Sajna az állító csavar el van törve és arra gyanakszom, hogy nem nyitott ki teljesen. A povernyelv úgy nézki mint a fának az évgyűrűje. Három csík is van rajta. És agyonra volt kokszosodva.
Kicserélted az aksit 9A-ra ? Mert mikor megvettem a mocim nekem 4 amperos volt benne , és mikor az elkezdett merülgetni nem mindíg volt powerem (annyi volt benne h a mocit elindítsa) nem volt elég kakaó h működjön, hamar orvosoltam is a problémát egy új 9A akksival.
A behúzó máfnesnél az állító csavarja el van törve. Nagy holtjáték volt a behúzó mágnes és a bovdenvég között, azért vettem észre hogy valami nem jó. Mennyire és hogyan kell beállítani a csavart ha majd meg lesz? A behúzó mágnes csak egy irányba mozog befelé? Ha megfordítom a pólust akkor nem szabad vissza mennie?
Na megnéztem. Sajna 120-125-nél többet nem megy. 8000-es fordulatnál megtorpan egy kicsit. Nem lódúl meg hanem megtorpan aztán tovább gyorsúl ahogy addig gyorsúlt. A sógór 50-es 2000-t futott GPR 2.5 bár volt ezzel a műszerrel a kompresszió. az én 70-em 3.5bár. Az RS 4.5bár. Szóval a mérő sem az igazi. A megtorpanásra valami ötlet? Lehet a povernyelv nem igazán működik rendesen. lehet kokszos? Hogy lehet szétszedni? Az aksi tartóját érdemes leszedni, hogy hozzá férjek? Vagy oldalt valahogy lehet hozzáférni kényelmesen?
szivató nélkül indul? ott kellene a gondot keresni... túl sokat kap. mekkora a főfuvi? lehet elsokallja és nem pörög 7-8 fölé. légszűrő nélkül nézted mitcsi?
Igen úgy lehet megnézni milyen erőben van a motor, ha nagy sebességnél vizsgálod... 4,5-es kompresszióval is gyorsul, meg megy meg gyorsan eléri a 100-at, de 120-130-nál kakukk... az 5 sem sok...főleg hidegen...akkor melegen kevesebb lenne. Húzz rá mindenképp csutkagázt amikor méred, hogy a levegő bejuthasson
Köszi! Hát ma kederül. Ha megy 150-160 körül akkor jónak kellene lennie? Az a gond, hogy 150-el még nem is merek menni!
A 70-el max 90-et mentem, de már hozzá képest és hozzám képest is sok volt.
Pedig nem lehet másképp megállapitani, le kell venni a hengert megnézni milyen dugó van benne, ki tudja lehet beletákoltak valamit, de ha megy rendesen, és nem csörög-zörög a blokk akkor én hagynám békén had menjen.
Sajnos nem értitek mi a gondom. Most vettem a motort. A tulaj akitől van az a motorhoz nem igazán értett hozzá. Viszont írtátok, hogy 15000-ként dugócsere. Na de nem tudom volt e benne csere, és ha igen mikor lehetett. A km órába 16500km van benne. Ha még nem volt cserélve akkor ugye esedékes a csere. De ha mondjuk már cseréltek már valamikor pl 13000-nél akkor meg nem érdemes szétszedni a hengert azért, hogy megnézhessem a dugó állapotát. szóval ehhez kellene egy kis segítség. Ezért is próbáltam megnézni kompresszió mérővel. De mint írtam szerintem fals adatot kaptam. Főleg a GPR-nél mikor vadonat új szinte csak bejáratva van a motor és 3.5 bárt mértem. Ennél az érteéknél írták be sem indulna a motor. Az Aprilia 5 bárt mért hidegen. De az indulással abszolutt semmi probléma. Inkább az aksival volt de azt már cseréltem(5Ah-s volt benne ). 90-en pillanatok alatt fent volt. Ebböl én azt következtetem, hogy jó a dugó. Viszont még nem volt 125-öm sőt még nem is mentem másik RS-el sem, hogy össze tudjam hasonlítani a kettő menet tulajdonságát.
2 ütemű miért enné az olajat ha szét van kopva? Onnan lehet tudni hogy ha már hidegen is zörög mint állat akkor az szar mert hidegen szorosnak kell lenni az illesztésnek nicasilos hengernél. De ha szétszeded és megtudod lötyögtetni a dugattyú szoknyáját a hengerbe és a gyűrű hézag is fél centis akkor az fos.
Kurva nagy bajom van még mindig nem pörög ki a gépem!Már kezd az idegeimre menni...már állítottam karbi,gyújtást mindent és még mindig semmi....első rugásra indul szivató nélkül hidegen is!hnap csinálok videót felrakom,de mindenképp várok válaszokat h mi lehet a baja mert még nem motoroztam 1 jót az éven ezzel a szaral!
amúgy sztem 2 üteműnél nem lehet pontosan megmérni kompressziót az a lényeg észre lehet venni ha már kopott a dugó ... eszi az oljat jobban füstöl a kelleténél és észrevehetően gyengébb
kmora meghajtást keresek.
meg lehet érdekelne a hátsó ülés meg az annál lévő kis szivacs vagy nem tudom mi az pontosan ami a deréknál van.
Érdeklődni ezen a számon tudsz:06-30-6200-184
A 70-el max 90-et mentem, de már hozzá képest és hozzám képest is sok volt.