Hát ja.. több mint 1 hónapja szopok vele, és több mint 2 hete intenzíven.. Mondjuk egy CDI meg egy alaplap árát már tuti elittam a sorozatos szerelések közben..
Ezért kérdeztem,én rs-m első kereke af1 7 küllős,100/80 volt rajta, raktam rá 120/70, lesz e vmi baja ettől?nehezen lehet kezelni majd? Meg h a küllő nem ehez a gumi méretre gyártották.
Nah.. megvan a probléma(REMÉLEM!) de le sem merem írni olyan faszság.. és az én faszságom.. :( A probléma a TEST kábel volt. De természetesen az volt az első, hogy néztem szakadásvizsgálatot, meg befújtam az egészet.. DE a saru mögött a blokknál tiszta szutyok-retek volt megpucoltam, visszatettem egyből nagyon erős szikra lett.. kicsit aggódtam, hogy megint az lesz, hogy egy ideig jó de nem. Ma elmentem vele 20km-t és még csak meg sem torpant. Pedig volt hegymászás, patak, városi flangálás minden. Tehát szerintem kijelenthetem, hogy jó(lekopogom).
Szóval köszönöm mindenkinek a segítséget!
Sziasztok!
Eladó 16-os és 40-es (használt) és egy új 17-es lánckerék valamint egy gyújtásvezérlő elektronika (CDI). Kérésre tudok még képet küldeni.
Érdeklődni telefonon: 0630/5737783 vagy e-mail: fflooty@freemail.hu
Üdv! Tudnátok nekem segíteni az RS 125-ösöm (2007-es) önindítója nem tekeri a motort, olyan hangot ad mintha csak az önindító magába forogna a blokktól függetlenül, 3-4 újraindítás után egyszer csak beindítja. Először az akksira gondoltam de az új akksival is ezt csinálja. Lehetséges hogy bendix baja van? Segítségetek előre is köszönöm!
Hát nekem 130 van rajta. És jobban megy mint a 150/70-el. Az mondjuk nem is szabvány az RS-nek. Mivel az enyém fojtott hengeres azért rakattam rá kisebbet. Elég fürge lett tőle.
Nem bántásként írom, de Major68 Pályán használ RS125-t és vékony gumikat használnak ott. Az eladó gumik pedig a beszerzett motorokról való amiket pályára készítenek fel (gondolom).
Csak érdekességként írom, hogy az enyémen 110/70 és 150/70 méretű gumik voltak megvételkor. Sokkal nehezebben kanyarodott mint sógorom 130/70 hátsó gumival. Lecseréltem én is, és mint ha kicserélték volna. Fogta rendesen az ívet. Gyári méretek 130/70 140/60 150/60 hátul.
A CDI ki van öntve valami műanyag trutyival. Szétszedni és javítani nem lehetetlen dolog. Szerintem épeszű szerelő nem vállalja be a barkácsolását. Nézz körül itt!
Sharkoon77 & Pisti!
Nyilván ez a legjobb, legtisztább, legegyszerűbb mód, csak sajnos egyetlen ismerősöm sincs akinek rx e van, de még egy aprilia sem..
Szóval ez a lehetőség legnagyobb sajnálatomra kilőve..
Egyébként onnan gondolom(nem tudom mert ahogy b.péter mondaná ,csak a halál biztos :D) hogy kimértem akkor is, mikor éppen adott szikrát, és akkor is mikor nem adott és az értékek ugyan azok voltak..
Egyébként a jeladót, alaplapot, trafót kimérve olyan értékeket kaptam, amik a megadott határok között vannak. Csak a CDI-t nem tudom(meghaladja a képességeimet) kimérni azért gondolom, hogy az a bibi.. Most arra gondoltam, hogy beszélek egy autó-villamossági szakemberrel aki itt van nem messze, hogy nézze meg a cdi-met, hátha...
Amúgy honnan tudod hogy az alaplap jó? Lehet hogy amikor rámérsz jó utána meg beszarik mert mondjuk szakadt a gyujtótekercs és néha ad szikrát néha nem...
Szóval köszönöm mindenkinek a segítséget!
Eladó 16-os és 40-es (használt) és egy új 17-es lánckerék valamint egy gyújtásvezérlő elektronika (CDI). Kérésre tudok még képet küldeni.
Érdeklődni telefonon: 0630/5737783 vagy e-mail: fflooty@freemail.hu
valakinek nincs véletlen eladó km óra meghajtó csiga ? aprilia rs 125 (1998)
RS-nek ez a gyári. Af1-nek már kisebb.
Csak érdekességként írom, hogy az enyémen 110/70 és 150/70 méretű gumik voltak megvételkor. Sokkal nehezebben kanyarodott mint sógorom 130/70 hátsó gumival. Lecseréltem én is, és mint ha kicserélték volna. Fogta rendesen az ívet. Gyári méretek 130/70 140/60 150/60 hátul.
Nézz körül itt!
http://olx.hu/hirdetes/aprilia-rs-125-rendszamos-ID36X8j.html#f00135da94
Pedig szívesen motorozgattnék akinek ilyesmi gépe van.
Értelek, lehet többet fog mondani ha ért is hozzá. Érdemes volna.
Nyilván ez a legjobb, legtisztább, legegyszerűbb mód, csak sajnos egyetlen ismerősöm sincs akinek rx e van, de még egy aprilia sem..
Szóval ez a lehetőség legnagyobb sajnálatomra kilőve..
Egyébként onnan gondolom(nem tudom mert ahogy b.péter mondaná ,csak a halál biztos :D) hogy kimértem akkor is, mikor éppen adott szikrát, és akkor is mikor nem adott és az értékek ugyan azok voltak..
Egyébként a jeladót, alaplapot, trafót kimérve olyan értékeket kaptam, amik a megadott határok között vannak. Csak a CDI-t nem tudom(meghaladja a képességeimet) kimérni azért gondolom, hogy az a bibi.. Most arra gondoltam, hogy beszélek egy autó-villamossági szakemberrel aki itt van nem messze, hogy nézze meg a cdi-met, hátha...