Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Aprilia rs 125 (2001) bontás: arrow challenge rendszer, plexi, tükrök, blokk alkatrészek, magyar papíros váz, kormánykapcsolók, ülés, teló, kerekek stb...
érdeklődni: becsiszabi18@citromail.hu
Sziasztok!

Lenne valakinek eladó lábtartója? Jobbos és balos is kellene, akár konzollal együtt.
Eladó rugós tag!

HIBÁTLAN!

Motor szerelő vagyok, nem csorbítanám a hírnevem, ha nem!

Ár:15.000

06-30-403-65-51
Igen, az is meg lett csinálva még korábban. Meg ha nem volna, úgy tudom akkor olyan 4500 körül darálna, utána menne.
Lényeg, hogy elment a kép...
iá: 7000/db
Eladóak!
És a cdi-ből kivettétek a folytást?
Eladó használt 16-os és 40-es lánckerék (1000 Ft/db) és egy új 17-es (1500 Ft), CDI (8000 Ft)
Érdeklődni 06305737783 vagy fflooty@freemail.hu
Üdv!

Van egy 2004-es Aprilia Rs 125 Tuono motorom, rotax 122-es blokkal. Úgy került hozzánk hogy a power szelep minden része ki volt szerelve belőle. Vettünk bele mindent (szelepet, bovdent, mágnest, RAVE vezérlést), minden úgy került bele ahogy kinéztük a használati utasításból és egyéb helyekről, nem volt fennakadás, motor rendesen működik.

Beszerelés után a következő volt tapasztalható: szemmel láthatóan zárt a szelep kb. 2500 fordulat felett, és nyitott 8000-8500 körül. Alacsony fordulaton a motor valóban nyomatékosabb lett ahogy vártuk, de országúton is kipróbálva, ahol már pörgettem, nem jött meg a várt gyorsulás 8500 felett az ereje elszállt, 9000 körül csak nagyon küzdelmesen ment tovább.

Ha valaki elolvassa ezt a regényt és megválaszolja ezt a problémát, azt nagyon megköszönném :)
Nem alu az szerintem, hanem valami különleges anyag amúgy. Amit különleges eljárással lehet csak hegeszteni is...

Forrasztást érdemes lenne ki próbálni szerintem.
Annak annyira nem lényeg mi milyen anyag. Nem hegeszted...

daniel_fullHP
A képen ami van az elég szépen meg is van csinálva.
Az hogy a 32ezres az gyári magnézium ötvözet és könnyebb pár grammal mint az utángyártott amit aluminiumból készítenek. Én működésileg nem vettem észre különbséget a kettő között.
Neked bevált az italmondós? Van 32000-t is ha jól emlékszem. Mi lehet a különbség nem tudom.
Nem. Ez egy magán ember. Külföldön gyártják. Nála vettem én is de akkor még csak simán meg volt munkálva. Keménységre egyezik az eredeti gyári és amit vettem. Megmértük a munkahelyen. És jól is működik a motoromban.
Ez az amit italmondó is árul? 12ezerért vettem fél éve kb csak nincs benne hogy str.
Szerintem azért nem bírta mert azok a menetrögzítők hőre elengednek. Próbáld meg valami ilyesmivel link
szerintem nekem a nyelv és a szár is vas...
rézzel körbe lett forrasztva (az alátét túloldalán is). tizenpárezer kilométer és bírja
Amúgy annak sok idő kell hogy meg kössön! Nem 1 fél óra.
Ha jól tudom. Bár nem tudom mennyit vártál rá.
Amúgy nem tudom nem e lenne jó a hőálló paszta próba kép de lehet a stiftes megoldás lesz a legtutibb. Nem rossz ötlet.

Baszki mindig van valami gond a gép?
Csőstift
Baszki erre nem is gondoltam még.. A kreatív magyar elme Ez jó lehet, csak valami marha paszentos kis véköny stift kell. Köszi a tippet
Átfúrni és acélstiftet bele préselni?
Pirossal probaltam, meg meg kb 3 fajta loctiteal meg egy noname el de egyik sem valt be.. :/ arra gondoltam, hogy tovabb vagom a 6 os menettel es beljebb tudom tekerni.. De nemtudom mennyire birna a fala..
Melyik menetrögzítővel próbáltad? Kékkel, vagy pirossal? Nekem a pirossal bírta("nem oldhatónak" vettem)
Sziasztok!
A power nyelvemből állandóan kitekeredik az a menetes szár amibe a bowden belemegy. Csavar rögzítő nem fogja meg, csak egy ideig. Most menetjavitozás után, szakadás előtt egy menetig meghúzva is kijött belőle.. Nem értem hogyan.. A menet nem valami jó, de nincs teljesen elnyalva. Mikor meghúztam, utána fogóval próbáltam kihúzni elég erősen, de nem jött ki, a motorba beépítve meg igen(Megnéztem, nem szorult benne, könnyen mozgott).
Nincs valami jó ötletetek? Hegesztés lenne a legjobb, de ugye az kilőve, mert más anyagok.
hello!
valakinek elado rotax 122 kuplung deknie?