Hát igen. Nem tudom más hogy csinálja a faragást nicasilos hengeren. Gondolom valami egész finom dologgal csinálja a bevonat körül.
Alapból nem egyszerű csinálni már. Mert igen csak pontosnak kell lenni. Pepecs munka.
Vízhűtéses és ott a termosztáttor is benne ha nagyon melegszik akkor azt ki szeded és úgy lehet megkapod még az ideális hőfokot...
Sok értelme nem igen van a ventilátornak se szerintem. Az csak nem hűti jobban mint a menetszél, mert ugye az idom úgy is van ki alakítva hogy hűtsön ha megnézed. Ha annyira zárt lenne akkor hiába volna a vízhűtés ha nem volna mi hűtse.
Fölösleges RS-re ventilátor! Pályán és közúton is használom, nem szokott túlmelegedni. Dugóban talán kicsit feljebb tud melegedni.
Ott ink karburálással lehetett baj, amikor tökéletes minden tartományban a motor a főfúvókán érdemes 1 leheletnyit feldörzsárazni és úgy tuti, a párás időt is jobban tűri.
Arra kell törekedni, hogy 5-10foktól többet ne nagyon mozogjön azonos hőmérsékleten. Na meg oda nagyobb illesztés kell.
Ha a 100fokos vizzel 13ezernél nem ragad a Simson termoszifonossal (keringető nélkül), akkor annak sem kellene.
Kora délutánra megyünk szerintem edzegetni, kipróbálni, beállítani, szokni a motort. Szerintem ebéd után már menni fog a motor a pályára, passz, saccra délután 1 óra, félnapos pályajeggyel amikortól érvényes. Jó lenne vinni az enyémet is, de egyik sincs kész, ezért én max csak kipróbálom a kiváncsiság meg a beállítás miatt a barátomét.
Nyilván ha esik nem megyünk.
Simsonokat faragok többnyire (meg bármilyen perselyeset, amivel érdemes veszödni), magamnak 122-t is, meg csapattársamnak is, de az más téma.
Nikaszilpattogástól félek, hiába sikerült magamnak nagy nehezen, ha idegennek elbasznám...
Eladó hengereink nem hinném, hogy valaha is lesznek: sosincs elég belőlük.
Hali,nektek,hogy van megoldva az oldal idom felfogatása? a tank alatti távtartóra gondolok ami a vázon van.
Hol kaphatok hozzá? vagy,hogy oldottátok meg?
Köszi.
Nézegettem Ebay-n de, hogy az nikaszilos, vagy vashüvelyes azt nem tudom. Ki kellene találni valami ventilátort a hűtőhöz. A meleg aszfalt és a zárt idom nem igazán jó páros. Kicsit félek is mert a vashengeres 70-es Derbi megragadt párszor. Az is ventilátor nélkül zárt idomos. A nikaszilossal meg már semmi probléma nem volt ameddig el nem adtam.
Simsonoztam én is régebben meg most is szoktam, de full gyári szinte. Még fater vette 84-be. Egész jókat lehet vele motorozni azért. Meg akad benne egy kis nyomaték is. Mentem már 70-es-el is haveré volt elég komoly volt.
Nem adnál el hengert? Vagy nem tudsz eladót? 122-eset.
Sajnos mikor elhoztam a motort nem láttam bele a hengerbe, és mikor szétszedtem akkor láttam, hogy vashüvely. Jobban örültem volna én is a nikaszilosnak szó se róla.
De ez van és ezt kell felhasználni. Gyakorlásra jó lesz. Van a másik az nikaszilos. Többe kerülne a henger mint a motor ha le akarnám cserélni.
A povernyelvet ingyen tudom csinálni saját részre a munkahelyen. Néhány dolgot meg tudok oldani. A Derbihez rengeteg mindent legyártottam. Az RS-nek a hátsó tengelyt is le kellett 18-ra esztergálni és új anyát készíteni hozzá (szét volt barmolva mint sok minden egyéb ezen a motoron). Azért is csináltam ezt a másik nyelvet, hogy megtudjam mennyire kivitelezhető. Nem azért mert állítgatni akarnám a helyzetét. Viszont így pontosan be tudom szintezni.
Szépen lassanként meg lesz minden. Még van pár dolog amit ki kell találnom, de van egy kollégám aki szintén motorozik, és vele ötletelek.
Extrema, 122-es blokk, tavaly vettem, most áll, csak akkor rakom össze, ha lesz elejétől a végéig keret rá. Most a Simsont kellene összerakni 17-es felnikkel, vonalbafúrás, nagyobb hűtő, stb. Jobban szeretem azt, mert mégiscsak 80kg nem 120.
Van két 122 hengerem, egyiket még faragom, a másik pedig gyári. Működő RS-e a csapattársamnak/legjobbarátomnak van jelenleg. Jöv hét szombaton megyünk Kakucsra vele.
Gondolom ez még csak töredéke ami módosítva volt. Nem?
Mennyibe csinálják?
Az a baj nincs mit reszeltetni most. A múltkori szettemet eladtam, mert nem volt arra való hogy kireszeltessem.
Akkor jó...Azt hittem már betolva lesz.
Amúgy jól megcsináltad. Hát ha bele esne az igen gáz volna. Van egy ismerősöm akinek az RG-je volt és úgy ment szarrá hogy a power nyelv gondolt egyet és be eset. Állítólag típus hiba, de nagyon érdekes típus hiba ha csak úgy bele esik!
Amúgy még olyat nem nagyon hallottam hogy bele esik meg mi miatt tudna bele esni csak úgy el törik? Nem kéne...
