Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!

Valaki nem tudja véletlen a feszültség szabályozó Ohm ellenállás értékeit?
Üdv.
Van egy 2008 as rs em, a fordulatszámmérő nem működik. Hol mit nézzek meg rajta?
Az indexet is megzavarhatja? Ha csak gyújtásra teszem akkor rendesen villog. Csak járó motornál világít, de egy idő után akkor is villog
Nehogy azt hidd, hogy olyan bonyolult...
Aki egész életében ezt csinálta, annak annyi előnye van, hogy több darabot látott, ebből következően több jó csövet is.
A puding próbája... szóval minden a próbánál dől el: tervezni nem elég egy csövet egy szetthez, minél többel, és lehetőleg különböző variációjú csövekkel kell próbálni: aztán a sok közül egyszer csak meg lesz a legjobb; de az nem jelenti azt, hogy attól nincs még jobb... sosincs legjobb!

Nem hiszem, hogy könyvből lehet ezt tanulni, ehhez kell érzék, fantázia, kitartás, pénz, idő.
És szerintem program nem kell hozzá, meg képlet sem! Nem szeretem a sablonos dolgokat, szeirntem korlátoznak.

Hengerfejből szintén próba, hengerből is: két ugyanolyan is eltérhet egymástól, és két tök más is lehet ugyanaz.
Feszültség szabályzó hibája miatt.
Gondoltam rá én is, de a töltés miért kúszhatott fel 14.4-ről 16.1-re.
Amig nem indítom addig az aksi feszültséget mutatja. 12.4V. Ahogy beindítom fel megy 16.1-re és azon az értéken marad is. Ha leállítom akkor is 16.1-et mutat.
Szólj nekik előre, hogy ilyen igényed van, és akkor mondja madj, hogy van-e vagy ha nincs mikor lesz.
Én külön kérdeztem meg akkoriban.
Amíg nincs beindítva(nincs töltés) is 16,1V a feszültség?
Lehet szar a villogó relé nekem akkor csinálta ezt, hogy összevissza villogott meg világitott fordulat függvényében.
Elektronikus indexrelé lehet hogy nem tolerálja a magasabb feszültséget. Jobban aggódnék a CDI épsége miatt.
Sziasztok. Elektronikai segítség kellene. Tünet.
16.1V-ot ír a kijelző. Ha nem indítom a motort akkor az index rendesen villog. Ha beindítom akkor folyamatosan világít. Menet közben megjavul az index, de csak 3-4000-es fordulaton és a fölött. A töltés akkor is 16.1 . Tavaly letétele előtt nem volt ilyen probléma. Lehet feszültség szabályozó hiba. Vajon az index miért világít mint ha nem lenne benne aksi. Az akkumulátor Elvileg jó.
Ja, amúgy ismerem ezt a bmotort. De ezeknek nem igen van hengerük vagyis nem találok az oldalon vagy, ha rá kérdek lehet tudnak?
Múltkorában volt. De pár óra után már nem is volt meg... Kapkodják őket. Lehet te előztél meg akkor.
Értelek.
Hát ha ennyire benne vagy akkor csináld. Csak nem biztos hogy fel tudsz érni azokhoz akik mondjuk olyannal csináltassák a gépet aki ezt tanulta... A hengerfej is elég jó téma mert van egy jó pár féle gyorsabb égés ugyan olyan hőbevitellel mint a gyári... No meg a kipufogó is. Van aki csak azt csinál szinte. Az ilyenektől már nehézkes jobbat csinálni.
Estére sok lesz az offból:
"Jó szerszám kell hozzá, de fosok én is, amelyik hengerünk áldozatul esett a fantáziámnak, azon lejött 4 helyen a nikaszil alsó holtponton."

Nem tudom, mit akartam, és hogyan, de még nekem is úgy tűnik, mint ahogyan neked tűnt. :D

Ahogyan írták előttem: gyémántfej. Nem rányomni, ne üssön a fej, lassan haladós, óvatos munka. Majd pár hónapon belül talán elkészülök vele, töltök fel képet róla akkor. (csak hétvégén vagyok itthon, és nyilván a saját dolgaimra nincs időm)

Több, mint 500km-t vezettem ma, reggel indultam, rá 13-14órára jöttem haza: lehet, hogy emiatt kezd most az agyam is lepattogni: ráfogom erre :D
Most is csak másodjára megy el a kép -.-"
Félreértettél: az a henger, amibe belekezdtem, annak le volt pattanva már a nikaszil rétege alsó holtponton egy ragadás miatt (így volt véve a motorral). Ezzel nem lehetne mit kezdeni, akkor kitaláltam, hogy szétfaragom, aztán új dugót fölös pazarolni rá, de kipróbálni ki lehet a régiekkel is... Azért nem szeretek faragni nikaszilosat, mert egy hüvely mondjuk készen van 10óra alatt, akkor nikaszilosnál 5óra csak egyetlen egy ablak. (ez durva kerekítés volt, nem számoltam még, de kb ennyinek érzem) +utána a csatorna mókolása
Majd ha össze lesz a motor rakva, akkor kipróbáljuk valami új csővel.

Másnak a kezébe nem fogok adni hengert, lehet az felőlem a feltámadott Bell is, vagy bárki. Már elvi kérdések lettek nálam azok a nézetek, hogy egy motorra nem rakunk idegen hengert, de a sajátomra még más által faragott cucc sem kerülhet, és kész tuning cucc sem (pl hengerfej, kipufogó). Inkább nem motorozok 2 évig, csak én csinálhassam azt a részét, amit meg tudok csinálni, és amihez csak tudunk; és merünk is, ahhoz hozzá kell nyúlni! =D

http://www.bmotor.hu/
Nincs valakinek eladó fehér színű indexbúrája? Ez a fajta: link
Mondjuk úgy nem érdemes akkor nagyon. Mert más ugye meg csinálja úgy h a Nicasilnak nem lesz semmi baja.
Neked úgy elég költséges a dolog. Egy újra nicasilozás majdnem annyi mint egy új henger ennél. Akkor jobb volna ha mással csináltatni.
Bár gondolom te ezt szereted csinálgatni, kisérletezgetni. Hobid vagy hogy is fejthetném ki nem tudom.
Róluk még nem hallottam.
Tudsz adni linket az oldaláról, hirdetéséről vagy e-mail címet mondjuk?
Jó szerszám kell hozzá, de fosok én is, amelyik hengerünk áldozatul esett a fantáziámnak, azon lejött 4 helyen a nikaszil alsó holtponton.
Kipróbáljuk, ha nagyot lép, akkor gyüjtés, és küldöm nikasziloztatni: no de ahhoz úgy is kell mennie, hogy megérje a pénzét.
Én Báthoriéktól vettem jó áron dugószettel, blokkal együtt. Szinte új volt az illesztése (3-4század kúposan).

Háromszor vettem eddig tőlük, ebből személyesen egyszer; mivel nem volt még soha probléma sem árral, sem minőséggel, ezért ajánlom őket.
Aprilia rs 125 2001 bontás:

arrow challenge rendszer(rezóba arrow logóval),magyar papíros váz,zárszett,kapcsolók,power szett 7800-as elektronikával,herélt cdi,kábelköteg,első-hátsó ülés,első-hátsó lámpa,műszerfal,tükrök,teló,kerekek,fék, stb...

Érdeklődni: becsiszabi18@citromail.hu
Hát jaja. Vashüvelyesnél ez miatt könnyebb.