lehet a zárlatos önindító lemerítette az akksit. (?)
vagy csak szimplán leragadt a koksztól. könyv szerint ha jól emlékszem 1200 km után tisztítani szükséges
Nem a power nem zárlatos csak szimplán beszart... Utólag visszaolvasva ténylegesen félreérthetően írtam le Csak annyi lett volna a kérdésem ,hogy lehet-e összefüggés a kettő között?
Miért mi köze hozzá? Oké kipróbálom, ezen ne múljon, de nem értem az összefüggést :D megkapja megfelelő "időben" a 12V-ot. A multiméter csak nem csal tán :)
Power motor hogy lesz zárlatos? Az csak egy elektromágnes...
Bár nem kizárt, hogy nekem is ilyesféle problémám van. Nem bírja húzni a nyelvet. Szétszedtem cakk pakk kitakarítva beolajozva minden stb. Bovden is, aaz is jó helyre téve stb. Olyan könnyen mozog, hogy az már szinte fáj. Összekötöm a motort és a bovdent és meg se moccan....
Eladó RS alkatrészek, majdnem minden van, ha valami érdekel érdeklődj e-mailben!
sz.schliemann@indamail.hu
Néhány kép: http://alkatreszek.schliemann....
Olyan problémám volna , hogy a motornak elmegy illetve elfogy valamiért az ereje 9 ezer fölött . Végigforog minden sebességet de olyan érzéses van mintha farsot szívna valahol vagy egyszerűen csak nem kapna elég benzint ! A power véleményem szerint működik mert ha nem akkor nem forogna ki rendesen . De akkor sincs meg az az érzés ...
Hozzáteszem eddig probléma mentesen működött és ereje teljében volt . Egyik percről a másikra jött elő ez a probléma, elmúlni viszont nem múlik el.
Bármilyen véleményt meghallgatok ! Ötleteket szívesen fogadok ! Köszönöm !
Köszönöm a segítséget !