Ez a jelenség engem is elért anno.
Nálam a hibát a behúzóbowden rossz állapota okozta.
Koszos volt, ki volt szőrösödve nehezen járt és a nyaka is meg volt törve.
Kicseréltem és a hiba megszűnt.
A behuzo motor / mágnes jó?
Power nyelv illetve bowden jó?
Amúgy nyilván power elektronika power cdi je vezérlője halt meg neked is vagy a behúzó mágnes..
Jó estét.
Van egy X aktás ügyem rs 125 el...
A következő a lényeg ha power rendszer be van építve nem forog ki csak 8.000 rpm ig de ha kiszerelem a rendszert akkor kiforog 11.000 ig is.
A powert motort teszteltem behúz működik rendesen az egész rendszert eltisztogattam a bowden a helyén van teszt és kiszerelés után is..
Ha valakinek van valami ötlete kérem azt jelezze nekem..
Zsotty.
Én most fogok 150/70 felrakni és elfog férni elég neccesen de elfér szóval ne aggódj..
Amúgy Dunlop,Pirelli supercorsea ezek nagyon jok de van még sok más jó is...
Még egy kérdés. A motorféket hogy tolerálja az rs? A GPR-nél megszoktam, hogy ha lassítok akkor behúzom a kuplungot. Simán csak lassításnál egyáltalán érdemes?
Egy véleményre lennék kíváncsi. Kell egy hátsó gumi a motorra. Sajnos a szerelő is csak az első lánckerék cserélése után lett rá figyelmes, hogy a gumi nem 150/60, hanem 150/70. Elég neccesen elfér a gumi, de ajánlotta feltétlen cseréljem le. A lánc is elég feszes de hála az égnek gitározni nem lehet még rajta. Tudom vegyesek lesznek a hozzászólások ha lesznek, de milyen gumit és mekkorát vegyek rá. Dunlop-ot ajánlottak, de hátha van pár bevált márka és méret.
Szia! Van állítható póernyelvem ha érdekel 8000-t postával. Illetve új bowdenem is ami nem kellett mégse. Azt hozzá adom, csak a bégét kell kicsit lecsiszolni, hogy belemenjen a powernyelv szárába.
Jó reggelt fórumozok.
Lenne pár kérdésem illetve keresek pár dolgot 2005 rs hez..
Szóval eddig 34 karbi votl rajta most át lett építve 28 karbi van most rajta és hozzá gyári henger és kipufogó.
Napokig kínlódtam a hangolással de nem lett jó de azóta kiderült hogy a power nyelvem is eltört illetve a bownden is kijött a helyéről szóval ezeket keresek most is.
Most megy a motor de 5 e fölé nem tudom pörgetni különben elgyengül teljesen és egy kis idő után vissza kell kapcsolni..
Gondoltam arra hogy szegény a keverék de a tű legalul van és a gyertyakép is nagyon benzines illetve olajos(dús keverékre utal)
Akinek van valami ötlete kérem ne tartsa magába.
A segítségetek előre is köszönöm.
Ez a jelenség engem is elért anno.
Nálam a hibát a behúzóbowden rossz állapota okozta.
Koszos volt, ki volt szőrösödve nehezen járt és a nyaka is meg volt törve.
Kicseréltem és a hiba megszűnt.
remélem segít....
2 dunlop elsők 5000-5000
a heidenau eleje 15 000 új
Dunlop Sportmax GP (D209GP) 150/60 ZR17, 110/70 ZR17, két első, két hátsó.
Pirelli Dragon Supercorsa Pro, SC1. 150/60 ZR17, 120/70 ZR17.
Heidenau Wings 110/70-17 ÚJ!
0630-433-0291
Power nyelv illetve bowden jó?
Amúgy nyilván power elektronika power cdi je vezérlője halt meg neked is vagy a behúzó mágnes..
Van egy X aktás ügyem rs 125 el...
A következő a lényeg ha power rendszer be van építve nem forog ki csak 8.000 rpm ig de ha kiszerelem a rendszert akkor kiforog 11.000 ig is.
A powert motort teszteltem behúz működik rendesen az egész rendszert eltisztogattam a bowden a helyén van teszt és kiszerelés után is..
Ha valakinek van valami ötlete kérem azt jelezze nekem..
http://www.argep.hu/popup.asp?...
Nekem fent van de a sárvédőt már nem lehet feltenni. A lánc is elég paszentosan van. 2mm a lengőkar és a gumi között a távolság kb. De lehet kevesebb.
Én most fogok 150/70 felrakni és elfog férni elég neccesen de elfér szóval ne aggódj..
Amúgy Dunlop,Pirelli supercorsea ezek nagyon jok de van még sok más jó is...
Egy véleményre lennék kíváncsi. Kell egy hátsó gumi a motorra. Sajnos a szerelő is csak az első lánckerék cserélése után lett rá figyelmes, hogy a gumi nem 150/60, hanem 150/70. Elég neccesen elfér a gumi, de ajánlotta feltétlen cseréljem le. A lánc is elég feszes de hála az égnek gitározni nem lehet még rajta. Tudom vegyesek lesznek a hozzászólások ha lesznek, de milyen gumit és mekkorát vegyek rá. Dunlop-ot ajánlottak, de hátha van pár bevált márka és méret.
Köszönet minden hozzászólónak.
Lenne pár kérdésem illetve keresek pár dolgot 2005 rs hez..
Szóval eddig 34 karbi votl rajta most át lett építve 28 karbi van most rajta és hozzá gyári henger és kipufogó.
Napokig kínlódtam a hangolással de nem lett jó de azóta kiderült hogy a power nyelvem is eltört illetve a bownden is kijött a helyéről szóval ezeket keresek most is.
Most megy a motor de 5 e fölé nem tudom pörgetni különben elgyengül teljesen és egy kis idő után vissza kell kapcsolni..
Gondoltam arra hogy szegény a keverék de a tű legalul van és a gyertyakép is nagyon benzines illetve olajos(dús keverékre utal)
Akinek van valami ötlete kérem ne tartsa magába.
A segítségetek előre is köszönöm.