A lényeg az volt, hogy működjön. Végül is kipróbálható volt. Mikor veszel valamit álltalában 50-50% valós adatokat kapsz. De ez lehet roszabb is mint nálam pl előfordult. De alku tárgya lett. Fel is ajánlottam neki, hogy adja el alkatrésznek jobban jár. De neki rögtön pénz kellett. Beérte 140 helyett 45-el.
Hát igazán gratulálok amit naponta használsz az nagyon patika iszonyatosan tettszik ! A másik amit 40-ért vettél az így ahogy leírtad egy igazán szar motor de annyi pénzér az jó vétel volt ráköltesz egy 100 ezret és 140-ért van egy pálya motorod aminek ráadásul felújított a blokkja. Sok sikert hozzá biztos jó gép lesz :) Mondjuk én most nagyon szeretem az én 50-esemet mert elmentem vele ma egy körre :3 de egy 125-össel menni megköszönném valakinek :D nah de majd egyszer hátha :)
Hát elég jó árban vettem. 140-re tartotta a tulaja. Faceen tette fel, hgoy eladja. 2002-es évjárat. Kézi festés, de meg volt mindene. Faceen lealkudtam látatlanba 90-re. Mikor elmentem megnézni illetve hogy majd megveszem, akkor szembesültem a tényekke. Két nappal előtte említette, hogy baj van(Elattad vagy mi. Nem.) Hát el ment a power. Annyi baj legyen, majd megoldjuk. Na ahogy elmentem és kipróbáltam akkor kb egy 50-es váltos teljesítményét éreztem. Aztán felemeltem a tankot, és láss csodát! Ebben power sincs. Akkor mi ment tönkre. Szó ami szó montam neki, hogy vagy 40-t elviszem vagy adja el alkatrésznek. így 45-t odaadta. Szóval ennyiért és így jutottam hozzá. Baja annyi, hogy a power mágnes hiányzik és a nyelvet idétlen módon felső állásba erőszakolták. Perselyezett henger és gagyi dugó, még gagyibb gyűrű. Gumik amik még rosszak. Mindent egybevéve működött, ment, és ez volt a lényeg. Nem agyonra tört darab volt, és pályára papírok nélkül megy bőven megfelel. Fékbetétek, láncszett csere. Blokk Polyák Laci kezében van Abonyban. A másikat is ő tette rendbe.
Készülj, hogy a 70es henger és a 125ös gyári között ég és föld a különbség (de gondolom volt már alattad ilyen gép). A fogyasztás valóban 4-5liter normál közlekedés mellett, ha gyakran cibálod, mész végsebességet és power fölött utazol, kigyorsítgatsz stbstb, akkor sem lesz több 7,5 litertől. Ezekhez az adatokhoz gyári beállítások szükségesek. Akik ilyen kibebaszott adatokról beszélnek, hogy 12 litert eszik neki a 125, akkor annak szarul van beállítva, vagy hazudik. Versenypályán az állandó kigyorsítások mellett 10-12liter bőven.
A "leharcoltad " mennyiért vetted ? Meg annak milyen bajai vannak ? Egyébként szeretem ha jól megy alattam a gép nekem az 50-esen 70 airsal m racing henger van. Nagyon kellemes kis gép nem is bírom hogy ne forgassam 8-10 köré de persze kedvtől függ meg időjárástól :) nekem most 4 litert eszik alatta se fölötte se de azért úgy húzom a száját elég gyakran : D a 125-össel se járnék szerintem 3 ezres fordulaton persze biztos máshogy bánnák vele !
A fogyasztás, csak a csuklódtól függ. Ha folyamatosan görcsben van akkor a 7-et benyeli vagy többet. Ha szabályosan normálisan használod akkor 4.5 körül megáll. Nem kell nagyon pörgetni, hogy elérje a kívánt sebességet. Az 50-et kellett pörgetni, hogy lehessen vele közlekedni. A Derbin tapasztalatam. A 125 már teljesen más kategória főleg, hogy 2T. Egy 4T az kb egy 2T 50-70-nek felel meg. Én nem rég vettem egy leharcolt RS 125-t a másik mellé. Azt pályára készítem fel. A másik az pedig járkálni utazgatni. Ha kész lessz a pálya gép akkor a Kakucsringet látogatom majd vele.
