Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

aprilia rs 125 bontódik !
tehát miért van ez így? tudja valaki?
Még annyit, hogy ha leveszem a karburátor talpát, akkor az úszószint belül jelölve van? Hol találom az ideális benzin szintet? Mert olvastam a simson karburátor bibliában, ha nem jó a szint akkor az egész beállítás nem ér semmit
Kössz a képet igazából nem merek már hozzá nyúlni, 90 kilómat kiemeli még 3.ban is ,. a gumiról a bütykök pedig szakadnak lefele marad így a karbi. Esetleg ha a gyertya színe gyanús lesz. Bár azt tudom hogy az őzbarna a legjobb, fehér ha keveset kap, fekete ha sokat, ha kormos a gyertya,.. az szerintem csak 4Tnél.
Megoldódott a több hetes problémám! Új gyertykábel, új pipa, a 10es gyári gyertya helyett tettem bele NGK 6os gyertyát, jól össze ütöttem a hézagot. Emelett levettem a légszűrő fedelét és kivettem a szivacsot. Most úúgy veszi a lapot mint állat rájöttem túl vastag a szürke táblás szivacs, szerintem fele ilyen vékony is megtenné. Itthon voolt nekem Malossi piros tuning szivacsom, azt légszűrő olajba bemártottam és kivittem a gépet. 3.ban is áll kerékre, jól pörög, sőt el is estem mint amit kicseréltek, normál elinduláskor is érezni a külömbséget. A gyertya képet meg kell nézzem, bár eddig csak fekete és tömény benzines volt most szerintem elégeti rendesen. A gyertya sajnos nem bele való, félek a 6os hőérték és az utána levő betűk... nehogy kárt tegyen. A karburátort pedig hagytam kijáródni elzárt csappal, és nem pörgött fel amikor kifogyott, ergo- nem kap sokat. A főfúvóka 136os,bár szerintem nem annyi. mind1. nem kell venni alaplapot, cdi-t, amúgy is el szeretném adni. a Teleszkóp szimering 5üzemóra alatt kifingott, vettem megint drága olajat, lecseréltem. Ami benne volt Repsol, 4óra alatt szürke lett.... Nah mind1 végre kész a gép, nyugodtabb vagyok amikor megyek vele.
Van eladó Arrow rendszerem! Érd.: rakottvakond@gmail.com
Rotax 122-es hengert(Nicasil) Keresek! Sürgősen!
Ahogy ByFzr is mondja a főfúvókánál kell keresni a hibát. Nem hiszem hogy a gyertya hézag ezt produkálná, mert nekem is egyszer elállítódott kisebbre a gyertya amikor kivettem, és utána minden fokozatban ledadogott magas fordulaton.
esetleg a gyári 0,6-os gyertyahézag helyett egy 0,4 körüli érték próbából
itt a hirtelen gyorsításnál teligázon, nincs szerepe a levegőcsavarnak, se a súbertű pozíciójának. A főfuvi mérete és a levegő mennyisége a mérvadó. Ezeken kívül normális üzemanyaggal, jó áteresztésű levegőszűrővel, frissen kiégetett, vagy új gyertyával, tiszta kipufogóval, 19 fokra tett előgyújtással ki kell, hogy forogjon 1 esben is... amúgy ez egy normális jelenség, tapasztaltam több motornál is, a volt pályamotorom is ezt csinálta... 9000 körül... pont nem volt szükségem arra a + 2ezerre egyesben
szia!

nekem meg oldódott a gond, nem állítottam semmit, csak figyelmen kivül hagytam hogy a power bowden akasztó elkopott, és a mágnesbehúzó hiába húzta be a bowdent, a power nyelv bent maradt, és ez miatt nem pörgött ki. Rácineztem egy kis bütyköt, mostmár simán beakad a nyelv, és mikor nyit a power simán elpörög üresben is akár 11 ig is:D amúgy byfzr irt válaszokat ha jól emlékszem, mik miatt adódhat ez a dolog
Szia! Látom egy bizonyos problémánk van a géppel. amit leírtál hibát nekem is ez van ! Cseréltem vagy 4 főfúvókát, de mást nem. Te miket cseréltél ez ügyben ? van gyönyörű alapjárat, rugásra indul, de üresben és 1.ben nem pörög ki hanem szaggat, (nem durrog vissza) csak simán ki-kihagy de nem megy feljebb a fordulat. a levegő csavarra nem reagál sokat... már nem is tudom hova állítsam a súbert, fő fúvókát, levegő csavart...
Rendben, köszi ránézek.
sziasztok!

