Tudok embert , akinek megbízható munkája van , én is azt használom , 36-os karbival , gyáriból vágott csővel tudott 13.8-at 402m-en , 150km/h-s befutóval.
Nem! Nem bántottál meg.
Nekem is eszembe volt a lemezes megoldás persze. Ez egy gyakorló prototípusként csináltam meg. Ezt állíthatom ahová akarom és fixen rögzíthetem. Persze nyitva fog lenni, és teljesen síkra állítom a kipufogó nyílással. A másik ok amiért így csináltam meg, az, hogy egy kis perem még van a nyelven és ezt meg akartam hagyni, ha esetleg le akar jönni a szárról. Persze ennek a valószínűsége igen-igen csekély.
Van egy másik nyelv és azt feljavítom, eredeti állapotára. Igaz alumínium ötvözet a nyelv és fémötvözet lesz a szár, de akkor nem kell újat venni sem, és olcsóbban kijövök.
Járatás? Sajnos hüvelyezett henger. A dugó gyári volt a másik motorból, de aki csinálta a hüvelyezést, leejtette. Aztán saját költségéből vett egy Meteor dugattyút is bele.
Pálya motort csinálok belőle, de még meg is kell tanulnom ott motorozni. Nem elég a gázt húzni és menni mint a közutakon. Szóval nem kimondottan üzemórás motorként akarom használni.
Teljes blokk felújítás volt és a reszelés ebben mennyit tesz ki nem tudom.
Nekem is fix power nyelv van.
De teljesen ki van nyitva, nem folytás, teljesen nyitva van a leömlője.
Járatással egyet értek, ezek üzemórások, nem kilométeresek, mert forognak. Mire bekarburáljuk a pálya szélén, ha nem ragadt meg; már lehet küldeni neki: pont ez a lényeg: hogy addig kell menni vele, amíg nincs elkopva. Bár "hőkezelni" sosem árt, csak ne vigyük túlzásba :D
Amúgy gondolom nem vas hüvelyes a henger, hanem nicasilos.
Felesleges 1000km-ert járatni hülyeség! Ez nem az a motor...
200km bőven elég neki. Pályán két bemelegedés oszt utána csőgázon mennek vele szinte... És semmi baja nem lesz az ég világon HA szakszerűen van össze rakva.
Ennek mi értelme amúgy? Nem sértéskép mondom!
A nyelv be van tolva így és le is fojtod vele a motort. Pályán úgyis csak nagy fordulaton megy. Be melegedésig... És így felül se lesz olyan erős... Alacsony fordulaton meg nem számít ha gyenge ott annyira. Ha meg be van tolva, akkor meg 7 ezer körül már meg jön az ereje.
Meg elég lenne csak egy lemez a nyelv helyire szerintem akkor...
A bowden elvezetése nem jó. A hűtő felé felfelé kunkorodva neki a hűtőnek és vissza le a powerházhoz. Egy kicsit mojolni kell vele, de van egy pozíció amikor ki fog nyitni teljesen.
Power problémáim vannak. Észrevettem, hogy nem működik a powerem. A bowden kuka volt vettem másikat. Vettem új aksit is, de a mágnes nem akar rendesen működni. Rákötöttem a mágnest az aksira bowden nélkül, úgy behúz. Rátettem a bowdent (kiegyenesítve) úgy is behúz. Feltettem a helyére a mágnest (a bowdent picit meghajlítva) így már nem húz be, félúton megáll. Mi lehet a probléma? Gyenge a mágnes? Szorul a nyelv? A nyelvet kivettem megtörölgettem picit koxos. Ez számít valamit? Kézzel húztam különösebben nem éreztem, hogy szorulna. Esetleg valakinek eladó mágnese lenne? Előre is köszi.
Powernyelvet és termosztátot keresek.
Valamint a henger feletti vízcsőn lévő kis mőanyag légtelenítő toldat és henger tömítés szettet. Ha valakinek van valami írjon!
Rotax 123 Blok eladó gyújtás és Hengerszet nélkűl ára 20 e tökeletes. Dellorto 28 karbi 8e 160/70r17 80%ős ára 6e
Van még sok alkatrészem kérdez bátran telefon: 06307316232
Email czegledizsolt@freemail.hu
Igen ott érezni lehet majd a 15-20Le különbséget. Azért gondolkodom abban, hogy mire bejáratom addigra egy power motort és egy power bovdent beszerzek, és a pályára már úgy megyek, hogy azzal van beállítva a motor. Laci meg is reszelte egy kicsit a hengert. Szóval jobb a békesség.
Nem lesz sokkal gyengébb alacsony fordulaton ,viszont 8ezernél nagyot fog rántani ,ha kanyarba 8ezer alá esel és kigyorsításnál amikor még döntve vagy és eléred a 8ezret szerintem megdobhat rendesen.