Nekem a szereléssel soha nem lesz bajom mert apám motorszerelő volt és szinte bármit megcsinál neki egy dugó csere ilyesmi blokkszéthúzás,csapágycsere nem okoz fejtörést. Szóval a javítás nem gond ! Egyébként sajnos egyik havernak sincs 125-ös rs-e 50-es az van 3 olyan mint az enyém 98-as darázsfaridomos a többi. Egyébként 125-ös rs lesz mert az alkatrészek ugyan annyiba kerülnek hozzá mint a hondához csak elvileg sokkal erősebb mint az nsr. 300 ezer forintos 125-öst soha nem fogok venni mert nem is lesz rá pénzem. Amennyiért tudok az 200-250 közt annyiért úgy láttam jókat lehet kapni ! Egyébként fogyasztás ügyileg mondjuk ha úgy járnák vele hogy egy két komolyabb gyorsítás mondjuk 10-11 ezerig...szóval úgy néha megtépve a gázt akkor mennyit ehet az rs ? olyan 6-7 liter kb ? Ezeknél úgy tudom nem nagyon kell hengert cserélni meg főtengely ilyesmi mint egy 50-esnél,persze gazdától függően. A lényeg hogy megerősítettétek hogy rs 125-öt vegyek honda helyett :D
Szia! Mint ByFzr is írta, azt kijelenteni nem lehet ez vagy az a jobb. A kérdés kitől veszed. Ha egy fiatal gyerektől aki csak arra használja, hogy húzom a gázt ameddig csak bírja, de ennél többre nem képes akkor lehet kellemetlen meglepetés fog érni. A motor is mint az autó törődést igényel. Ha nem kapja meg a szükséges karbantartás akkor bele lehet szaladni rossz járműbe amit egy jó darabig csak szerelni kell, hogy vissza legyen állítva egy jó szintre. De ha már gy nézed a vételt, hogy rögtön szétkapod és már a javításokkal kezded akkor mindegy melyiket veszed. Nekem volt két Sendám, egy GPR-em. Azokból az egyik Sendát nem kellett szétszedéssel kezdenem, de nem is tartottam meg mivel a mopedrallyra vettem és utánna el is adtam. A másik kettőt rőgtön bontottam és amit kellett kicseréltem. Nem is volt vele semmi probléma soha. Igaz a Senda-ból egyszer kifogyott a benya és azért állt le. De ez az én hibám volt nem a motoré. A kiszemelt motor gazdáját ki kell kérdezni. Mikor cserélt dugattyút benne. Olaj, víz stb. Egy kis előéletet nem rosz ha mondanak róla. Mivel nekem sem volt RS 125 így a power működését nem ismertem. Nem engedte meg a tulaj a próbát, mert elég bajos fazon volt. Volt egy balesete és elég furcsán viselkedett ezért nem is forszíroztam. Km nem sok volt benne elég szép állapotban volt és a vizsga is egy évig szolt. Ő honosította, és észre lehetett venni nem ért hozzá, úgy mint én., Na szóval attól függően nem volt rosz vétel. Ha tehetsz nézz meg előtte ismerőseid közül hátha van egy 125-ös RS és kérdezd ki illetve kérj segítséget a vásárláskor tőle. Ha próbálsz egyett akkor 8000 örnyékén isszonyú erővel megindúl. Ha ez hiányzik, vagy megtorpan akkor vagy dugócsere, vagy fojtott változat.
Szia. Ezt így megmondani nem lehet. Ha veszel vadi újat, akkor jönnek ki ezek a különbségek, hogy ez Honda, az meg Aprilia... de ugye nem tudsz már újat venni. Nem szabad ezt nézni, olyan motort vegyél, ami állapotra meggyőz. NSR vagy RS, az már részletkérdés. Én spec nem vennék Hondát 125ben, ellenben 600-ban csak azt és mást nem. Az RS durvább, agresszívabb, masszívabb, de ahány példány annyi féle-fajta javítgatás, mindegyik máshogy megy, mindegyiket más állítgatta, más alkatrészekből újították fel...Hondánál is... Én vennék egy RS-t mert a kopó dolgok nem drágák, a motor pályára termett, használnám addig amíg nem szorul a blokkja szervizelésre, utána teljesen felújíttatnám 60-70ezerből (mondjuk az OmegaMotor-nál) és újra használnám. Könnyen szerelhető otthon is, nem bonyolult.
Sziasztok szerintetek melyik lenne a jobb választás aprilia rs 125 vagy egy honda nsr 125 jc 22 .Ha valakinek volt esetleg mind a kettő meg tudná nekem mondani melyik a jobb motor esetleg ha valaki ment mindkettővel és vannak tapasztalatai. Most egy rs 50-em van. De szeretnék nagyobbra váltani szivem szerint rs 125 csak nagyon vegyes a tapasztalat a honda azt meg úgy tudom hogy kicsit gyenge de viszont megbízható és nincs vele baj de az apriliaáról is sokan azt írják hogy semmi gond nincs vele.Szóval melyik motor megbízhatóbb és egyszerűen jobb ? Válaszokat előre is köszönöm :))
aprilia alkatrészek eladó
af1 125 és tuareg pegaso alkatrészek is vannak jolly moto sport kipufogo is van dellorot karburátorok is nagy és kicsi is minden van rotax 123 hoz! sem amal gyujtás gumik is . tel:06307316232
Sziasztok, van itt olyan akinek van/volt 2006 utáni RS-e és az előtte lévő széria is? Nekem a régebbi volt, ehhez képest az újabb csak kinézetben másabb, vagy észrevehető másban is a különbség?
Blokk
kipufogó
Váz (Magyar papirokkal 2015.07 ig müszakival)
Kerekek
Trafó
Feszültség Szabályzó
Power Vezérlö elektonika
Power Behuzó motor
CDI
Hütö
Ülések
Zárszett
Müszerfal
Telószárak
Hát
só Teló
Tükrök
Kormánynyak
Fékmunkahenger
Féknyereg
Új elsö fékbetét
Új hátsó fékbetét
Benzincsap
Fék kar
Körinditó gomb
Váltókar
Fékpedál
Stender
Kiegyenlitö fogaskerekek párban
Kapcsolók
Gumik
Hátsó lámpa gyári
Hátsó lámpa ledes
Aksi
Lánc Szett