kikakasztod elől a bovdent a karnál! azután a bovdent lehuzod a bovdenvédővöl menyire csak lehet és 1-2 proválkozás után bealad a vége! vagy ha nem sikerül akkor az olajbetöltű niláson ráci segiteni ujal!
Utazó az 100-120, nekem pover alatt olyan 7800-as fordulaton megy 110-et, itt eszik 4,5-5litert. Végre az enyém 170-et megy, 160-at a folytatlanoknak mindegyiknek tudni kell. Dugó cserét olyan 10-15ezer km után kell, mondjuk ez használattól nagy mértékbe függ.
Sziasztok!
Meg szeretnélek kérni titeket, hogy írjátok le pár tulajdonságát a motornak.Kiváncsi lennék az utazósebességére és hogy ezt a sebességet milyen fordulatszámon tudja, fogyasztásra, végsebességére és legfőképp a tartósságára, hogy hány km-et kell birnia ezeknek a blokkoknak.
Választok előre is köszönöm.
Az olajpumpának leszeded a deklijét, a mozgó részen is van egy jelölés, és az állón is, a gázkar nyugalmi állapotában, egybe kell esniük(vagy kicsit a kenés javára). Itt tudod beállítani a bovdenházon lévő csavarral.
én ki szoktam akasztani a kuplungkarnál a bovdent, ehhez néha a deknin középen a hernyócsavaron engedni kell. ha elég laza a bovden, akkor 1-2 perc próbálkozással be lehet játszani a helyére (a deknin az olajbetöltő nyiláson figyelni a bovden végét, ha pozicióban van, meghúzni.)
Sziasztok.
Lenne néhány kérdésem az üzemanyag ill. a motorolaj fogyasztással kapcsolatban.
Kb 1 hónapja vettem az alábbi képen látható, 1997-es évjáratú Rotax122 blokkal szerelt RS125-öst.
Fogyasztását már az elején igencsak sokalltam, egy teli tankkal max 180 km-t megy el, de olyankor már porzik a tartály. Az olajat is rendesen eszi, kb 480 km-t megy el egy csurig töltött olajtartájjal.
28-as karbi van benne (van aki szerint ezeket gyárilag 34-essel szerelték), a főfúvóka 105-ös, a schubertű pedig egy vastag sz@r (összahasonlításképpen egy Mito Evo schubertűjét is mellé tettem). Tehát elvileg eléggé vissza van folytva a gép (annak ellenére, hogy zabál rendesen), ez a gyertyaképen is látszik szerintem (=kevesel). Menni megy rendesen, bár powernyitás előtt (6-7 ezres ford.szám tartomány között) igencsak akadozik, zakatol. Legjobb ha ilyenkor visszapakolok egy gangot, olyankor felugrik 8000-re a fordulat és akkor egyből nyit a power is.
Nem volt RS-em még soha, egy Cagiva Mito Evo-m van még, de az ilyen jelenséget nem produkál, ennek ellenére lényegesen kevesebbet eszik (270 km-t elmegy egy teli tankkal ami 14 liter).
Szerintem olajból is elég lenne neki kevesebb, ha húzom neki, füstöl mint állat. De ennek kapcsán szintén az a kérdés, hogy mennyivel adjak neki kevesebb olajat (olajpumpán van erre vmi csavar amivel tudom szabályozni az olajzást?)
Karbit illetően is leírhatná vki, hogy mi az optimális ezeknél, esetleg 34-es karbi lenne az ideális?
Köszönöm a segítséget előre is!
AKCIÓ!
sem amal gyújtás trafó és alaplap eladó!
az ára 13e/db vagy egybe 25
és rotax 123 alkatrész van szinte minden!
tel:06307316232
e-mail:czegledizsolt@freemail.hu
Üdv: Hogy sikerült kiszedned azzal a másik megoldással? Mert úgy néz ki hogy szét kell szedjem még1x, és erről a megoldásról lebeszéllek. Mellékelek egy képet ezt ma reggel csináltam, sajnos a projector körül égnek ki sorra a ledek de csak annál. Szerintem a hőtől károsodik, ez nem bírja a hőt. A gyári helyzetjelző égő helyére kötöttem be, az teljesen ki lett iktatva és ezt meg simán csatlakozósra megcsináltam. Tehát ez helyettesíti nekem a helyzetjelzőt. Hozzáteszem teljesen legális, csak az a kizáró ok hogy ne kék és piros stb... hanem fehér és ami megengedett.
Úgy volt ahogy mondtad, de tényleg kellet hozzá kitartás az tuti én nekem a drotos megoldás nem igazán jött össze. De így már jó volt hogy tudtam hogy ilyen "U" alakú.
Neked hogy van az Rs-en megcsinálva az a helyzetjelző lámpa az a ledes ? Hogy működik ? Azt tudom hogy körbe rá ragasztod.
Rakni kéne bele nekem is kibaszott jól mutat a tiédben is.
Üdv! Én szedtem már le a burát igaz nem 96-os rs-en lévőt hanem 2004-es ről valót. Én körbevágtam egy kampós dróttal. A műanyag egy "U" alakot formál és az "üveg" belefekszik ebbe. Nálam szilikonnal volt kinyomva, úgyhogy azzal is raktuk vissza, nem párásodik fasza lett. Nehéz művelet de kitartást hozzá, remélem tudtam segíteni.
Ákos
Keresztkérdés... VOlt már valakinek olyan baja, hogy forralta vizet az RS és utánna szorulgatott a dugó ?