Azt tedd kérlek hozzá, hogy mekkora és milyne típusú karbid van, mert ha már karburátor alkatrészekről beszélünk, akkor ez a leglényegesebb.
A powernyelvről pedig, amit írtál: kétféle létezik, van, ami úgy fojtja, mint mondtad, és van, ami teljesen nyitva hagyja a csatornát. Majd csinálok képet az én poweremről, és feltöltöm ide még ma.
Tehát ha nyitott fix nyelved van, és powermotort raksz rá: nem fog többet menni egy kmph-val sem!
A fúvókát pedig azért kell változtatni, mert a motor kívánja, ha nagyot raksz bele gyenge lesz, nem megy, dadog, lomha, sokat kap; ha keveset, akkor megragad, elolvad, melegszik, nem megy úgy sem erősen, elfogy...
Tűből szintén meg kell találni azt, amikor jól megy mindenhol vele. Először a tetejét kell jól eltalálni a főfúvókával, aztán a tűn állítani: ha mindig marad olyan tartomány, ahol szegény vagy sok, akkor megnézni, melyik tartományban rossz, és ha szegény pl az alapjárat fölött, akkor vékonyabb tűt, hosszabb letörésűt választani; ha dús, akkor vastagabb kell.
2009-es RS-em van ,ha fojtott a motor akkor egy fix power nyelv van benne ami csökkenti a kipufogó nyílás keresztmetszetét mindig.Nekem mikor még teljesen gyári motor volt akkor ment 130-at ,beleraktam a powert +a rezóból ki lett szedve a katalizátor és egyből vitte a 163-at ,viszont most leszek kíváncsi mit fog produkálni mert vettem rá egy jolly moto kipufogó rendszert és a gyári 132-es főfúvóka helyett 178-as valamint D49-es tű helyett D53-as került bele
Nehogy már bocsánatot kérj...
Örülök neki, hogy megbeszéltük :)
A lényeg: power-rendszerrel nem lehet a csúcsteljesítményen és a forgáson javítani, mert nem arra való, hanem a részterhelés javítására.
Sokan ezt nem tudják.
Ha jól tudom alaphelyzetben fojtott hengerrel és fojtatlannal is, egy csavaros megoldással teljesen nyitottra van megcsinálva a powernyelv. Vagy is a kipufogó nyílása teljes keresztmetszetében szabadon van. Fojtva van a légbeömlő a szűrőnél és a karbiban fúvóka meg nem tudom mi, ja kipufogó. Ha kiveszi a fojtásokat és elektronikát tesz bele akkor lehet rajta javítani persze. És javul is mert mint írtam nekem is sokat javult. fojtva olyan 110 körül ment. Minden kiszedve, karbi beállítva, stb... és megy 135-140-et. Persze ez motor függő is. Az enyémet Polyák Laci csinálta. Volt nála ugyan az a típus, és évjárat ugyan úgy fojtva, de abból 120-nál többet nem tudott kisajtolni, pedig ugyan azokra cserélt mindent mint nekem.
Igen lehet elbeszéltünk egymás mellett.
Bocs nem volt szándékos.
Még valami, csak kihagytam:
GPR 50-hez lengővillatengelyed és 15mm-es belső átmérőjű kerékcsapágyhoz való hátsó tengelyed van eladósorban véletlenségből?
Ha nem kapok ahhoz, amit most vettem, akkor lehet vevő lennék megfelelő méret esetén rájuk.
"Ha nincs (segédkipu) akkor lehet rajta power szettel javítani"...
Miért ne lehetne javítani segédkipufogós hengeren a powerrel? Mindenfélén lehet javítani a power rendszerekkel.
Nem értetted, amire gondoltam de akkor belemegyek:
Szóval szerinted attól (más összefüggést nem találtam, ami a kijelentésed mellett szólna, ezért jelentem ki így, hogy erre a tényre alapozol), hogy segédes az ablak, nem lehet javítani közép és alsó tartományban a powerrel a karakterisztikán, mert az előkipufogás nyitvatartása megmarad?
A fő és a segéd ablakok között van vagy 10fok különbség ránézésre, ami azért valami, illetve a keresztmetszetet és az áramlást nézve is bőven lehet javítani rajta szerintem.