Az jó ha fel tudod, de használtan olcsón be tudod szerezni ha mégis kéne amúgy. 3-ezerért tuti kapsz.
Ja, aha az más akkor. Nem tudom mennyire jó vas hüvelyes hengert, de valahogy ellene vagyok. nem tudom milyen lehet ennél a gépnél. Csak a gyárijához ragaszkodnék. Ami most nem nagyon van.
Hát más de annak olyan útszakaszok már kevés ahol lehet kenni pálya szerűen. De ott meg kell tanulni az tuti mert más kép biztos könnyen galibát lehet csinálni. Sajnos még nem voltam így csak következtetek... Közelembe egy sincs.
Egy henger fejt is érdemes csináltatni. Rengeteget dob rajta meglepően!
De azt mennyiért csinálták a reszelést?
Nem tudom vágod-e mit írok, de tudom hogy ha nyitva van teljesen akkor nem befolyásolja semmibe csak az alsó fordulatba gyengébb.
Csak azt írom hogy ott akár egy lemez is lehetne... Hogy ne levegőzőn ugyan az kb. Ha csak nem le akarod fojtani de azt kevésbé hiszem hogy valaki le akarja fojtani pályán.
Valakinek esetleg powerszelep-ház lenne eladó?
Köszönöm.
Alapból nem egyszerű csinálni már. Mert igen csak pontosnak kell lenni. Pepecs munka.
Értem, De nem is tudsz valahonnan?
Sok értelme nem igen van a ventilátornak se szerintem. Az csak nem hűti jobban mint a menetszél, mert ugye az idom úgy is van ki alakítva hogy hűtsön ha megnézed. Ha annyira zárt lenne akkor hiába volna a vízhűtés ha nem volna mi hűtse.
De a ventillátorosban egyet értek.
Ott ink karburálással lehetett baj, amikor tökéletes minden tartományban a motor a főfúvókán érdemes 1 leheletnyit feldörzsárazni és úgy tuti, a párás időt is jobban tűri.
Ha a 100fokos vizzel 13ezernél nem ragad a Simson termoszifonossal (keringető nélkül), akkor annak sem kellene.
Nyilván ha esik nem megyünk.
Nikaszilpattogástól félek, hiába sikerült magamnak nagy nehezen, ha idegennek elbasznám...
Eladó hengereink nem hinném, hogy valaha is lesznek: sosincs elég belőlük.
Hol kaphatok hozzá? vagy,hogy oldottátok meg?
Köszi.
Ha érdekel , írj e-mailt : xbombs@citromail.hu
Az önindítóra nem emlékszek ,hogy működött e de max szénkeféket kell benne cserélni.
Meg gondolom nem sok pénzért jutottál hozzá.
Sajna már gyakori a vashüvelyes. Egyre kevesebb a gyári.
Nem adnál el hengert? Vagy nem tudsz eladót? 122-eset.
De ez van és ezt kell felhasználni. Gyakorlásra jó lesz. Van a másik az nikaszilos. Többe kerülne a henger mint a motor ha le akarnám cserélni.
A povernyelvet ingyen tudom csinálni saját részre a munkahelyen. Néhány dolgot meg tudok oldani. A Derbihez rengeteg mindent legyártottam. Az RS-nek a hátsó tengelyt is le kellett 18-ra esztergálni és új anyát készíteni hozzá (szét volt barmolva mint sok minden egyéb ezen a motoron). Azért is csináltam ezt a másik nyelvet, hogy megtudjam mennyire kivitelezhető. Nem azért mert állítgatni akarnám a helyzetét. Viszont így pontosan be tudom szintezni.
Szépen lassanként meg lesz minden. Még van pár dolog amit ki kell találnom, de van egy kollégám aki szintén motorozik, és vele ötletelek.
Van két 122 hengerem, egyiket még faragom, a másik pedig gyári. Működő RS-e a csapattársamnak/legjobbarátomnak van jelenleg. Jöv hét szombaton megyünk Kakucsra vele.
Mennyibe csinálják?
Az a baj nincs mit reszeltetni most. A múltkori szettemet eladtam, mert nem volt arra való hogy kireszeltessem.
Nem tud valaki 122-es hengert? Jófélét?
Amúgy jól megcsináltad. Hát ha bele esne az igen gáz volna. Van egy ismerősöm akinek az RG-je volt és úgy ment szarrá hogy a power nyelv gondolt egyet és be eset. Állítólag típus hiba, de nagyon érdekes típus hiba ha csak úgy bele esik!
Amúgy még olyat nem nagyon hallottam hogy bele esik meg mi miatt tudna bele esni csak úgy el törik? Nem kéne...
Az jó ha fel tudod, de használtan olcsón be tudod szerezni ha mégis kéne amúgy. 3-ezerért tuti kapsz.
Ja, aha az más akkor. Nem tudom mennyire jó vas hüvelyes hengert, de valahogy ellene vagyok. nem tudom milyen lehet ennél a gépnél. Csak a gyárijához ragaszkodnék. Ami most nem nagyon van.
Hát más de annak olyan útszakaszok már kevés ahol lehet kenni pálya szerűen. De ott meg kell tanulni az tuti mert más kép biztos könnyen galibát lehet csinálni. Sajnos még nem voltam így csak következtetek... Közelembe egy sincs.
Egy henger fejt is érdemes csináltatni. Rengeteget dob rajta meglepően!
De azt mennyiért csinálták a reszelést?
Milyen RS-ed van neked? Tele vagy Simsonos képekkel.
Csak azt írom hogy ott akár egy lemez is lehetne... Hogy ne levegőzőn ugyan az kb. Ha csak nem le akarod fojtani de azt kevésbé hiszem hogy valaki le akarja fojtani pályán.