán stb...
Érdeklődni: becsiszabi18@citromail.hu
1 hete vettem egy aprilia rs 125 (95-98 as változat) és 9 litert eszik úgy hogy nem is pörgetem neki, 6 ezer alatt szoktam mászkálni, néha odahúzom neki egy pár másodpercig de nem tartósan. 26-os karbi van rajta, elvileg még bejáratós, ezért több olajat kap és füstöl is rendesen. Normális ez a fogyasztás? Mit állítsak rajta, vagy mit cseréljek ki?
Vásárlás előtt elhangzott telefonba hogy új féklámpa kapcsolót kapott így nem is figyeltem rá, de próbálom mellékelni a képet
Kérdésem lenne: gyári féklámpa kapcsolót hol tudok venni? Gyári áttétel mekkora (40-17 van rajta) és az o gyűrűs láncot benzinnel/gázolajjal/brigéciollal vagy hígítóval megtisztíthatom?
van 2 hengerem, hengerfejem eladó.
rotax 122 és rotax 123
kicsit sérültek kipufogó ablak alatt, frissen hónoltatva.
köszi
2001-es RS-re keresnék féklámpakapcsolót.
Teljesen új, dobozában!
Előreutalással 2000 Ft!
Ha érdekel írj:
sz.schliemann@indamail.hu
Aprilia rx ből van rotax 122/123 alkatrészem ha esetleg valakit érdekel hivjon, csak telefonon vagyok elérhető.
Tel: 0630.6492676
A 13. kerületben meg tudjuk oldani.
zsotty@freemail.hu címre írj, és ott megbeszéljük, ha érdekel.
Zsolt