Egy kérdés: mi akadályozza meg a keverék olaj bejutását a karbiba, amikor nem jár a motor?
A tartály legalább 200 mm-el magasabban van, mint a karburátoron a bevezetési pont. Állt most legalább egy hónapot a motor, és ontotta kifelé az olajat magából, és ez sajnos már nem egyszeri eset. Le kellett vennem a kipufogó rendszert, és kiönteni a benne lévő olajat.
Egyedül az olajpumpa áll a két pont között, de annak nincs baja, különben már elszállt volna a blokk.
Üdv. mindenkinek , olyan kérdésem lenne hogy nem tudja-e valaki véletlenül hogy ebben a hátsó fékmunkahengerben, pontosan milyen légtelenitő csavar van ? Menetemelkedés, menet átmérő?
Az a baj hogy nem mert fordított a kimarás a golyónak ahol mozog. De működik vele amúgy csak másabb a kuplung nem olyan finom vele ugye bár.
A régi barna(vagy minek mondják) 123-as blokké jó bele. De az attól újabbakba már más ahogy írtam az előbb.
Vegyél újat mit szarozol?!
Elég brutális ára van újonnan. 3ezer körül már lehet venni használtam még akár olcsóbban is.
Sziasztok
Kuplung lamella csere előtt állok és az lenne a kérdésem, hogy a kinyomó csapágynál a csavarokat mennyire kell meghúzni? Elég a peremig vagy teljesen?
tudom h nem azért döglött meg.. nem az enyém a motort én csak az akkut veszem majd ismerősnek.. csak azt nem tudta megmondani h mekkora indítóáramú és ezért kérdeztem.. de így okés.. a méreteket majd elkérem tőle :) köszi :)
Egy kérdés: mi akadályozza meg a keverék olaj bejutását a karbiba, amikor nem jár a motor?
A tartály legalább 200 mm-el magasabban van, mint a karburátoron a bevezetési pont. Állt most legalább egy hónapot a motor, és ontotta kifelé az olajat magából, és ez sajnos már nem egyszeri eset. Le kellett vennem a kipufogó rendszert, és kiönteni a benne lévő olajat.
Egyedül az olajpumpa áll a két pont között, de annak nincs baja, különben már elszállt volna a blokk.