Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szervusz Sandor. Ha jol latom,ezt 2008ban hirdettem,ami viszonylag regen volt. azota minden elkelt.
hello szalai sándor vagyok engem a lendkerék érdekelne ha tudnál képet küldeni rola megegyezhetnénk....email. cim: szocske2007@freemail.hu
köszönöm
tudna valaki fuvokaszettet?
Valaki nem tud egy rendes szerelőt pest alsóbb kerületeiben?
Szia!
Emailon irj rám ott a többit
patvaros87@gmail.com

üdv
hello szalai sándor vagyok engem nagyon érdekelne a képen látható lendkerék, mondanál rá egy árat lehet hogy megtudunk egyezni. VÁROM A VÁLASZOD.
Köszi a tippeket Adee holnap reggel az lesz az első dolgom hogy nekilátok leellenőrzöm a tengelyt és megnézem lánc nélkül is.
ment a válasz
írtam mailt
És van még plexi elsö sárvédő tank takaró idom és még pár apróság
Nálam akad 1 amiböl ki van iktatva a folytás gabofreemail.hu9@fremail.hu
CDI senkinek nincs eladó?
Próbáld meg, majd lánc nélkül forgatni, akkor jobban hallod mi lehet a baja.
Ötletnek nem rossz, meg is fogom nézni, de szerintem valami más lehet valami a hátsó tengelynél:S Köszi a tippet
Komplett RS 125 bontásából alkatrészek:

Bitubo gázos rugós tag: 25.000
Teljes idom garnitúra (az összes fekete műanyaggal együtt): 28.000 Ft
Kerekek kompletten gumival (Metzeler Sportec m3): 65.000
Metzeler Sportec m3 kb.: 95%-os első és hátsó gumi: 15.000
Zár szett (gyújtás kapcsoló, tanksapka, ülés alatti zár) : 17.000
Első villa 2 db van! Jó állapotú: 18.000
Rosszabb de működő: 10.000
Komplett hátsó fék szett: 10.000 (RÉSZENKÉNT IS ELADÓ)
Komplett első fék szett: 30.000 (RÉSZENKÉNT IS ELADÓ)
Hűtő kompletten: 20.000
Műszerfal: 10.000
Lámpa: 10.000
Légszűrő ház: 4.000
Kormány kapcsolók: 3.000/db
28-as Dellorto karburátor: 9.000
Power motor, bovden, nyelv, ház: 20.000
Power elektronika: 5.000
Gyári indexek: 1500/db
Karbon membrán: 10.000

Ha valami olyanra lenne szükséged ami nincs kiírva akkor kérlek érdeklődj az elérhetőségek valamelyikén.
rs125.gabor@gmail.com
06-30/40-33-613
Nincs elkopva a blokkból kijövő kihajtás tengelye? És elforog esetleg az első lánckerékben.
Nah most már teli van a tököm...

Ötletem nincs miért csinálhatja ezt a vasam de már az őrületbe kerget...
A történet a következő: pár hónapja emelőn forgattam a hátsó kereket mikor tompa kattanásokra lettem figyelmes, beindítva sebességbe rakva ahelyett hogy szépen futott volna a kerék és a lánc, azt figyeltem meg hogy a hátsó kerék mintha meg megállna (tompa kattanásokkal) a lánc meg ugrál mert az első lánckerék folyamatosan húzná, így tépte a láncot.
Hát gondoltam nincs mit tenni szimering csere csapágy csere, aláékeltem gumibelsővel a gumipogácsáknak is mert mozgott egy "kicsit" a hátsó lánckerék, és most kapott egy új lánc szettet első hátsó lánckerékkel együtt mert szakaszos nyúlás lett a 10.000-et futott rk láncomon valószínűleg e miatt.

Nyamvadt tengerparti homokos úton lakom, gondoltam az tett be a csapágynak mert a szimering már szét volt és beengedte a homokot, nah de most hibátlan a szimering, szépen elzár, és a szimering és a csapágy közti hézagot is kicsit kikentem zsírral.

Akkor most hogy a bűbánatos kúrva életbe csinálja ezt megint?
Nem szeretném kibaszni 1000 km után az új láncom, és csütörtökön indulnék egy 500 km-es túrára hogy végre motorozzak egy rendeset az idén, mert eddig nem nagyon sikerült csak 500km-ert összehozni ebben a szezonban

Légyszives adjatok tippet mit csináljak, cseréljek megint csapágyat? és ha nem azzal van baj? mi lehet még?
Bocs a kisregényért
létezik 8400-as is ;)

Aprilia Tuareg Rallyban láttam
Eladó RS alkatrészek, majdnem minden van, ha valami érdekel érdeklődj e-mailben!
sz.schliemann@indamail.hu
Néhány kép: http://alkatreszek.schliemann....
Végülis mind1 ezek szerint nem az a 3 van akkor amiről én tudtam
HIBÁTLAN CDI elektronika van valakinek eladó?
dob 10 000ft
km csiga+ bovden 6000ft
Sziasztok ! Valaki tett vforce 3 - at rsbe ? Állítólag szivocsonkot ragasztani meg vágni kell (34 mm csonk + karbi). Valaki írja mar le pontosan kosz
én pár hete láttam RS (rotax 123 blokkos) ben 7100 as elektronikát ;)