Gyárilag nem poweres az enyém de benne van a vezérlés.. megevttem a szettet de nem dolgozik ahogy kell tuti elektromágnes mert másik motorról leszedettel jó volt ;)
Alapon se nyit ki seholse csak megmoccan kicsit :/ A másik mágnessel ok volt minden úgy ahogy kell :)
rendben :)
és alapjáraton sem nyit ki vagy csak a felső (~8000) fordulatnál?
mert nekem ez a problémám -nem éri el (zárt powerrel) a nyitási pontot.
membránháznál elment a tömítésem -remélem ez lesz a gond...
egyébként a 12 Volt szerintem kevés neki (mértem is) enyém sem húz be direktbe akksiról.
megfigyeltem (próba égővel jól látható a jelenség :)
nyitáskor kb 2 másodpercig kap nagyobb ~14 Voltot (generátorról) és utána megtartani a nyitott állapotot kapja a ~12 Voltot az aksiról.
A bowden tökéletes állapotban van a nyelv is szépen jár úgy ahogy kell... az akksi tökéletes a generátor töltése is a mágnesszelep közvetlen 12v-ra kötve is sak megrándul picit de nem képes behúzni... Azért köszi a gondolatot de ezeken az alap dolgokon már túl vagyok ;)
Aprilia Rs 125- höz keresek power behúzómágnest ha van valakinek bontva!
Lehetőleg jól működőt kipróbálási lehetőséggel!
Nemrég vettem egyet de a mégnes döglött és nem húz be rendesen csak ha kézzel rásegítek.
itt választ vagy icecool20@gmail.com
esetleg 06305509129
ez a hátsó fékkaron a féked holtjátékát állítja.
kellene lenni egy kontra anyának is a csavaron amivel rögzíted adott ponton (pár milliméterrel a fék működése előtt).
Akkor lenne egy újabb kérdésem! Van e valak VP megyéből?
És nem kérem ingyen egy próba erejéig kölcsönözné e CDI-jét? Mert nem olcsó móka. Illetve van e valakinek bontott?
Aprilia RS 125CCM 1998-as gépről lenne szó.
Hiba nincs szikra!
Gyertya új pipa is jó. Trafót kellene kimérnem valahogy csak nem tudom a szinekből mi mi. Kérdés nincs e valakinek kapcsolási rajza?
Illetve az aksival volt gond és használták így. Ha jól tudom ezekben is van már CDI és lehet ez romlott el. Ezt hogy tudom ki mérni?
Ami még kérdésem lenne hogy a fordszám mérője az spirálos vagy elektronikus?
A laza illesztést, a csapágy belső átmérője és a tengely külső átmérője között értettem, nem az öntvényben lévő furatra. Valószínűleg azért találták ki így, hogy egy ilyen miatt, ne kelljen blokkot húzni.
Hát én annyira laza illesztésnek nem mondanám nekem kicsit meg kellet melegíteni a gyújtás felőlit a kuplung felőlinél viszont ott már tényleg elég laza. Én se csináltam még ilyet de szerintem is ki lehet játszani a csapágyat úgy ahogy mondtad egy cél szerszámmal. Sok mindenre van megoldás
Az se annyira nagy baj, ha van célszerszám. A csapágy és a kiegyenlítő tengely nem szorosan van illesztve, emellett a fogaskerék alatti csapágy pont a kuplung felé jön ki ellenben a váltóéval. Elméletileg megfelelő célszerszámmal ki lehet húzni a csapágyat, majd a másik blokkfélben lévőt is, így elkerülhető a blokkhúzás. Bevallom sose csináltam ilyet, de nézegettem a lehetőségeket ha velem is előfordulna valami ilyesmi.
Balance tengely körül lehet a baj. Vagy a fogaskerekek (műanyag) tört szét vagy ugrott át egyet, vagy csapágyazási probléma lehet. Mindkettő szopás, de "elvileg blokkhúzás nélkül orvosolható.
Alapon se nyit ki seholse csak megmoccan kicsit :/ A másik mágnessel ok volt minden úgy ahogy kell :)
és alapjáraton sem nyit ki vagy csak a felső (~8000) fordulatnál?
mert nekem ez a problémám -nem éri el (zárt powerrel) a nyitási pontot.
membránháznál elment a tömítésem -remélem ez lesz a gond...
egyébként a 12 Volt szerintem kevés neki (mértem is) enyém sem húz be direktbe akksiról.
megfigyeltem (próba égővel jól látható a jelenség :)
nyitáskor kb 2 másodpercig kap nagyobb ~14 Voltot (generátorról) és utána megtartani a nyitott állapotot kapja a ~12 Voltot az aksiról.
Aprilia Rs 125- höz keresek power behúzómágnest ha van valakinek bontva!
Lehetőleg jól működőt kipróbálási lehetőséggel!
Nemrég vettem egyet de a mégnes döglött és nem húz be rendesen csak ha kézzel rásegítek.
itt választ vagy icecool20@gmail.com
esetleg 06305509129
kellene lenni egy kontra anyának is a csavaron amivel rögzíted adott ponton (pár milliméterrel a fék működése előtt).
És nem kérem ingyen egy próba erejéig kölcsönözné e CDI-jét? Mert nem olcsó móka. Illetve van e valakinek bontott?
...azóta is működik.
Kellene egy kis segítség!
Aprilia RS 125CCM 1998-as gépről lenne szó.
Hiba nincs szikra!
Gyertya új pipa is jó. Trafót kellene kimérnem valahogy csak nem tudom a szinekből mi mi. Kérdés nincs e valakinek kapcsolási rajza?
Illetve az aksival volt gond és használták így. Ha jól tudom ezekben is van már CDI és lehet ez romlott el. Ezt hogy tudom ki mérni?
Ami még kérdésem lenne hogy a fordszám mérője az spirálos vagy elektronikus?
Köszi a segítséget előre is!
Jobb első fehérbúrás ovális alakú(2005-évj.)indexet
e-mail: mitasm06@gmail.com