köszönöm. Akkor kéne próbára szereznem egyet, az a tuti. eleve alapjáraton, sem birja kihuzni, látszik hogy huzná de nem megy. Ma szépen mozgattam ide-oda a bowdent, hátha csak az akad, de úgy sem húzta jobban ki.
Igen a behúzó egy mágneses szerkezet és mint ahogy egy lendkerék úgy ennek a mágneses erőssége is letud gyengülni szóval lehet csak egy behúzó mágnest kéne cserélned.
Értem.
A bowden elég feszes?
Amúgy az italmondo egy nagy cég és ők azok akik rs hez mindent árulnak szinte:)
Akinek rs vagy mitoja van az szinte mindenki ismeri őket:) http://italmondo.hu/
köszi, néztem őket, de nem vagyok a posta híve é Békéscsaba messze van. szétszedtem ma powert, a behuzónál megvan "törve" picit. ez miatt lehet, hogy visszamegy a power? a nyelvet kiszedtem, megpucoltam..csak azt nem értem, ha van ereje kihuzni, miért nem tudja megtartani..
Vagy lehet nincs jól légtelenítve? Mielőtt cseréltem volna a dugót nem csinálta a vízhőfok ingadozást. Olyan 75-77 fok között volt mindég. Igaz nem sokat mentem vele, de szerintem akkor is jelentkezett volna. Mivel az elején szórakozik és pár km után vagy egy kis állás után minden rendben.
AF1 Sport Pro-d volt idomok nélkül, egyedi fejidommal. Láttam a motort és szegénynek igen csak kivolt a blokkja, ahhoz képest hogy rendbe rakottként adtad el, aki megvette tőled ő pedig elhitte mert nem nagyon értett a motorokhoz sajnos. Nah mindegy nem akarok beleszólni, csak ajánlom hogy vidd el hozzá értő figurához az Rs-ed(és a többi motorodat is) , aki rendbe szedi.
Nem hiszem hogy ismerjük egymást ...
Az rs meg hibátlan de mindig van valami ami közbe jön sajna de már csak ilyenek az rs e k meg a használt motorok ... teljes felújításon esett át 600 km mentem azóta bejáratos tempóban..
Amúgy meg nem egy AF1 van az országba ..... és az én motorjaim sose voltak tákolva...
Ahhoz képest hogy a motort nem régen még full hibátlannak hirdetted illetve azt állítottad hogy motor szerelő is vagy nem igazán vagy a helyzet magaslatán. Isten óvjon az ilyen eladóktól, jah korábban az Af1-edet aki megvette jó szomszédom volt, de szegény motor is csak összetákolva volt. Úgy gondolom vidd el normális hozzá értő emberhez az majd rendbe rakja neked ezeket a dolgokat.
Az Aprilia elektronikájával van két kérdésem.
A fordulatszám mérő amíg nem melegszik be a motor addig néha össze vissza ugrál. Mondjuk bemelegedés után is, de pár km után helyre jön.
A másik a vízhőfok kijelző. Vasárnap reggel mentem Ceglédbercelről Isaszegre. Na most. Monorig (25km) fel ment a jelző szerint 100 fokra. Ott le kezdett villogni. Na megálok. 6-7 perc várakozás után 68 fokot mutatott mikor elindultam. Végig semmi baj ezután. Visszafelé is 73-78 fok között ingázott a hőfok kijelző. Ma délután megint mentem vele, de már albertirsánál fel ment 100 fokra a kijelző szerint. Bementem a gumishoz. Pár perc. Aztán Cegléd kb16km. Megint fel 99 és 100 között váltakozott. Ott kb 30 percet álltam. Aztán vissza Bercelra kb13km. Akkor meg rendesen 72-73 fok között volt. Mi lehet a gond? Vízhőfok jeladó. A kábel rendesen rajta van hengeren.
Pontosan. Nyitott majd 2-3 másodperc múlva vissza is zárt, és nem is bírta teljesen kinyitni a szelepet.
A bowdent kiszedve nehéz volt mozgatni, ( ragadt szorult ) nekem úgy tűnt hogy a mágnes nem bírja megtartani.
Kapott egy vadi új bowdent és tökéletes lett....
Mert amúgy igen csak drága. Elkérik az árát rendesen az árúnak!
2-3 mm még megengedett asszem 4mm a max logás a megengedett..
A bowden elég feszes?
Amúgy az italmondo egy nagy cég és ők azok akik rs hez mindent árulnak szinte:)
Akinek rs vagy mitoja van az szinte mindenki ismeri őket:)
http://italmondo.hu/
Qrva jó kép am(Y)
Italmondo nak mindene van és nagyon jó cuccok olaszból újak...
95 ös rs 125, be hol vegyek powerbowdent?
gabofreemail.hu9@freemail.hu
Az rs meg hibátlan de mindig van valami ami közbe jön sajna de már csak ilyenek az rs e k meg a használt motorok ... teljes felújításon esett át 600 km mentem azóta bejáratos tempóban..
Amúgy meg nem egy AF1 van az országba ..... és az én motorjaim sose voltak tákolva...
Itt van a problémámról videó..
http://www.sportmotor.hu/motor...
Zsotty
Szerintem a gyertya nem jó vegyél bele 9, 10 hőértékűt..
Az Aprilia elektronikájával van két kérdésem.
A fordulatszám mérő amíg nem melegszik be a motor addig néha össze vissza ugrál. Mondjuk bemelegedés után is, de pár km után helyre jön.
A másik a vízhőfok kijelző. Vasárnap reggel mentem Ceglédbercelről Isaszegre. Na most. Monorig (25km) fel ment a jelző szerint 100 fokra. Ott le kezdett villogni. Na megálok. 6-7 perc várakozás után 68 fokot mutatott mikor elindultam. Végig semmi baj ezután. Visszafelé is 73-78 fok között ingázott a hőfok kijelző. Ma délután megint mentem vele, de már albertirsánál fel ment 100 fokra a kijelző szerint. Bementem a gumishoz. Pár perc. Aztán Cegléd kb16km. Megint fel 99 és 100 között váltakozott. Ott kb 30 percet álltam. Aztán vissza Bercelra kb13km. Akkor meg rendesen 72-73 fok között volt. Mi lehet a gond? Vízhőfok jeladó. A kábel rendesen rajta van hengeren.
A bowdent kiszedve nehéz volt mozgatni, ( ragadt szorult ) nekem úgy tűnt hogy a mágnes nem bírja megtartani.
Kapott egy vadi új bowdent és tökéletes lett....