Gondolom a belsejéről van szó. Elég érthetetlen amit írsz amúgy. Így következtettem. Belül a gyári rezót nem szabad meg piszkálni! Az úgy jó ahogy van. Egész jó rendszer amúgy is. Ha jobbat akarsz akkor komolyabb rezót kell venni rá.
Sziasztok!
Tudom hogy nem 125cm3 a motor de, szeretném a véleményeteket kikérni.
70cm3 hengert lehet e még 80cm3 felfúrni?
Ismerősömnek megsérült a 70 henger és ha már fúrni kell érdeklődik hogy lehet e belőle 80cm3 csinálni?
Ha igen honnan lenne érdemes hozzá 80cm3 dugattyút rendelni?
Melyik márkát ajánlanátok hozzá?
Sziasztok.
Olyan kérdésem van hogy a kipu rendszerről a leömlő és a rező közötti kis elálló bütyköt érdemes levágni és beheggeszteni?.És a dobból a Katalizátort kihuzni?
Kiégetés nálatok játszik? Úgy hallottam nem valami jó ötlet..Előre is köszi a segitséget!
Jó időt!:)
Gyujtás, Minden váz elem,idom, kerekek, fékekből csak az első kompletten,fékcsövek mind 2, hibátlan hanger, fötengely az felujitandó, komplett váltó, hibátlan blokkfelek, deknik, hátsó gátló hibálan, elsők a bal oldali kicsit enged, kormálykapcsolok,kábelek,feszszabályzó,powermotor,gyujtásból csak az állórész van meg stb stb
heló ez a gondom lenne és egyre roszabb bármit teszem :
Akkor 6.-ba nem akarta elérni a powert. De ha 5.-be ki volt pörgetve akkor ment. 7800-as elektronika van az enyémbe. 6.-ba ott meg állt és ennyi. mi lehet a gond ?
Sziasztok!
123-as blokkot vennék ,főtengellyel,henger+dugóval,hengerfejjel,nippondenso lendkerék+jeladóval! Lehet szar is, csak az a lényeg hogy egybe legyen a forgattyús ház és átforduljon! Ajánlatok jöhetnek ide vagy facebook csoszy pannonia! Köszi!
Jó estét.
Adott egy rs 125 2005 évjárat eddig 34 karbi volt rajta tökéletesen működött most egy 28 karbi van rajta és nem akar indulni benzint kap a gyújtás tökéletesen be van állítva.
Olyan kérdésem van hogy gyári rs hez a 28 karbit hogy kell beállítani úszószint,alapjárat,levegő ha valaki tudja ezeket kérem ne tartsa magába.
Sajnos semmilyen jelölést nem találtam az úszószinthez:(
A segítségetek előre is köszönöm mindenkinek:)
Tudom hogy nem 125cm3 a motor de, szeretném a véleményeteket kikérni.
70cm3 hengert lehet e még 80cm3 felfúrni?
Ismerősömnek megsérült a 70 henger és ha már fúrni kell érdeklődik hogy lehet e belőle 80cm3 csinálni?
Ha igen honnan lenne érdemes hozzá 80cm3 dugattyút rendelni?
Melyik márkát ajánlanátok hozzá?
Üdv:
Gábor
Az idom új fajta rs-re való.
Olyan kérdésem van hogy a kipu rendszerről a leömlő és a rező közötti kis elálló bütyköt érdemes levágni és beheggeszteni?.És a dobból a Katalizátort kihuzni?
Kiégetés nálatok játszik? Úgy hallottam nem valami jó ötlet..Előre is köszi a segitséget!
Jó időt!:)
Gyujtás, Minden váz elem,idom, kerekek, fékekből csak az első kompletten,fékcsövek mind 2, hibátlan hanger, fötengely az felujitandó, komplett váltó, hibátlan blokkfelek, deknik, hátsó gátló hibálan, elsők a bal oldali kicsit enged, kormálykapcsolok,kábelek,feszszabályzó,powermotor,gyujtásból csak az állórész van meg stb stb
Hivj,Irj bátran!
Tel: 06303319736
e-mail: rxrx@citromail.hu
Akkor 6.-ba nem akarta elérni a powert. De ha 5.-be ki volt pörgetve akkor ment. 7800-as elektronika van az enyémbe. 6.-ba ott meg állt és ennyi. mi lehet a gond ?
idomszett ( gömbölyű Rs-re való )
gyújtótrafó van eladó!
Pattant nem érdekel!
123-as blokkot vennék ,főtengellyel,henger+dugóval,hengerfejjel,nippondenso lendkerék+jeladóval! Lehet szar is, csak az a lényeg hogy egybe legyen a forgattyús ház és átforduljon! Ajánlatok jöhetnek ide vagy facebook csoszy pannonia! Köszi!
nekem a Petkuhoz elég.
https://www.google.hu/url?sa=t...
Adott egy rs 125 2005 évjárat eddig 34 karbi volt rajta tökéletesen működött most egy 28 karbi van rajta és nem akar indulni benzint kap a gyújtás tökéletesen be van állítva.
Olyan kérdésem van hogy gyári rs hez a 28 karbit hogy kell beállítani úszószint,alapjárat,levegő ha valaki tudja ezeket kérem ne tartsa magába.
Sajnos semmilyen jelölést nem találtam az úszószinthez:(
A segítségetek előre is köszönöm mindenkinek:)
Ha érdekel tudok gyári bontottat illetve újat is, olcsón
patvaros87@gmail.com
ÜDv