keresek fordulatszám meghajtó fogaskereket.

ha van, ne tartsátok magatokban.
ilyen részleteiben nem emlékszem.
a kis deknit vettem le róla. forog egy excentrikus tengely és az az nyomkodja a membránt (gondolom).
szereld szét és nézd meg! amikor rakod össze engedd tele olajjal, h ne legyen levegős,
forgasd olyan állasba (ahogy a motor is forgatja), h ne feszüljön a belseje és könnyen visszatehető a dekni.
Akkor mi nyomja az olajat?
Vannak benne cserélhető szimeringek, O-gyűrűk vagy valami, vagy esetleg új pumpa kéne?
blokközép tömítésre gondoltam esetleg.
szedtem már szét a pumpát, nem fogaskerekek nyomják az olajat.
szakaszosan olajoz nagy fordulattól gyorsabban nagy gázállástól többet.
Illetve még az jutott eszembe, hogy legközelebb nem indítom be, hanem a FHP tájoló csavar, ami a forgattyúsház alján van, kitekerem és ott engedem le az olajat, és akkor megnézem hogy tényleg különolaj-e, nincs-e elrepedve valahol a forgattyúsház fala.

Ja és még valami, amikor a blokkot szervizeltem, a karbit a helyén hagytam, a légszűrő csövön, tehát a normális helyzetében, és akkor is pár hetet állt a motor kivett blokkal, és akkor is pár nap után már megjelentek a keverékolaj cseppek a motor alatt, amik onnan a karbitól jöttek.
A váltó olaj megvan, át se tud menni sehol, mert a főtengely szimering, ami mellesleg új, feljebb van mint a hajtóműolaj szintje.

Az olaj úgy került a kipuba, hogy beindítottam, sok rugdosás árán persze. Az olajpumpa nem tudjátok milyen rendszerű? Két fogaskerék nyomja be az olajat, vagy membrános, esetleg más? Mert ha fogaskerekes, akkor az illesztési hézagoknál simán el tudom képzelni, hogy át tud folyni az olaj, főleg hogy elég nagy nyomáskülönbség van a tartály és a bevezetési pont között.
Olajpumpát hogy kéne ellenőrizni?
lehet nálad a pont!

B. Péter
viszont a pumpa akadályozza a karbiba jutást! ha nem nyom a pumpa, nem megy az olaj, ilyen 1xű! A kipufogóban viszont hogy lehet olaj? A hengerből jön a kipunyílás, oda nem tud csak úgy beszivárogni. Forgattyúsházba oké, hogy bemehet, de kipufogóba
biztos 2T olaj? a váltóban megvan az olajszint?
vagy lehet még sem tökéletes az olajpumpád.
Az oké, hogy a benzin elpárolog a forgattyúsházból, de olyan sok olaj nem marad ott alapesetben, hogy utána a rezóból kiöntsem azt a deci olajat, ha nem többet. Az hogy a karbiból elpárologna a benzin, nincs köze hozzá, mert a különolaj bevezetési pontja, már a kivezető csövében van.
szerintetek nagy szerepe van annak, h az utolsó kuplunglamella el legyen forgatva a többihez képest?
ez mi célt szolgál pontosan? most vettem ezt észre és a service manual-ban is így van.
1 honap alatt a benzin elpárolog a rendszserböl csak az olaj marad mind a karbiba mind máshol és mikor te megin bele engedes a frisen lekevert anyagot az ottmaradt olaj miatt tovább sürösödik enyi a magyarázat !
van eladó gyújtótrafóm és CDI-m is. kicsi pénzért. nekem már nem kell csak fölöslegesen van szal megválok tőle