Kocogtattam már vagy ezerszer, összerakva is, de akkor is ugyanez volt. Esetleg az lehet, hogy a tank nem szellőzik és a meleg miatt olyan túlnyomás alakult ki benne, hogy a tűszelepet az úszó ellenére lenyomta a nyomás? Lehet hülye kérdés, de már nem tudok mire gondolni és azt elfelejtettem legutóbb megpróbálni, hogy ha leveszem a tanksapkát, akkor is folyik-e.
Akkor jónak kell lennie benyával is. Nem lehet hogy amikor beraktad a helyére, fenn akadt a tűszelep? Nekem is már volt 1x, kocogtatással vissza is ment...
S.O.S.-be segítséget kérek. Már írtam a problémámat a karbimmal kapcsolatban, ami röviden annyi, hogy ha bent van a mociban és megnyitom a benzincsapot, akkor rövid időn belül elkezd ömleni a benzin ki a túlfolyón.
Kaptam a visszajelzéseket, hogy tűszelep, esetleg az úszó lyukas, ezért ma szétszedtem ismét a karbit.
Az úszót bedobtam vízbe, szépen lebeg. Lenyomtam víz alá, nem buborékozik. Visszaraktam, elkezdtem belefújni a benzin csőbe és emelgettem az úszót, nyit-zár, nem enged át a tűszelep. Engedtem vizet a karbi aljába a tetejéig, nem folyik a túlfolyón a víz. Szerintetek? Mi a faszomért folyik ki a karbiból a túlfolyón akkor a benya?
Segítsetek, mert már idegbajt kapok ettől a fostól.
Ez egy PHBH 28 FS karburátor, és én azt akarom megtudni tőletek, hogy ha valakinek van valamiféle karburátor fúvóka adatai.. ne tartsa magában, mert pl. ezen karbi főfúvókája 132-es, ami szerintem kicsi. Mekkora fúvókák kellenek egy ilyen karbiba?
Még nem biztos, de lehet, hogy az úszóm lyukas a karbimban, ami egy 28-as Dellorto. Komárom környékén, vagy olyannak, aki jár erre van valakinek eladó úszója a karbiba? Sürgős lenne! Tel.: 06/70-331-2663.
Nem tudom hogy kell beállítani gyárira, de gondoltam kipróbálom úgy, hogy alacsonyabbra veszem a szintet.
Mint írtam a tűszelep zár, úgyhogy azt nem kell kicserélnem. Viszont azóta is töröm az agyam és az jutott eszembe, hogy lehet, hogy az úszó lyukas és azért nem zár a tűszelep, mert elsüllyed az úszó. Vélemény?
Amúgy leírhatnád, hogy kell a helyes benzinszintet beállítani, ha már felhoztad.
Helló! Hát ez kemény dió. Úgy is próbáltad, hogy alját leszeded a karbinak, és belefújsz a főfuviba, közben fel le emeled az úszót? Mert ha úgy is zár, akkor még talán a levegőző kis csövek lehetnek egymásba kötve és az miatt, talán... De majd az Rs-es kollégák itt fórumon megmondják a frankót
Köszi a választ, akkor az rs-nél elvileg ez a normális. Előtte csak nsr-em és Mito-m volt 125-ösből, azok mindegyike leteszteli magát gyújtás ráadásakor, de ezek szerint az RS nem.
Másik kérdésem, gondom:
megnyitom a tank csapját és ömlik a túlfolyón a benya. Leszedtük az alját, kivettük a tűszelepet, azt lepróbáltuk, zár. Kissé feljebb is állítottunk rajta, hogy az úszó alacsonyabb benzinszintnél zárja, de semmi, ugyanúgy folyik a túlfolyón.
Nekem szürke blokkos 123-asom van('94), mégis 122-es 2008as rs power nyelvét tettem bele mert megegyezett. Szóval inkább kép alapján próbálj meg keresni nyelvet, én is annó elküldtem mailban hogy néz ki, amikor írtam bontósoknak.
Technikai kérdésem lenne. Eddigi poweres motorjaim gyújtás ráadásakor mind letesztelte a powert, tehát ráhúzott, visszaengedett. Jelenleg 98-as RS125-öm van, de ez ilyet nem csinál. Nem tudom, hogy ez normális? A motort most raktam össze, motorhibásan vettem és még nem indítottam el, így azt nem tudom, hogy adott fordulaton működik-e, de mindenesetre furcsa, hogy nem ellenőrzi le a rendszert. Ha gyújtást ráadtok, akkor hallani, hogy csinál valamit?
Szia
Ne is hívj, felesleges. Úgynézki elkelt már az óracsoport, és csak 1 94-es RS125 motort bontottam.
Ez az a fajta amiben 123-as blokk van de a váz 122-es és ez az első szériás RS, azért nem jeladós?
Többi RS műszerfal van, talán 20 darab is de sajna ez a fajta nincs, én a helyedben átalakítanám AF1 mechanikusra. Szerintem...
gondoltam
amúgy mikor vettem a motort, be volt rohadva a nyelv, és szerintem a bovden emiatt megnyúlhatott mert nagyon nagy a holtjáték, viszont már teljesen ki van tekerve az álíltócsavar... meg én a tekercsére is gondolok, hogy nem működhet rendesen, mert berohadva nyomorult próbálta kihúzni a szelepet, de nem ment neki, és emiatt gondolom hogy nyúlt a bovden meg a tekercs se teljesen tökéletes...én ezekre gondolok, de lehet elviszem szerelőhöz, köszi a választ!
