Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem Catrol 75w90-et mondtak. Állítólag ez van gyárilag is előírva.
Szerintem jó a repsol is amit mondasz de szerintem az olajpumpába az nem jó, én castrol power1 racing-et használok az mindkettő módszerhez jó.
A benzin csapnál nem tudod hogy hova megy ? Nem igazán értem.
Mik ezek a karbi számozások?
A karbi 15ezer felújítva '09-es RS-ről. Új súber, rugó, fúvókák.
A henger, dugóval, hengerfejjel, víztérfedéllel, és 30km-t futott gyertyával együtt 30ezer.
Sziasztok!
Volna pár kérdésem !
Aprilia rs 125be 2003as milyen váltóolaj kell,meg motorolaj?
Repsol 2t moto competción full szintetikus az jó bele?
A másik nagy kérdésem az üzemanyag visszajelző sarú nekem ki van kötve úgy vettem a motort,és nem tudom hova kell bekötni ha valaki segítene azt megköszönném!
van egy felújított 28as hibátlan, 2009-es RS-ről tettem át az enyémre! lacciko@gmail.com- írj ha érdekel, holnap tudok fényképeket küldeni!
Szia egy 1999 Rx en volt! nem tudom mennyit ment,de nagyon jó állapotú 12 ezer!
helló képeket,és árat tudnál erre a cimre küldeni :) :bakugabor@gmail.com
ja és milyen motron volt menyit futott kb :)
Szia egy Dellorto 34-es karbim 122 es blokkon volt kitűnő állapotú!
Szevasztok keresek Aprilia rs 125 re karburatort dellorto phbh 28 vagy 30 as vagy 32 estt
Szia érdekelne a blokk mennyiért adod?
Szia az aprilaia rs125 blokkod meg van még?
Vagy a főtengely+lenkerék?
keresek RS 125 Extremához komplett műszerfalat, aminek tökéletesen működik minden része, nincs repedve a plexi benne, valamint ford.mérő spirált. haxorx@citromail.hu
Hali !
Valaki pls help !
Visszapillantót keresek ! :) De olyat amit a kormány csőre kell felfogatni ! Nem találok sehol !
Valaki tud esetleg ?
Előre is kösz ! :)
Szia, beszélhetünk a főtengelyről. Rotax 122-be való, 10 ezret futott mociból.
ide írj: mb1994@freemail.hu
Hello! A kis cbr bicikli az rs-hez képpest.....nagyságra és teljesítményre egyaránt nekem 4 litert eszik az rs...2fővel csutkán 5-.5.2 szóval nem vészes viszont ha aztnézed 170körül a vége ezeknek és nem 130koppon kibelezve és 14paci helyett a duplája...szerintem egyértelmű ...Nekem kategória váltás miatt eladó hibátlan rs-em ha érintene valakit .Az ár irányár! http://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_rs_125_full_power_talm
acsi_replica-5960465
rotax 123 alkatrészek eladóak!
blokk gyújtás és hengerszet nélkül tökéletes 30e
sem amal trafó 12e
ducati feszab 6e
és még elégé sok alaktrész van!
hello:rotax 122-es komplet blokk henger nélkül 3000-km futott felújítás óta a blokk Prox fő tengő van benne blokk=50000ft
vagy külön belőle a főtengő=25000ft
Szia rotax 122 blokkod van? mennyiért adnád el a főtengelyt?
Hi, srácok lánc csere előtt állok és nem tudom hogy kell az o gyűrűs vagy sima is elég?
Szia
Megvan neked még a fötengelyed a rotax122-blokkhoz?
Ha egy 10000-eladnád az jó volna !
HELP!
Sziasztok kinek van rotax 122 főtengelye olcsón?Van rá egy 10000-em!:///
Szia! Igaz nekem mitom van, nem RS-em, de ismerem azokat is:) Ha cserben is hagyott a motorom sem kívántam 4üteműt! Inkább motorozok fél annyit ugyanannyi pénzből, de legalább motorozok, egy 4t "nem elégít ki"... A múltkor volt egy kis gyújtás problémám 8000-ig forgott a motor, kb úgy ment, mint egy 4t... 20km is szenvedés volt vele. Az 50-es RS ha jó hasonlóan gyorsul kb mint a cbr ( tavaly nyáron volt verseny :)), csak végre gyengébb. Egyébként "4t-s" használatban az RS is elmegy 4-5 literből és 15 ezerig bírja egy generállal. Ha karban van tartva nem kell annyira félni a 2t-től, én holnap indulok 550km-es útra, 2 hét múlva meg vissza :))
Visszagondolva én biztos valami négyüteműt vettem volna az RS helyett. Nekem nem is a benzin/olajfogyasztással volt a bajom, hanem nem mertem már elindulni motorozni, mert féltem hogy mikor ragadok meg vele, úgy hogy a blokk teljesen fel volt újítva új henger+dugó kétszer is, főtengely csapágyazva,új hajtókar és még egy csomó apró alkatrész aminek az árai az egekben vannak(bontottan csak egy-két dolgot vettem). Kétszer ragadtam meg, egyszer járatás közben 800 km-el az új dugóval 5ezres fordulaton..a második ragadásomkor már teljesen be volt járatva az új hengerszett 60-nál megragadtam 6ezres fordulaton, mert kiugrott a biztosító gyűrű..A motor ára és amennyit ráköltöttem, vehettem volna egy 2005-6 körüli igen jó állapotú 4 ütemű motort, aminek a menetteljesítménye nem nyújt akkora élvezetet mint egy RS-é, de sokkal kényelmesebb vele elmotorozgatni, ha nem akarsz nagyon "rajolni", emellett a fogyasztása is igen kedvező, és nem kell x km-enként dugót cserélni. A helyedben nem is cbr-t, inkább valami sm-et, endurot néznék, egy "sportosabb" motoron a hátad, csuklód, mindened megfájdul. Az RS mellett a sebességet, gyorsulást lehet felhozni érvnek, illetve a viszonylag könnyű szerelhetőséget. Gondold át, ha van rá lehetőséged próbálj ki egyet-egyet 2 és 4 üteműből is!
Helo! Egy kis segítségre lenne szükségem! Szét kellett szedjük a blokkot mert amik eltörtek műanyag fogaskerekek azok darabjai bekerültek a váltóhoz csapágyaihoz stb.. Mostmár megy össze csak az a probléma merült fel hogy (mellékelek egy képet) a lánckerék tengelye nem jött ki elötte ennyire, csak a gumigyűrűig körülbelül. Ha beljebb ütöm a tengely, akkor nem illeszkedik a két legbelső fogaskerék és megakad egyik sebességbe. Próbáljam meg úgy összerakni hogy a kuplung tengelyét is kijjebb hozom és ráhagyom a másik blokkfélre hogy mennyire nyomja össze? Mert csak a lánckerekes tengelynél volt hézagolás a kuplug oldal felöl. Ebben kérnék segítséget! Remélem érthető
Van,de csak fékpofákkal együtt adom. Ha érdekel írj mailt(lacciko@gmail.com)!