Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A kipufogó nyílás keresztmetszete is kisebb a fojtatlannál!
Igaz nem RS 125 henger van a képen, de hasonló a két henger különbsége.
Am megvannak még a gumik. A múltkor nem írtam vissza. Kellenek még?
Szerintem ilyen nincs. Amit fojtottnak neveztek, az a segédkipufogónyílás nélkküli változat. Amin megvan a két plusz nyílás, az a segédkipufogónyilással rendelkező henger. Kicsit jobb felsőtartományon, de attól a sima kipuablak nélküli még nem "fojtott", meg tuti nem 120at megy.
Fojtott hengerről van szó. Fojtatlannal megy 160 és a fölött. Fojtottal megy 120-140 között jobb esetben.
Úgy tudod leellenőrizni, hogy beinditod és fogod a hengert meg a tűtőt, ha egyszerre kezdenek langyosodni akkor valószínű hogy a termosztáttal van valami, úgy kéne működni hogy ha a henger bemelegszik akkor nyit a termosztát és utána kezd el langyosodni a hűtő.
:D hát 3 évig a motor a garázsban állt, és elfelejtettem hogy ez hogy müködött, most inditottam be kb egy 2 hete, és erre lettem figyelmes, csak most jutott eszembe megkérdezni:D majd akkor várok a jobb időig, lehet nincs is semmi baja :D
Vagy csak hideg van még kint..
szia!
a hőfokjelzőm jó, nem digitális, kb 40 fok körül mozog, ha megyek vele, ha beinditom és alapjáraton hagyom, még a 40 et sem éri el, az óra az jó, ellenőriztem máshogy a viz hőmérsékletét:D a hengert nem tudom hogy meleg e, majd holnap megnézem. De ez termosztat gondra utal nem?
A hőfokjelző coldot mutat ? Hengert ha megfogod nem meleg?
Ha elromlil akkor inkább nem nyit ki mint hogy mindig nyitva legyen... Keringés akkor is van egy kis furaton ha zárva van a termosztát csak sokkal lasabb.
sziasztok!
megtudnátok mondani, rotax 123 blokkos mocira, milyen árban mozognak a termosztátok? A motort ahogy beinditom, egyből keringeti a vizet, és nem melegszik fel , ezért gondolom a termosztat a rossz. Esetleg van a termosztatnak valami kis mimikája, hogy mi hibásodik meg rajta, vagy ilyenkor kompletten kell kicserélni?:D
válaszokat előre is köszönöm
Nem azt mondtam, hogy az RS ek fémtankosak, hanem azt, hogy a fémtankosokat teli töltik.. Azért fogalmaztam így, mert nem voltam benne biztos. Köszi a felvilágosítást. Ez esetben akkor mindegy.
Az RS-ek 1 ideje műanyagtankosak.
Az nem túl sok óra szerint 135-140... Kevés lehet a kompresszió vagy kicsi a lánckerék elől/nagy hátul.
Télre a fémtankot inkább csurig szokták tölteni. Szerintem hatásosabb lenne, ha bizonyos időközönként elinditanád és hagynád ketyeregni egy kicsit..
Köszönöm a válaszokat!

Szóval mielőtt elraknám év végén telelni akkor ésszerű kiengedni a benzint és úgy elrakni. Végül is beindult nagy nehezen, és ment is. Szóval nem volt vele gond utánna. Ha véletlen megint nehezen indulna akkor karbit leszedem és kitakarítom.
Megromlott a benzin? o.O wtf... o.O én úgy tudom hogy a benzin nem romlékony zöld trutyi szokott leülepedni a benzinből a karbi alján ami eltömít mindent ha sokat áll a motor.
Engedd le a benzint, mert biztos vagyok benne, hogy megromlott. 1-2-3 hónaptól nem több a szavatossága.
Karbit pucolhatsz még, szellőztetheted a tankot, ha nincs szellőzője.

Nem hinném, hogy más baja lenne.
Simsonos társaságban növök fel... felénk az a motor, ami viszi a 100kmph-t erősebb, mint az, ami mások felé viszi a 110-et.

Nyilván egy GPR verzió halálra van fojtva alapból.

Ugyanúgy kell beállítani a motort a jollykhoz is, mint a jl-okhoz vagy egyedikhez, vagy a gyáriakhoz. Van egy tartomány, amit meg kell találni. Lehet, hogy más tűt kérnek, vagy subert, vagy kelyhet a fúvóka mellett, de mindent ugyanúgy kell beállítani, ugyanaz az eljárás, csak talán egyiknél több alkatrészt kell cserélni, mint a másiknál, vagy nagyobb eltérések vannak az alkatrészek méretiben.
Meg ha már benne vagy a powert is
Zsotty, pucold ki a karbit és a légszűrőt.
Nekem a gyári full power ment 175-öt, és semmit nem cseréltem rajta:D még fúvókát sem, és a katalizátor is benne volt

Volt egy jolly rendszere haveromnak, elég nehéz behangolni hogy jó legyen, ő nem is szórakozott vele el is adta 2 hét múlva, kíváncsi leszek neked sikerül e...

Ha sikerül szerintem vinnie kéne a 185-öt.
Ha viszi a 160-at én nem csinálnék vele semmit, ha közúton használnám. Ha pályázol vele akkor érdemes. Hogy gyorsabban megy-e ha kicseréled azokat amiket írtál? Nem tudom. Én kicsit keveslem a 130-as fúvókát a 160km/h-hoz. Nem fehér a gyertya?
Sziasztok!

Ma haza hoztam a motort. (Szüleimnél telelt). Ősz óta vagy is mikor már a hidegek jöttel akkor elvittem. Ma elég nehezen akart beindúlni. Valamit érdemes előtte csinálni a motorral, hogy simán induljon. Szikra, benzin volt. Csak nem akkart beröffenni. Aztán probáltuk tolni. Úgy sem. Még pörgettem tekertem gyertya nélkül. Aztán nagy nehezen el-el kapta és berőffent. Lehet a karbiban leüllepszik az olaj és akkor indul ha onnan kiment, vagy kicsit feloldódott? Mit szoktatok ilyenkor tenni? Vagy csak indítgatás aztán egyszer csak beröffen. Most pöc-röf aztán minden ok. Igaz bemelegedni nagyon nehezen melegedett. A 30 fokot is nehezen érte el. Sokat állt. Legalább öt hónapot.
dellorto vhst 28 amugy:)