Továbbra is ahhoz tartom magamat, amit mondtam először:
-ha belóg a leömlőcsaotrnába a powernyelv, akkor fojtva van a motor==- megoldás a nyitott fix nyelv, vagy a működő power rendszer
-ha sima, nem lóg be (olyan, mint mikor nyitva van a poweresnél), akkor csak alsóbb tartományokban lehet javítani rajta, de attól nem javul a motor csúcsteljesítménye és túlforgása, hogy poweres lesz, csak attól, hogy nincs benne fölösleges fojtás (mint az első "ha belóg" esetnél).
A beindulást ezek nem befolyásolják.
Érted már, hogy hogyan értem, vagy még mindig elbeszélünk egymás mellett? Ha érted, akkor én nem értem, hogy te mit miért mondasz, majd fejtsd ki kérlek!
:) :D
Nem úgy gondoltam!
Van a kipufogó nyílás. Ha azon van két kisebb furat, akkor fojtatlan. Ha nincs akkor fojtott. Az enyémben nincs, de van elektronika és működik rendesen a motor csak nincs meg a 30Le. Nekem olyan 20-25Le között lehet. Illetve 135-040km/h a vége.
Szia!
Egyben szeretném eladni, ennyiért az az állapot ajándék. Most lett matt feketére lefújva hőállóval, a dob is szép, igaz egy-két sötét folt előző gazdától akad. Megvettem, rozsdás volt a könyöknél és alul: felújítottam, mert nekem nem kell gyári katalizátoros; nehéz is, és a karakterisztikája sem passzol a pályázáshoz. Szétvágni nincs szívem, mert nincs 8 éves; szinte új, sérülés mentes.
Ha nincs neki powermáködtetője, akkor állandóan ki van nyitva neki a teljes ablak. Felül nem lesz erősebb tőle, csak középen/alul.
Akkor lehetne javítani, ha belógna az ablakva zárt állásban a fix nyelv.
Ha így gondoltad és így van, akkor elnézést kérek a kitérőért.
A kérdés az, hogy van e segéd kipufogó nyílás a hengeren. Ha nincs akkor lehet rajta power szettel javítani, de nem fogja tudni azt amit egy fojtatlan hengeres. Az enyém is fojtott, elég jól megy, de a sógoromnak fojtatlan van. Hát érezhető a különbség. Igaz az övé 160-as.
Van egy full matricám, pont ugyan így néz ki, arany nincs sajna, és e-bay -es, de pont stimmel a gyárival összemértem a matricákat. Csak már lába kelt a motornak hál istennek :D
Légnyomásos, pneumatikus, az nem csak akkor nyit amikor meg van neki szabva hanem ha nagy bent a nyomás, mindenki azt mondja az a jobb, bár nekem elektromos volt azzal se volt gáz csak néha beragadt :D de az természetes a sok koksztól.
Attól függ, légnyomás vezéreltet szeretnél vagy elektromos powert...? de szerintem ha ügyes vagy 15 ből ki lehet hozni csak venni kell hozzá egy használt szettet, meg ha hengernek nincs nyílása akkor azt bizony ki kell alakítani.
A powernyelvről pedig, amit írtál: kétféle létezik, van, ami úgy fojtja, mint mondtad, és van, ami teljesen nyitva hagyja a csatornát. Majd csinálok képet az én poweremről, és feltöltöm ide még ma.
Tehát ha nyitott fix nyelved van, és powermotort raksz rá: nem fog többet menni egy kmph-val sem!
A fúvókát pedig azért kell változtatni, mert a motor kívánja, ha nagyot raksz bele gyenge lesz, nem megy, dadog, lomha, sokat kap; ha keveset, akkor megragad, elolvad, melegszik, nem megy úgy sem erősen, elfogy...
Tűből szintén meg kell találni azt, amikor jól megy mindenhol vele. Először a tetejét kell jól eltalálni a főfúvókával, aztán a tűn állítani: ha mindig marad olyan tartomány, ahol szegény vagy sok, akkor megnézni, melyik tartományban rossz, és ha szegény pl az alapjárat fölött, akkor vékonyabb tűt, hosszabb letörésűt választani; ha dús, akkor vastagabb kell.