Sziasztok!Kéne egy kis segitség.Nemrég vettem egy 125ös pegasót.Gondoltam lecserélem a láncot mega lánckerekeket,mert elég kopottak.Levettem a láncot és azt vettem észre hogy durván kotyog lóg a két lénckerék.Ahátsó lánckerék meg van huzva ,de keréken belül a aperem amire fel van fogatva mozog kotyog lóg az egész.Előre hátra oldalra minden irényba legalább egy centit.Valakinek van ötlete mi lehet a probléma.Az első lánckeréknél a lánckerék mögött a tengelyen csak egy hengeres gumi tömités nan egy horonyban arra fekszik fel a lánckerék előröl pedig a zégely gyürü fogja,de ez is elégé kotyog.Nemtudom ez a gyári megoldás vagy valami hiányzik onnan.Tudja esetleg valaki .Köszi Laci
Amugy meg power nem nagyon szol bele a fogyasztasba , karbiba felesleges keresni a hibat ha jo a jkarburalas , max membran lapokat cserelhetsz , de ha jol zar es nincs fenyres akkor felesleges.
Ha jól van karburalva , akkor nemnagyon fogsz kisebb fogyasztast elerni .
Amugy meg hulyeseg 4-5 ezren jarkalni , csak bezabaltatod , jarjal rezosavba (7-8-9 ezer) ott a legkedvezobb.
Bar kicsit furcsa hogy alapjaraton jarkalsz. :D
126 os főfuvokát nem rakhatok bele mert megragadna...( mert most jó a gyertya kép a 140 el)
Félre ne értse senki ,mert tudom hogy sokat esznek ezek a motorok mert van teljesítmény meg 2 T,de 4-5 ezres fordulaton nem kellene megennie 9 liter üzemanyagot ! Hol kéne keressem a hibát? Membrán ,karburátor ,power ?
( tű legkevesebben,140 es főfuvoka,power nyit ahol kell )
Nekem is nagyon sokat evett. Óvatosan mentem vele 50-60-al, 5 ezres fordulat alatt. így evett 10 litert. Fűfúvókát kicseréltem benne 240-esről 125-ösre, súbertűt a legfelsőbe állítottam, mert ha középen volt akkor is beverte a 8-9 et normális tempóba. Most így eszik nekem 3,8-4 liter között 90-110 es tempó között, ha néha-néha odahúzom neki akkor 4,4 liter. Dellorto 26-os karbi van nekem rajta. Így is megy vele elég szépen.
Power nyelvhez keresek olyan alkatrészt amit a nyelvbe kell becsavarni és a bowdent kell beleakasztani. Csak azt a kis menetes szárat keresem. Akinek van eladó az kérem jelezze. :)
Igen tudom esztergályos megcsinálja pillanatok alatt... de sajnos akit ismerek esztergályos most nem dolgozik :(
Persze azt tudom hogy nem jó bármilyen én se matracszivacsot raktam be, hanem rendes mororosboltban kaphatót, az a kérdés hogy a gyári vastag kell neki vagy jó a vékonyabb is.
Légszűrőszivacsnak, csakis légszűrőszivacs a legjobb, mert annak kimondottan olyan a szerkezete. Amit boltban kapsz tömő vagy egyéb párna szivacsot az vastagabb sűrűbb, azon keresztül nem fog tudni megfelelően lélegezni a motor. És a szivacsszűrőt légszűrőolajjal kell átitatni különben semmit sem ér.
UI:
Nekem vagy egy gyári bontatlan Rs légszűrőm, ha esetleg érdekel.
A tű az teljesen a tetején van azaz legkevesebbre van állítva ,140 es a főfuvoka is és ezért nem értem hogy miért eszik ilyen sokat,mikor a gyertya is szépen őzbarnára kiég.
Mit lehetne vele kezdeni ? Vagy mit kéne rajta megnézni?
Alig lehet rajta átfújni olyan vastag meg sűrű, most amit beraktam azon könnyebben átmegy a levegő, de viszont most kéne neki több anyag, 34 karbi van rajta, tű le volt engedve teljesen, most beraktam középre.
Légszűrő szivacsnak milyen a legjobb bele? A gyári nagyon vastag vagy 1.5-2cm, elég vastagnak találtam, szerintem megfolytotta a motort, most beraktam egy fele olyan vastagot, de most meg kevesel, rakjam vissza a vastagot vagy jobb ez a vékony és karburáljam hozzá?
