Na megmértem a nyomást. 5bár.
Viszont a 70-es GPR-re rámértem. Abban vadi új henger dugó, vagy is 1500km van benne. Annak 3.5 bárt mértem. Szerinted? Lehet a nyomásmérő rossz, vagy a GPR-nek létezik, hogy ennyi a kompressziója?
Eladó hátsó gumi 150/70 zr 17 még szőrös 1000km futott újonnan vettem 30 ezerért mivel használt adom 20 ezerért !
Érdeklődni 06-30-6200-184
Ezen kívül bontódik nálam egy aprilia rs 125 1996 évjárat még sok minden meg van ! Hívj ha kell valami.
Heló a segítségetek szeretném kérni vetem egy Aprilia rs 125 öst ( 2004 es rotax 122 blokkal ). a tünet az hogy először csak néha most már folyamatosan ki írja a hőfokmérőm hogy hideg tehát COLD valaki legyen szíves megírni mi lehet a a baja én hőmérő jeladóra gyanakszok .
2008.11. havi Aprilia Rs125 eladó 9800km-el, 2.tulajtól. (9000km-t alattam futott a gép)
Szalon állapotú!
Szezonra felkészítve:
-új akksi (adom hozzá a másikat is ami még működőképes)
-hajtóműolaj most lett cserélve (Motul)
-új légszűrő
-új gyertya
A motor teljesen hibátlan,a blokk soha nem volt szétszedve, teljesen érintetlen. A fényezés teljesen karcmentes. Polír váz,kipufogó,kormányvég,fényvisszaverős felnicsík.
Csak Motul olajjal használtam.
Adok hozzá egy olyat power kit-et amivel 11kw-os!
Illetve igény szerint egy Progrip tankpadot is.
Jelenleg forgalomból ideiglenesen kivont olasz okmányokkal rendelkezik(11kw).
Kérhető magyar okmányokkal is 11kw-os papírral, természetesen úgy az ár változik.
Miért játszana szerepet az 1gyűrűs dugó? Miben?
Majdnem 30ezer km ment. Egyszer el unja magát a hajtókar... Csak sajna sokat ment még ekkor és szétment a görgő. De végül is elég jó árból ki hoztam magamnak. Nem kellet szaki se... Ki tudtam méregetni meg ami kellet hozzá az minden megvolt.
Elég szoros illesztés van a főtengelynél. Kis csapágy melegítés még és mindjárt könnyeben bele lehetett rakni a helyére.
Nem árt érteni hozzá azért.
Ezek szerint te jelöltél be FB-n
látom képeid közt te is megjártad már ezt... ez a fagyóba berakott főtengő jó ötlet meg akkor már érdemes tényleg újra csapágyazni mindent meg szépen rendbe rakni lehet zargatlak egy keveset így interneten keresztük
kotyog jár midnenfele... szerintem szerepet játszik benne az egygyűrűs dugó is ami lenyomott 4 ezer km-t és kuka -.- szóval akkor cserélek mindent a fasz kiivan vehetem ki a blokkot húzhatom szétfele -.- kurvajó
Hajtókaros lett?
Ha hajtókar tűgörgő akkor szettbe kell venni. Nem érdemes visszarakni a régi hajtókart. Meg valószínűleg akkor már csapágyat is érdemes cserélni a főtengelynél. Meg tömítés meg szimmering.
Sziasztok!
Kotyog a főtengelyem nagy valószínűséggel az a gyíkja... Valaki cserélt már főtengelyt vagy szétlehet ezt bontani és csak csapágyat cserélni vagy komplette kell vagy mi van ?
Egy olyan kérdésem lenne, hogy ha nagypapássan használták az RS-t akkor lehetséges, hogy 100km/h-nál még a pover nem nyitott ki? Sajna az előző tulaj 100-nál többet nem ment de valszeg akkor sem húzta neki mikor még csak gyorsított. Nem tudta megmondani, hogy nyitott e a pover vagy sem 7500-nál. Kérdeztem nem érzett nagyobb nyomatékot mikor gysorsított bizonyos fordulat után? Hát ő nem ment 90-100-nál többet. Holnap reggel viszem kompresszió mérésre. Remélem nem lesz gond vele. Olajat viszont mint kiderült, ő nem cserélt. Szóval tuti csere. Az aksi 4Ah-s. Remélem nem gond a kompreszió mérésnél és megpörgeti amennyire csak kell. Sajna utánna tudok akkumulátorért menni miután már megmértük.
Szerintem bmw angel eyes karika tökéletes lenne bele, én is néztem már. Vannak különböző méretűek egy tuti passzol, a csatlakozas meg nem lehet nagy ördöngősseg.
Na megmértem a nyomást. 5bár.
Viszont a 70-es GPR-re rámértem. Abban vadi új henger dugó, vagy is 1500km van benne. Annak 3.5 bárt mértem. Szerinted? Lehet a nyomásmérő rossz, vagy a GPR-nek létezik, hogy ennyi a kompressziója?