azt sűrítési végnyomásnak hívják, amit méregetsz. RSnek 6,5 -7 bar alatt ha van az már gyenge. Frissen összerakva bemelegítve szokott lenni max 9 9-5bar.
Lehetséges. Vidd el magadnak a szakadtat mintának és a boltban találsz hozzá pár száz ft-ért vmi MZ bovdent. A kuplungkar oldali felső végét kell megfelelő hosszra vágni és csavaros diót rá beforrasztva.
ja amúgy a 11500-at azt a fordulatra értettem csak utólag nem írtam oda...
tehát 8-at mutatott, a 11-12 helyett...szóval szerinted is gyenge, akkor már 3-an vagyunk
ok köszi meggondolom, bár valójába bontatlannak jobban örülnék! komplett a blokk? gondolok váltóra , kuplungra, lendkerékre vagy csak a blokközép mert úgy kicsit sok!Helyileg merre van
Valaki aki már csinált ilyet, le tudná írni hogy az alaplapot hogy tudnám "kiherélni"? már tököm teli a nyitás előtti darálásból...
Bazi hálás lennék az illetőnek:)
én dugattyúra gyanakszok, 11500 a vége, tovább nem pörög, 8-at mutatott a kompressziómérő, és elvileg 11-12 között kéne lennie, szóval szerintem, meg "motorszerelő" haver szerint is dugattyú gond lesz...
Hát gondolom neked is olyan hogy a power hogy 7800 nyit ki teljesen.
Többire nem igazán tudok mondani semmit esetleg lehet a karbi nem jól van beállítva vagy a gyertya hézaga se lehet megfelelő de nem tudom.
Van,
06308667633
Kistrojak
mágnesszeleped nincs powerhez?
tehát 8-at mutatott, a 11-12 helyett...szóval szerinted is gyenge, akkor már 3-an vagyunk
ár=50E
ÉRD:spmito@freemail.hu
Valaki aki már csinált ilyet, le tudná írni hogy az alaplapot hogy tudnám "kiherélni"? már tököm teli a nyitás előtti darálásból...
Bazi hálás lennék az illetőnek:)
Nekem van hozzá főtengelyem
06308557633
Ha érdekel valami hívj bátran.
06308557633
Többire nem igazán tudok mondani semmit esetleg lehet a karbi nem jól van beállítva vagy a gyertya hézaga se lehet megfelelő de nem tudom.