üdv
sokan írták hogy 5-6 literrel eljárkálnak óvatosba / 100 km
nekem óvatosba is lenyeli a 8-9 litert
34 karbi ( 140 es főfuvoka ) ,jolly moto cső,kaja jól bevan lőve,gyertya kép kva jó,power jól működik,dugattyú két gyűrűs majdnem új.
egyedül a membránom nem valami fasza ( karbon)
esetleg lehet attól eszik ennyit még ha alig húzok neki gázt azaz városba vagy ez teljesen megszokott és ez így jó?
Akkor megvan a hiba, széthullott a főtengelyed elég durván, alsó tűgörgőnek annyi még szerencse hogy nem lett nagyobb baj. Legegyszerübb és legjobb megoldás ha veszel egy hajtókar szettet és elviszed a főtengelyt olyanhoz aki szét tudja préssel nyomni és össze + utána ki tudja centírozni. Ha bontott főtengelyt veszel akkor lehet hogy az is lógni fog, nehéz hibátlant találni...
Sziasztok!
Na kikaptam a blokkot, és levettem a heggert is. Szerintem emgvan a probléma, arra lettem figyelmes, hogy eléggé szorul az egész mikor forgatom a lendkereket. Utána megnéztem a hajtókart. Az alsó tűgörgőnél szorul eléggé... A henger, hengerfej, dugó, gyűrük sértetlenek hála Istennek.
Csináltam videót is.
Az első részben még össze van rakva(egyébként tévedtem, üresben is kattog ), a másodiknál próbálom szemléltetni, hogy szorul a hajtókar, a harmadiknál pedig, a dugót fel le mozgatva milyen rossz kattogó hangja van. Jól gondolom, hogy akkor a hajtókar/főtengely ment tönkre? Várom a véleményeteket!
Itt a videó: VIDEÓ
Amugy meg hulyeseg 4-5 ezren jarkalni , csak bezabaltatod , jarjal rezosavba (7-8-9 ezer) ott a legkedvezobb.
Bar kicsit furcsa hogy alapjaraton jarkalsz. :D
Félre ne értse senki ,mert tudom hogy sokat esznek ezek a motorok mert van teljesítmény meg 2 T,de 4-5 ezres fordulaton nem kellene megennie 9 liter üzemanyagot ! Hol kéne keressem a hibát? Membrán ,karburátor ,power ?
( tű legkevesebben,140 es főfuvoka,power nyit ahol kell )
Igen tudom esztergályos megcsinálja pillanatok alatt... de sajnos akit ismerek esztergályos most nem dolgozik :(
Légszűrőszivacsnak, csakis légszűrőszivacs a legjobb, mert annak kimondottan olyan a szerkezete. Amit boltban kapsz tömő vagy egyéb párna szivacsot az vastagabb sűrűbb, azon keresztül nem fog tudni megfelelően lélegezni a motor. És a szivacsszűrőt légszűrőolajjal kell átitatni különben semmit sem ér.
UI:
Nekem vagy egy gyári bontatlan Rs légszűrőm, ha esetleg érdekel.
Mit lehetne vele kezdeni ? Vagy mit kéne rajta megnézni?
sokan írták hogy 5-6 literrel eljárkálnak óvatosba / 100 km
nekem óvatosba is lenyeli a 8-9 litert
34 karbi ( 140 es főfuvoka ) ,jolly moto cső,kaja jól bevan lőve,gyertya kép kva jó,power jól működik,dugattyú két gyűrűs majdnem új.
egyedül a membránom nem valami fasza ( karbon)
esetleg lehet attól eszik ennyit még ha alig húzok neki gázt azaz városba vagy ez teljesen megszokott és ez így jó?
Na kikaptam a blokkot, és levettem a heggert is. Szerintem emgvan a probléma, arra lettem figyelmes, hogy eléggé szorul az egész mikor forgatom a lendkereket. Utána megnéztem a hajtókart. Az alsó tűgörgőnél szorul eléggé... A henger, hengerfej, dugó, gyűrük sértetlenek hála Istennek.
Csináltam videót is.
Az első részben még össze van rakva(egyébként tévedtem, üresben is kattog ), a másodiknál próbálom szemléltetni, hogy szorul a hajtókar, a harmadiknál pedig, a dugót fel le mozgatva milyen rossz kattogó hangja van. Jól gondolom, hogy akkor a hajtókar/főtengely ment tönkre? Várom a véleményeteket!
Itt a videó: VIDEÓ
Nincs!