Bitubo gázos rugós tag: 25.000
Teljes idom garnitúra (az összes fekete műanyaggal együtt): 28.000 Ft
Kerekek kompletten gumival (Metzeler Sportec m3): 65.000
Metzeler Sportec m3 kb.: 95%-os első és hátsó gumi: 15.000
Zár szett (gyújtás kapcsoló, tanksapka, ülés alatti zár) : 17.000
Első villa 2 db van! Jó állapotú: 18.000
Rosszabb de működő: 10.000
Komplett hátsó fék szett: 10.000 (RÉSZENKÉNT IS ELADÓ)
Komplett első fék szett: 30.000 (RÉSZENKÉNT IS ELADÓ)
Hűtő kompletten: 20.000
Műszerfal: 10.000
Lámpa: 10.000
Légszűrő ház: 4.000
Kormány kapcsolók: 3.000/db
28-as Dellorto karburátor: 9.000
Power motor, bovden, nyelv, ház: 20.000
Power elektronika: 5.000
Gyári indexek: 1500/db
Karbon membrán: 10.000
Ha valami olyanra lenne szükséged ami nincs kiírva akkor kérlek érdeklődj az elérhetőségek valamelyikén.
rs125.gabor@gmail.com
06-30/40-33-613
Ötletem nincs miért csinálhatja ezt a vasam de már az őrületbe kerget...
A történet a következő: pár hónapja emelőn forgattam a hátsó kereket mikor tompa kattanásokra lettem figyelmes, beindítva sebességbe rakva ahelyett hogy szépen futott volna a kerék és a lánc, azt figyeltem meg hogy a hátsó kerék mintha meg megállna (tompa kattanásokkal) a lánc meg ugrál mert az első lánckerék folyamatosan húzná, így tépte a láncot.
Hát gondoltam nincs mit tenni szimering csere csapágy csere, aláékeltem gumibelsővel a gumipogácsáknak is mert mozgott egy "kicsit" a hátsó lánckerék, és most kapott egy új lánc szettet első hátsó lánckerékkel együtt mert szakaszos nyúlás lett a 10.000-et futott rk láncomon valószínűleg e miatt.
Nyamvadt tengerparti homokos úton lakom, gondoltam az tett be a csapágynak mert a szimering már szét volt és beengedte a homokot, nah de most hibátlan a szimering, szépen elzár, és a szimering és a csapágy közti hézagot is kicsit kikentem zsírral.
Akkor most hogy a bűbánatos kúrva életbe csinálja ezt megint?
Nem szeretném kibaszni 1000 km után az új láncom, és csütörtökön indulnék egy 500 km-es túrára hogy végre motorozzak egy rendeset az idén, mert eddig nem nagyon sikerült csak 500km-ert összehozni ebben a szezonban
Légyszives adjatok tippet mit csináljak, cseréljek megint csapágyat? és ha nem azzal van baj? mi lehet még?
Bocs a kisregényért
Eladó RS alkatrészek, majdnem minden van, ha valami érdekel érdeklődj e-mailben!
sz.schliemann@indamail.hu
Néhány kép: http://alkatreszek.schliemann....
köszönöm
Emailon irj rám ott a többit
patvaros87@gmail.com
üdv
Bitubo gázos rugós tag: 25.000
Teljes idom garnitúra (az összes fekete műanyaggal együtt): 28.000 Ft
Kerekek kompletten gumival (Metzeler Sportec m3): 65.000
Metzeler Sportec m3 kb.: 95%-os első és hátsó gumi: 15.000
Zár szett (gyújtás kapcsoló, tanksapka, ülés alatti zár) : 17.000
Első villa 2 db van! Jó állapotú: 18.000
Rosszabb de működő: 10.000
Komplett hátsó fék szett: 10.000 (RÉSZENKÉNT IS ELADÓ)
Komplett első fék szett: 30.000 (RÉSZENKÉNT IS ELADÓ)
Hűtő kompletten: 20.000
Műszerfal: 10.000
Lámpa: 10.000
Légszűrő ház: 4.000
Kormány kapcsolók: 3.000/db
28-as Dellorto karburátor: 9.000
Power motor, bovden, nyelv, ház: 20.000
Power elektronika: 5.000
Gyári indexek: 1500/db
Karbon membrán: 10.000
Ha valami olyanra lenne szükséged ami nincs kiírva akkor kérlek érdeklődj az elérhetőségek valamelyikén.
rs125.gabor@gmail.com
06-30/40-33-613
Ötletem nincs miért csinálhatja ezt a vasam de már az őrületbe kerget...
A történet a következő: pár hónapja emelőn forgattam a hátsó kereket mikor tompa kattanásokra lettem figyelmes, beindítva sebességbe rakva ahelyett hogy szépen futott volna a kerék és a lánc, azt figyeltem meg hogy a hátsó kerék mintha meg megállna (tompa kattanásokkal) a lánc meg ugrál mert az első lánckerék folyamatosan húzná, így tépte a láncot.
Hát gondoltam nincs mit tenni szimering csere csapágy csere, aláékeltem gumibelsővel a gumipogácsáknak is mert mozgott egy "kicsit" a hátsó lánckerék, és most kapott egy új lánc szettet első hátsó lánckerékkel együtt mert szakaszos nyúlás lett a 10.000-et futott rk láncomon valószínűleg e miatt.
Nyamvadt tengerparti homokos úton lakom, gondoltam az tett be a csapágynak mert a szimering már szét volt és beengedte a homokot, nah de most hibátlan a szimering, szépen elzár, és a szimering és a csapágy közti hézagot is kicsit kikentem zsírral.
Akkor most hogy a bűbánatos kúrva életbe csinálja ezt megint?
Nem szeretném kibaszni 1000 km után az új láncom, és csütörtökön indulnék egy 500 km-es túrára hogy végre motorozzak egy rendeset az idén, mert eddig nem nagyon sikerült csak 500km-ert összehozni ebben a szezonban
Légyszives adjatok tippet mit csináljak, cseréljek megint csapágyat? és ha nem azzal van baj? mi lehet még?
Bocs a kisregényért
Aprilia Tuareg Rallyban láttam
sz.schliemann@indamail.hu
Néhány kép: http://alkatreszek.schliemann....
km csiga+ bovden 6000ft
http://www.kepesmotor.hu/april...