Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A mérésre nem gondoltam mondjuk...
De akkor jó hogy mondtam hogy húzd ki.
gyári powernyelvet keresek!
5 ezer
Aprilia Rs Replica 125 höt keresek Power elektonikát, CDI-t,Fesz szabájzót,Power motort és Km óra csigát!
a fordulat nem esik vissza, marad 7100-on pontosan, csak érzem, hogy ugyanannál a gáz-tartásnál húz a motor, aztán mintha bezárna a power, megint húz, megint bezár...mikor kikötöttem a tekercset, akkor nem volt ilyen gond, szóval szerintem 98% hogy tekercs hiba lesz..
nézd meg, h gyújtásnál van esetleg áram az egyik kábel és a test között?
vagy azt is kipróbálhatod, h ha testeled a mágnest akkor sem húz be?
egyébként meg kiírom a face címem, mert többiek kiutálnak minket, ha még eddig nem tették
ezúton is elnézést tőlük!
a power motor sehogy nem kap most áramot. és azt nemtudom hogy hogy sült ki az elözö elektonikám? feszab baj nem lehet?
volt áram, nincs áram
ez így már nagyon rejtélyes... és beindítva nincs áram? így gondolod, ugye?
igen azt megnéztem. azal nincs baj.:/ regel még behuzta gyujtásal persze ha rá segitetem. most meg már áramot sem kap. mi lehet?:S
biztosíték rendben?
ki probáltam. de már meg nem csinálja azt amit azelöt hogy gyujtásal behuza a tekercset. megvan valami zavarodva. csak nemtudom mi.
és vigyázz, ne csinálj zárlatot -ha mégis sikerül -akkor biztosítékcsere!
akkor hogy lehet, h a tekercs "behúz csak gyújtásnál is?
nem lehet, h rossz az égő -kipróbáltad akksiról előtte?
rá kötötem izót és nem világit sehogy.akor hol lehet a gond ha nemkap áramot?
valószínűleg. de mik ezek a keresztkérdések ?
ha nincs a fesz szab test kábele rákötve a vázra bekéne neki indulni?
lehetőleg gyengébb 3-10 Watt körüli 12 Voltos akármilyennel :)
milyen izóval probáljam?
és az nem lehet, h a power nyitásánál a motor elgyengül (rossz beállítás miatt)
és azért inkább esik a fordulat és bezár újra -aztán ettől megint erőre kap és így tovább... tehát rossz behangolás?
mert pl ha 8000 helyett 6000 nél kinyitna a power akkor csak elgyengülne
ott nem segítené a fordulatnövekedést éppen ellenkezőleg (szóval erre gondolok)
na, most jutottam el odáig, hogy megnézegessem...
Kihúztam a power tekercsét, ami ugye a szelepet vezérli (úgy nem húzott, azt észrevettem) és rákötöttem egy voltmérőt, ami akkor mutatott kb 12-13 voltot, amikor nyitnia kellett volna a power-nek (7100-nál), és amit írtam, hogy kb. 98km/h körül összevissza húz-lelassul-húz-lelassul, ott semmi rendellenességet nem vettem észre, nyitott volna, ahogy kell...ám amint bedugtam a tekercset (a voltmérőt ott hagytam bekötve), 98-nál szokás szerint csinálta amit nem kéne, és a voltmérő egyszer 12-13 voltot mutatott, egyszer 0-t, úgyhogy az elektronika jó, a tekercs szar! össze-vissza nyit/zár...
erre jutottam, ha valaki elolvassa, és hasonló problémája van, érdemesebb inkább másik tekercset kipróbálnia (ha tud), mint elektronikát..
remélem segítettem valakinek
a 12 Volt szerintem kevés neki ha kicsit is nehezen csúszik például (mértem is) enyém sem húz be direktbe akksiról.
és megfigyeltem... (próba égővel jól látható a jelenség :)
nyitáskor kb 2 másodpercig kap nagyobb ~14 Voltot (generátorról)
és utána megtartani a nyitott állapotot kapja a ~12 Voltot az aksiról.
nézd meg te is, h mi a helyzet az odavezető árammal (?)!
power motor menyi?
Power motort (mágnest) venék! csak hibátlan érdekel!
halod ha aksirol müködtetema mágnest akor csak ugy huza le ha vagy ful fügölegesen ál. mert tudod az enyémen srégan ál a hütö fele. és ha ujal nyomom felfele csak akor birja behuzni. lehet kiéget a terkercs egyik fele?
sérűlt henger és 2db főtengely eladó vagy cserélném km,csigára és power elektronikára!
a hengert honólni vagy hüvelyezni kell az 1ik főtengelybe csak alsó tűgörgőskosarat kell a másik már neccesebb ott az 1ik sonkát kell