Sziasztok!
'99-es Rs-em van és úgy tűnik elszólta magát a fesszabályzóm.
Nincs valakinek eladó?
Illetve még egy kérdés: Vajon más típusról származó fesszabályzó kompatibilis lehet ezzel?
eladó Dellorto VHSB 34 karbi és hozzá való szívótorok.
egyetlen hibája hogy az alapjárati fúvóka bele van törve de tökéletesen működik nálam faszán volt alapjárat is működött rendesen viszont nekem a gyári rezóhoz gyári hengerhez nagyon sok volt bárhova állítottuk így gyári került a helyére.
Amal Sem gyújtáselektronika új eladó! Jobb mint a gyári, megbízhatóbb működés, stabilabb és erősebb szikra, a gyújtótekercset is védi a tönkremeneteltől, fél év garancia(probléma soha nem volt vele), bármelyik színű elektronika (kék-piros-fekete-zöld) helyett feltehető, bekötése ugyanúgy mint a gyárié, és olcsón eladó!
Bármilyen kérdésre, problémára szívesen válaszolok emailon.
érd.:patvaros87@gmail.com
34es karbiba ha jól tudom gyári motorhoz kell 150-160 körüli fúvóka, szóval ha polini henger, meg arrow kipu van rajta, akkor valószínűleg nagyobb fúvóka kell (de próbánál úgyis kiderül)
köszi, sokat segítettél!
egyébként arrov rendszer és 34es dellorto karbi van rajt meg elvileg egy "folytatlan elektronika"
amit csodálok hogy 125 ös főfuvi volt benne
sziasztok.
srácok volna nekem egy 2001es rs em, ez is rotax 122es blokk, és a fordulatszám mérő órája mindig lemarad, meg kevesebbet mutat. állítólag ezeknél ez gyakori jelenség, úgyhogy az lenne a kérdésem, hogy nem e tudjátok mit nézzek át ilyenkor?
valamint a másik kérdésem az lenne, hogy polini 160as hengerhez kb mekkora fúvóka kell? tudom hogy ez függ sokmindentől, meg jól be kell állítani, csak jól jönne egy körülbelüli érték.
köszi előre is
normális jelenség... kisebb gyertyahézag, préssáv, vadiúj 10es hőértékű gyertya, versenybenzin... és talán elpörög 1esben is... meg persze porlasztóbeállítás ugye de ne foglalkozz vele, váltsd el 8-9nél és toljad 2be tovább...
valakinek van valami ötlete, mitől lehet az, (rotax 123) hogy üresben/elsőben max gáz ráadásakor 8-9 ezer fordulatnál leszabályoz (http://www.sportmotor.hu/motor...) nem úgy dadog, mint ennél a videonál, hanem simán megáll a pörgésben 8-9 ezer fordulatnál, tartja és nem akar tovább pörögni, viszont második harmadikban simán elpörög 11 ig is. CSeréltem már gyújtókábelt, gyertyát-pipát, trafó, tekercs, nincs ötletem mi lehet ez, segítene valaki?
előre is köszi
6 ezer forint
érdeklődni 06-30-6200-184