Nem kellett volna megvenni.... egyébként ha még indul és nem csörög akkor mákod van.
vegyél egy meteor dugattyút bele (18e) vedd le a hengert és ezt a kettőt kompletten vidd el egy szerelőhöz és perselyeztesd újra( kb 20-25e) ha kész rakd össze és cső, ha nem sikerül összerakni akkor kérd meg a szerelőt 10 ért általában megcsinálják
Sziasztok a segitsegeteket szeretnem kerni. 2004 es rs em besült mik lennenek a tovabbi teendok? megszeretnem javitani de nem mindenaron mivel dragan vettem a motort, es nem szeretnek meg rakolteni egy fel motor arat. be kell nyelnem és megszabadulnom tőle? Létezik valami olcsó megoldás? Nekem elég eltérő árakat mondtak szerelők, nincs fix szerelőm nem tudom mit tegyek.Várom válaszotokat
Igen tudom, dekninél van a durva beállító, azt kicseréltem 12.9-es csavarra, ne verődjön be annyira, aztán ugyan így, mint minden más motornál addig tekertem ki a csavart ameddig épphogy nem ér hozzá a kiemelőhöz. Aztán felül a finombeállítóval a kuplungkonzolon állítgattam, de nekem ígyis felül fog. Nálam 2 eset lehet, vagy a lamellák kopottak, bár vastagságuk szervíz limit felett vannak, vagy a dekniben lévő járatok, amiben a 3 golyó fut, beverődött, elkopott, így nem emel akkorát a szerkezet.
én megoldottam, ugy állítottam, be, hogy beinditott motornál betekertem teljesen a deknin a csavart( íg éreztem a rázkódást a csavarhúzón, meddig ér össze a csavar a golyóval), majd elkezdtem kitekerni mig nem rezonálta a csavarhúzót. 1-2 mm eltérés is számított. most fasza.
köszönöm a válaszod!
ooh, hát pont ezért kéne nekem is egy ilyen:) de hát senkinek sincs elfekvőbe. Pedig nagyon szívesen odaadnám érte az én poweremet:) de majd csak ráakadok egyre:)
vegyél egy meteor dugattyút bele (18e) vedd le a hengert és ezt a kettőt kompletten vidd el egy szerelőhöz és perselyeztesd újra( kb 20-25e) ha kész rakd össze és cső, ha nem sikerül összerakni akkor kérd meg a szerelőt 10 ért általában megcsinálják