Csak ez még lassabb folyamat gondolom, mert a váznál nem fér el. De ez se lehet rossz a több részes miatt... Van hogy a sima villás kulcs nem akar oda férni a csavarhoz ha nem olyan jó állásban áll az anya a henger miatt...
Én sima kulccsal szedtem el ami még ennek a felétől kisebb kb. és el fér a váztól is még.
Ha van egy kis önbizalmad akkor neki kezdhetsz szerelni bátran. Tény és való, könnyebb ha ki van szedve a blokk de kiszedés nélkül is megoldható a dugócsere vagy épp amit szerelni akarsz.
Olyat én se tudnék ami oda férne. Pedig van sokféle csuklós meg... csak oda nem fér semmi.
Egyébként én csak sima kulccsal szoktam le húzni, szépen átlósan...
Csak azt nem tudom, hogy a négy lefogató csavarból, kettőt hogy tudnak nyomatékkal lefogatni. Hogy csak egy hajlított csillagkulcs fér el, az tuti. Nem tudok olyan szerszámot ami oda elfér és nyomatékkulcs is.
Jó móka az tuti. Csak egy jó kulcs kell hozzá. Kisebb kulccsal egész könnyen le szedhető.
Tankot szerintem felesleges le szedni. Én sose szedtem le azért. De ahogy gondolod csak javaslat.
Hát erre felénk nem annyira szigorú a jard,ezért 50-esként használtba gondolkodok vagyis megpróbálom de ha basztatnak akkor eladnám és rendszámosat vennék.
Bocsi fiúk, de lenne egy kérdésem
Az Rs 125 hengert le tudom venni úgy is hogy a tank leszedése után bontok mindent felülről, vagy ki kell vennem a komplett blokkot. Tudatlan nőként e kettő között vacilálok. Vajon az első variáció lehetséges
Én sima kulccsal szedtem el ami még ennek a felétől kisebb kb. és el fér a váztól is még.