Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor ezek szerint ez teljesen normális, az előző motoromon teljesen fix volt mind a kettő
Kotyognak ezek, mivel a hátsó lánckerék gumiágyban van, az elsőt meg csak 1 zéger fogja az is mozog oldalirányba...
Sziasztok!Kéne egy kis segitség.Nemrég vettem egy 125ös pegasót.Gondoltam lecserélem a láncot mega lánckerekeket,mert elég kopottak.Levettem a láncot és azt vettem észre hogy durván kotyog lóg a két lénckerék.Ahátsó lánckerék meg van huzva ,de keréken belül a aperem amire fel van fogatva mozog kotyog lóg az egész.Előre hátra oldalra minden irényba legalább egy centit.Valakinek van ötlete mi lehet a probléma.Az első lánckeréknél a lánckerék mögött a tengelyen csak egy hengeres gumi tömités nan egy horonyban arra fekszik fel a lánckerék előröl pedig a zégely gyürü fogja,de ez is elégé kotyog.Nemtudom ez a gyári megoldás vagy valami hiányzik onnan.Tudja esetleg valaki .Köszi Laci
Amugy meg power nem nagyon szol bele a fogyasztasba , karbiba felesleges keresni a hibat ha jo a jkarburalas , max membran lapokat cserelhetsz , de ha jol zar es nincs fenyres akkor felesleges.
Ha jól van karburalva , akkor nemnagyon fogsz kisebb fogyasztast elerni .
Amugy meg hulyeseg 4-5 ezren jarkalni , csak bezabaltatod , jarjal rezosavba (7-8-9 ezer) ott a legkedvezobb.
Bar kicsit furcsa hogy alapjaraton jarkalsz. :D
Légszűrő
126 os főfuvokát nem rakhatok bele mert megragadna...( mert most jó a gyertya kép a 140 el)
Félre ne értse senki ,mert tudom hogy sokat esznek ezek a motorok mert van teljesítmény meg 2 T,de 4-5 ezres fordulaton nem kellene megennie 9 liter üzemanyagot ! Hol kéne keressem a hibát? Membrán ,karburátor ,power ?
( tű legkevesebben,140 es főfuvoka,power nyit ahol kell )
240-es fuvóka az igen!
Nekem is nagyon sokat evett. Óvatosan mentem vele 50-60-al, 5 ezres fordulat alatt. így evett 10 litert. Fűfúvókát kicseréltem benne 240-esről 125-ösre, súbertűt a legfelsőbe állítottam, mert ha középen volt akkor is beverte a 8-9 et normális tempóba. Most így eszik nekem 3,8-4 liter között 90-110 es tempó között, ha néha-néha odahúzom neki akkor 4,4 liter. Dellorto 26-os karbi van nekem rajta. Így is megy vele elég szépen.
Power nyelvhez keresek olyan alkatrészt amit a nyelvbe kell becsavarni és a bowdent kell beleakasztani. Csak azt a kis menetes szárat keresem. Akinek van eladó az kérem jelezze. :)

Igen tudom esztergályos megcsinálja pillanatok alatt... de sajnos akit ismerek esztergályos most nem dolgozik :(
Írtam választ.
írtam e-mailt
Gondolom a gyárba nem véletlenül tették bele azt amit beletettek. Egy vékonyabb szivaccsal könnyebben lélegzik nyilván más karburálást kíván.
Persze azt tudom hogy nem jó bármilyen én se matracszivacsot raktam be, hanem rendes mororosboltban kaphatót, az a kérdés hogy a gyári vastag kell neki vagy jó a vékonyabb is.
Üdv.

Légszűrőszivacsnak, csakis légszűrőszivacs a legjobb, mert annak kimondottan olyan a szerkezete. Amit boltban kapsz tömő vagy egyéb párna szivacsot az vastagabb sűrűbb, azon keresztül nem fog tudni megfelelően lélegezni a motor. És a szivacsszűrőt légszűrőolajjal kell átitatni különben semmit sem ér.
UI:
Nekem vagy egy gyári bontatlan Rs légszűrőm, ha esetleg érdekel.
A tű az teljesen a tetején van azaz legkevesebbre van állítva ,140 es a főfuvoka is és ezért nem értem hogy miért eszik ilyen sokat,mikor a gyertya is szépen őzbarnára kiég.
Mit lehetne vele kezdeni ? Vagy mit kéne rajta megnézni?
Alig lehet rajta átfújni olyan vastag meg sűrű, most amit beraktam azon könnyebben átmegy a levegő, de viszont most kéne neki több anyag, 34 karbi van rajta, tű le volt engedve teljesen, most beraktam középre.
Légszűrő szivacsnak milyen a legjobb bele? A gyári nagyon vastag vagy 1.5-2cm, elég vastagnak találtam, szerintem megfolytotta a motort, most beraktam egy fele olyan vastagot, de most meg kevesel, rakjam vissza a vastagot vagy jobb ez a vékony és karburáljam hozzá?
rengeteg... egy gyári hengerrel és 34-essel 5liter óvatosban... simán tartania kellene. Súbertű helyzete? nincs túl kiemelve?
üdv
sokan írták hogy 5-6 literrel eljárkálnak óvatosba / 100 km
nekem óvatosba is lenyeli a 8-9 litert
34 karbi ( 140 es főfuvoka ) ,jolly moto cső,kaja jól bevan lőve,gyertya kép kva jó,power jól működik,dugattyú két gyűrűs majdnem új.
egyedül a membránom nem valami fasza ( karbon)
esetleg lehet attól eszik ennyit még ha alig húzok neki gázt azaz városba vagy ez teljesen megszokott és ez így jó?
Akkor megvan a hiba, széthullott a főtengelyed elég durván, alsó tűgörgőnek annyi még szerencse hogy nem lett nagyobb baj. Legegyszerübb és legjobb megoldás ha veszel egy hajtókar szettet és elviszed a főtengelyt olyanhoz aki szét tudja préssel nyomni és össze + utána ki tudja centírozni. Ha bontott főtengelyt veszel akkor lehet hogy az is lógni fog, nehéz hibátlant találni...
Sziasztok!
Na kikaptam a blokkot, és levettem a heggert is. Szerintem emgvan a probléma, arra lettem figyelmes, hogy eléggé szorul az egész mikor forgatom a lendkereket. Utána megnéztem a hajtókart. Az alsó tűgörgőnél szorul eléggé... A henger, hengerfej, dugó, gyűrük sértetlenek hála Istennek.
Csináltam videót is.
Az első részben még össze van rakva(egyébként tévedtem, üresben is kattog ), a másodiknál próbálom szemléltetni, hogy szorul a hajtókar, a harmadiknál pedig, a dugót fel le mozgatva milyen rossz kattogó hangja van. Jól gondolom, hogy akkor a hajtókar/főtengely ment tönkre? Várom a véleményeteket!
Itt a videó: VIDEÓ
Vannak még eladó alkatrészek?
szia köszi
Üdv!
Nincs!