Szia! nekem van mind2 balos jobbos! mind2 hegesztve van , én is így kaptam 2 évig használtam vele a mocit , nekem nem volt gondom vele ha érdekel hívj! 06-30-6200-184
Nincs mozgató mágnesem, és bovdenem a motorhoz amit építek. A nyelv is egy hulladék volt. Abból alakítottam ezt a fix powert. Tudom alsó fordulaton egy Simson lesz, de 8000-től ez is megindul reményeim, és Polyák Laci szerint. Még úgy is be kell járatnom 1000km-et. Így van még időm power mechanikát beszereznem, és a másik nyelvet is megcsinálnom. Az a nyelv jó csak a bovden vége törött le. Annak is csinálok egy menetes tengelyt amit becsavarok a nyelv részébe, és kimunkálom a bovden helyét. Aztán ha összejön akkor megyek a pályára gyakorolni. Szombaton kiállításra megyek a Hungexpo-hoz. Vasárnap pedig összeszerelés lesz végre. Már vártam a pillanatot mikorra összeszerelem nem pedig szét.
Nem! Nem bántottál meg.
Nekem is eszembe volt a lemezes megoldás persze. Ez egy gyakorló prototípusként csináltam meg. Ezt állíthatom ahová akarom és fixen rögzíthetem. Persze nyitva fog lenni, és teljesen síkra állítom a kipufogó nyílással. A másik ok amiért így csináltam meg, az, hogy egy kis perem még van a nyelven és ezt meg akartam hagyni, ha esetleg le akar jönni a szárról. Persze ennek a valószínűsége igen-igen csekély.
Van egy másik nyelv és azt feljavítom, eredeti állapotára. Igaz alumínium ötvözet a nyelv és fémötvözet lesz a szár, de akkor nem kell újat venni sem, és olcsóbban kijövök.
Járatás? Sajnos hüvelyezett henger. A dugó gyári volt a másik motorból, de aki csinálta a hüvelyezést, leejtette. Aztán saját költségéből vett egy Meteor dugattyút is bele.
Pálya motort csinálok belőle, de még meg is kell tanulnom ott motorozni. Nem elég a gázt húzni és menni mint a közutakon. Szóval nem kimondottan üzemórás motorként akarom használni.
Teljes blokk felújítás volt és a reszelés ebben mennyit tesz ki nem tudom.
De teljesen ki van nyitva, nem folytás, teljesen nyitva van a leömlője.
Járatással egyet értek, ezek üzemórások, nem kilométeresek, mert forognak. Mire bekarburáljuk a pálya szélén, ha nem ragadt meg; már lehet küldeni neki: pont ez a lényeg: hogy addig kell menni vele, amíg nincs elkopva. Bár "hőkezelni" sosem árt, csak ne vigyük túlzásba :D
Ne vegyél feleslegesen.
Felesleges 1000km-ert járatni hülyeség! Ez nem az a motor...
200km bőven elég neki. Pályán két bemelegedés oszt utána csőgázon mennek vele szinte... És semmi baja nem lesz az ég világon HA szakszerűen van össze rakva.
A nyelv be van tolva így és le is fojtod vele a motort. Pályán úgyis csak nagy fordulaton megy. Be melegedésig... És így felül se lesz olyan erős... Alacsony fordulaton meg nem számít ha gyenge ott annyira. Ha meg be van tolva, akkor meg 7 ezer körül már meg jön az ereje.
Meg elég lenne csak egy lemez a nyelv helyire szerintem akkor...
Power problémáim vannak. Észrevettem, hogy nem működik a powerem. A bowden kuka volt vettem másikat. Vettem új aksit is, de a mágnes nem akar rendesen működni. Rákötöttem a mágnest az aksira bowden nélkül, úgy behúz. Rátettem a bowdent (kiegyenesítve) úgy is behúz. Feltettem a helyére a mágnest (a bowdent picit meghajlítva) így már nem húz be, félúton megáll. Mi lehet a probléma? Gyenge a mágnes? Szorul a nyelv? A nyelvet kivettem megtörölgettem picit koxos. Ez számít valamit? Kézzel húztam különösebben nem éreztem, hogy szorulna. Esetleg valakinek eladó mágnese lenne? Előre is köszi.
Szárcserés.
Valamint a henger feletti vízcsőn lévő kis mőanyag légtelenítő toldat és henger tömítés szettet. Ha valakinek van valami írjon!
Van még sok alkatrészem kérdez bátran telefon: 06307316232
Email czegledizsolt@freemail.hu
Nincs mozgató mágnesem, és bovdenem a motorhoz amit építek. A nyelv is egy hulladék volt. Abból alakítottam ezt a fix powert. Tudom alsó fordulaton egy Simson lesz, de 8000-től ez is megindul reményeim, és Polyák Laci szerint. Még úgy is be kell járatnom 1000km-et. Így van még időm power mechanikát beszereznem, és a másik nyelvet is megcsinálnom. Az a nyelv jó csak a bovden vége törött le. Annak is csinálok egy menetes tengelyt amit becsavarok a nyelv részébe, és kimunkálom a bovden helyét. Aztán ha összejön akkor megyek a pályára gyakorolni. Szombaton kiállításra megyek a Hungexpo-hoz. Vasárnap pedig összeszerelés lesz végre. Már vártam a pillanatot mikorra összeszerelem nem pedig szét.