NAh ez annyira már nem:D szedd ki a power és tisztísd meg állítsd be a bowdent majd utána ellenőrizd le üresbe meleg motorral hogy nyit e rendesen. Úgy tudod hogy az aksi mellett a power motort figyeled pontosabban a bowdent hogy behúzza e csurig. Ja és nézd meg a tömítés állapotát is. Ha ez után is csinálja akkor nézz el egy szakihoz.
Kocogtattam már vagy ezerszer, összerakva is, de akkor is ugyanez volt. Esetleg az lehet, hogy a tank nem szellőzik és a meleg miatt olyan túlnyomás alakult ki benne, hogy a tűszelepet az úszó ellenére lenyomta a nyomás? Lehet hülye kérdés, de már nem tudok mire gondolni és azt elfelejtettem legutóbb megpróbálni, hogy ha leveszem a tanksapkát, akkor is folyik-e.
S.O.S.-be segítséget kérek. Már írtam a problémámat a karbimmal kapcsolatban, ami röviden annyi, hogy ha bent van a mociban és megnyitom a benzincsapot, akkor rövid időn belül elkezd ömleni a benzin ki a túlfolyón.
Kaptam a visszajelzéseket, hogy tűszelep, esetleg az úszó lyukas, ezért ma szétszedtem ismét a karbit.
Az úszót bedobtam vízbe, szépen lebeg. Lenyomtam víz alá, nem buborékozik. Visszaraktam, elkezdtem belefújni a benzin csőbe és emelgettem az úszót, nyit-zár, nem enged át a tűszelep. Engedtem vizet a karbi aljába a tetejéig, nem folyik a túlfolyón a víz. Szerintetek? Mi a faszomért folyik ki a karbiból a túlfolyón akkor a benya?
Segítsetek, mert már idegbajt kapok ettől a fostól.
Még nem biztos, de lehet, hogy az úszóm lyukas a karbimban, ami egy 28-as Dellorto. Komárom környékén, vagy olyannak, aki jár erre van valakinek eladó úszója a karbiba? Sürgős lenne! Tel.: 06/70-331-2663.
Köszi.
(a munált meg letöltöd)
(mielőtt még megkérdeznéd: a keresőbe ezt kell beírni: dellorto manual D:)
Én a gerg bender oldalt javaslom, minden benne van a akrbiról.
Nem tudom hogy kell beállítani gyárira, de gondoltam kipróbálom úgy, hogy alacsonyabbra veszem a szintet.
Mint írtam a tűszelep zár, úgyhogy azt nem kell kicserélnem. Viszont azóta is töröm az agyam és az jutott eszembe, hogy lehet, hogy az úszó lyukas és azért nem zár a tűszelep, mert elsüllyed az úszó. Vélemény?
Amúgy leírhatnád, hogy kell a helyes benzinszintet beállítani, ha már felhoztad.
Szépen beálíltod a manuálban lévő szintet, és ha azzal ereszt, akkor tűszelp csere.
Köszi a választ, akkor az rs-nél elvileg ez a normális. Előtte csak nsr-em és Mito-m volt 125-ösből, azok mindegyike leteszteli magát gyújtás ráadásakor, de ezek szerint az RS nem.
Másik kérdésem, gondom:
megnyitom a tank csapját és ömlik a túlfolyón a benya. Leszedtük az alját, kivettük a tűszelepet, azt lepróbáltuk, zár. Kissé feljebb is állítottunk rajta, hogy az úszó alacsonyabb benzinszintnél zárja, de semmi, ugyanúgy folyik a túlfolyón.
Valami tipp?
Nem csekkol semmit mint pl a Dt-knél. Max a bowdent fogva tudod csekkolni hogy működik-e illetve hang és menetteljesítmény alapján. Üdv.
Technikai kérdésem lenne. Eddigi poweres motorjaim gyújtás ráadásakor mind letesztelte a powert, tehát ráhúzott, visszaengedett. Jelenleg 98-as RS125-öm van, de ez ilyet nem csinál. Nem tudom, hogy ez normális? A motort most raktam össze, motorhibásan vettem és még nem indítottam el, így azt nem tudom, hogy adott fordulaton működik-e, de mindenesetre furcsa, hogy nem ellenőrzi le a rendszert. Ha gyújtást ráadtok, akkor hallani, hogy csinál valamit?
Üdv, Barnie.
Ne is hívj, felesleges. Úgynézki elkelt már az óracsoport, és csak 1 94-es RS125 motort bontottam.
Ez az a fajta amiben 123-as blokk van de a váz 122-es és ez az első szériás RS, azért nem jeladós?
Többi RS műszerfal van, talán 20 darab is de sajna ez a fajta nincs, én a helyedben átalakítanám AF1 mechanikusra. Szerintem...
Kistrojak
amúgy mikor vettem a motort, be volt rohadva a nyelv, és szerintem a bovden emiatt megnyúlhatott mert nagyon nagy a holtjáték, viszont már teljesen ki van tekerve az álíltócsavar... meg én a tekercsére is gondolok, hogy nem működhet rendesen, mert berohadva nyomorult próbálta kihúzni a szelepet, de nem ment neki, és emiatt gondolom hogy nyúlt a bovden meg a tekercs se teljesen tökéletes...én ezekre gondolok, de lehet elviszem szerelőhöz, köszi a választ!