Szerintem ilyen nincs. Amit fojtottnak neveztek, az a segédkipufogónyílás nélkküli változat. Amin megvan a két plusz nyílás, az a segédkipufogónyilással rendelkező henger. Kicsit jobb felsőtartományon, de attól a sima kipuablak nélküli még nem "fojtott", meg tuti nem 120at megy.
Úgy tudod leellenőrizni, hogy beinditod és fogod a hengert meg a tűtőt, ha egyszerre kezdenek langyosodni akkor valószínű hogy a termosztáttal van valami, úgy kéne működni hogy ha a henger bemelegszik akkor nyit a termosztát és utána kezd el langyosodni a hűtő.
:D hát 3 évig a motor a garázsban állt, és elfelejtettem hogy ez hogy müködött, most inditottam be kb egy 2 hete, és erre lettem figyelmes, csak most jutott eszembe megkérdezni:D majd akkor várok a jobb időig, lehet nincs is semmi baja :D
szia!
a hőfokjelzőm jó, nem digitális, kb 40 fok körül mozog, ha megyek vele, ha beinditom és alapjáraton hagyom, még a 40 et sem éri el, az óra az jó, ellenőriztem máshogy a viz hőmérsékletét:D a hengert nem tudom hogy meleg e, majd holnap megnézem. De ez termosztat gondra utal nem?
Ha elromlil akkor inkább nem nyit ki mint hogy mindig nyitva legyen... Keringés akkor is van egy kis furaton ha zárva van a termosztát csak sokkal lasabb.
sziasztok!
megtudnátok mondani, rotax 123 blokkos mocira, milyen árban mozognak a termosztátok? A motort ahogy beinditom, egyből keringeti a vizet, és nem melegszik fel , ezért gondolom a termosztat a rossz. Esetleg van a termosztatnak valami kis mimikája, hogy mi hibásodik meg rajta, vagy ilyenkor kompletten kell kicserélni?:D
válaszokat előre is köszönöm
Nem azt mondtam, hogy az RS ek fémtankosak, hanem azt, hogy a fémtankosokat teli töltik.. Azért fogalmaztam így, mert nem voltam benne biztos. Köszi a felvilágosítást. Ez esetben akkor mindegy.
Szóval mielőtt elraknám év végén telelni akkor ésszerű kiengedni a benzint és úgy elrakni. Végül is beindult nagy nehezen, és ment is. Szóval nem volt vele gond utánna. Ha véletlen megint nehezen indulna akkor karbit leszedem és kitakarítom.
Megromlott a benzin? o.O wtf... o.O én úgy tudom hogy a benzin nem romlékony zöld trutyi szokott leülepedni a benzinből a karbi alján ami eltömít mindent ha sokat áll a motor.
Engedd le a benzint, mert biztos vagyok benne, hogy megromlott. 1-2-3 hónaptól nem több a szavatossága.
Karbit pucolhatsz még, szellőztetheted a tankot, ha nincs szellőzője.
Simsonos társaságban növök fel... felénk az a motor, ami viszi a 100kmph-t erősebb, mint az, ami mások felé viszi a 110-et.
Nyilván egy GPR verzió halálra van fojtva alapból.
Ugyanúgy kell beállítani a motort a jollykhoz is, mint a jl-okhoz vagy egyedikhez, vagy a gyáriakhoz. Van egy tartomány, amit meg kell találni. Lehet, hogy más tűt kérnek, vagy subert, vagy kelyhet a fúvóka mellett, de mindent ugyanúgy kell beállítani, ugyanaz az eljárás, csak talán egyiknél több alkatrészt kell cserélni, mint a másiknál, vagy nagyobb eltérések vannak az alkatrészek méretiben.
Nekem a gyári full power ment 175-öt, és semmit nem cseréltem rajta:D még fúvókát sem, és a katalizátor is benne volt
Volt egy jolly rendszere haveromnak, elég nehéz behangolni hogy jó legyen, ő nem is szórakozott vele el is adta 2 hét múlva, kíváncsi leszek neked sikerül e...
Ha viszi a 160-at én nem csinálnék vele semmit, ha közúton használnám. Ha pályázol vele akkor érdemes. Hogy gyorsabban megy-e ha kicseréled azokat amiket írtál? Nem tudom. Én kicsit keveslem a 130-as fúvókát a 160km/h-hoz. Nem fehér a gyertya?
Ma haza hoztam a motort. (Szüleimnél telelt). Ősz óta vagy is mikor már a hidegek jöttel akkor elvittem. Ma elég nehezen akart beindúlni. Valamit érdemes előtte csinálni a motorral, hogy simán induljon. Szikra, benzin volt. Csak nem akkart beröffenni. Aztán probáltuk tolni. Úgy sem. Még pörgettem tekertem gyertya nélkül. Aztán nagy nehezen el-el kapta és berőffent. Lehet a karbiban leüllepszik az olaj és akkor indul ha onnan kiment, vagy kicsit feloldódott? Mit szoktatok ilyenkor tenni? Vagy csak indítgatás aztán egyszer csak beröffen. Most pöc-röf aztán minden ok. Igaz bemelegedni nagyon nehezen melegedett. A 30 fokot is nehezen érte el. Sokat állt. Legalább öt hónapot.
Igaz nem RS 125 henger van a képen, de hasonló a két henger különbsége.