üdv. újra! 1999-es évjáratú, 30 lovas, rotax 122-es RS-nek mennyi kellene pörögnie, ha rendesen kinyit a power?
Az a gondom, hogy 160-at megy kb. és 11500, 12000-ig pörög ki, én úgy hallottam, hogy többet kéne...
És az miért van, hogy megyek kb. 5.-be és olyan 7000 körül mintha picit lökne a motor, és alig akar jobban gyorsulni? Ilyenkor ha nekiállok húzni, és húzatom amíg megy, 125 a vége! Valaki segítsen légyszi, már cseréltem másik mágnesszelepet, de így se jó
Sziasztok ! Most nagyon levert a víz !
Elsazkadt a kuplung bowdenem ! És kompletten 7500 Ft !
De én csak a huzalt akarom a belsejében kicserélni mert a burkolatnak semmi baja ! Lehetséges ez ? Válaszokat előre is köszi !
Na ez mondjuk nekem valahogy nem is volt eszembe hogy azzal kéne. Na holnap meg is csinálom akkor.
Gyorsan be kell szereznem és megcsinálni mert jövőhéten Tokajba motoros találkozora ezzel kéne el menni! és nem igazán akarnám összerakni meg szétszedni megint majd mert elég macerás azért.
Hát amit tudtam azt kikapargattam, nemsokminden maradt a résekbe, szikével és csavarhúzóval szedegettem. Rendben akkor küldöm majd a linket. Háztartási boltba lehet sztem kapni esetleg nagy bevásárló központba obi praktiker brico stb..
Hát ez olyan hogy most az kéket rakott bele, de nem lehet bonyolultabb ha más színt raksz bele! De én is inkább kékre csinálnám és igen úgy egy külön kapcsoló. Nekem az a baj hogy azt a plexit nem tudom hol lehetne beszerezni. Ha lenne már akkor készülne is. De azért el küldheted a linket megnézném az hogy mutassa (E-mail: pisti.szikora@freemail.hu). Amúgy youtubon is vannak fent megoldások ki hogy csinálja.
Hát már így nem is akarom úgy csinálni mint neked főleg így
Meg ez az angyal szem azért elég vagány szerintem
Hát valahogy én is úgy akarnám, Vaterán néztem én is amúgy, de jó áruk van! Ja csak azt a plexi rudat hol lehetne beszerezni
nincs mit!
Még én a lámpáról akarnám kiszedegetni a szilikon darabokat a burárol leszedtem szépen de a műanyag buratartóba benne van szépen és azt nem nagyon tudom kiszedni te azt hogy csináltad?
Gyerekek, köszönöm a rengeteg választ. Előbb megpróbálom 28-assal belőni, ha nem lesz jó, akkor elgondolkodok a 34-es karbin.
Mégegyszer köszönöm a segítséget!
Hát a képfeltöltés nem jött össze valamiért nem engedte... A videon szereplő megoldást akarom énis megvalósítani, Találtam is egy oldalt ahol leírják szépen képekkel. Ha kell e-mailbe elküldöm a linket. Annyi a baj azzal hogy kék ledet használt a figura, de ha jól láttam kapcsolni tudja Ezt a fajta ledes megoldást ami nekem van nem ajánlom mert fél évig volt csak szép . Nemtudom mekkora hőmérséklet van a projector körül de égnek sorra ki. Vaterán nézegessél még ilyen angel eye karikákat. A videon plexi rúdból hajlították és a két végére ledet raktak énis ezt akarom majd. Kösz az infot amint lesz anyagom hozzá szét is kapom
Olyan sokat én még nem tudok erről a gépről, de azért írok 1-2 dolgot hátha ezzel tudtam segíteni.
A fogyasztáson sok múlik a csuklón! Egy gyárit ki lehet hozni 4l-ből is.
Az enyémbe 34-es karbi van így én 5 alá nem igazán megy nekem ezzel megette a 7-8l is. Utazója 110-120km/h körül van és olyan 7ezeres fordulaton tudja ezt kb.
Ha karban tartod és nem gyilkolod folyton akkor valószínű hogy nem lesz gond vele és nem is hagy cserben. Megy mint a vaddisznó főleg mikor nyítt a power nagy élményt ad egy ilyen motor nagyon jó szerintem nekem nagyon tetszik. Az alkatrész nem a legolcsóbb hozzá de van minden ami kell. Szerintem nyugodtan vegyél egy ilyen gépet nem hiszem hogy megfogod bánni Személy szerint nekem kibaszottul bejön
Ha phbh 28 BD karbid van akkor 125-130as fúvóka (mérve legyen annyi, ne azt nézd mi van ráírva) és X2es tű 3. pozícióba Alapjárati fúvóka 62. Tű kb 2000 Ft bele. Levegőszűrő tiszta legyen. Ezzel a beállítással jónak kell lennie, 4,5-7 litert szokott enni így 28assal.
Az a súbertű az nem súbertű... az belelóg a fúvókába? olyan vastag, hogy nem is tudom belemegy-e a 105-ös fuviba :)
Mindenképp karbicserét javaslok, ha lehet szívócsonkkal együtt...
Ajánlok Neked karbit, nálam van 34-es jó állapotban, gyári alkatrészekkel és egy szívócsonkot is adok hozzá. 15 ezer forint együtt a 2 dolog. Ha viszed mind 2-t, akkor egy membránt is adok ajándékba hozzá.
Félreértés ne essék, nem azért írtam mert el akarom adni a cuccokat, hanem így normálisan fogyasztana a motorod és úgy működne ahogy kell...
Valószínű egyébként, hogy alapjáraton és picivel a-feletti gázálláson iszonyú dús a keveréked. Lehet utána már jó...
Ha kellenek a cuccok hívj fel és megbeszélünk mindent!
Látom a kép csak nem jött össze.
Hát figyelj én elsőnek azzal a drotos dologgal probálkoztam amit mondtál. De hát azzal nekem nem ment elég rendesen össze volt rakva. Kicsit így néhol az üveg meg pattant meg a műanyag széle meg sérült kicsikét de nem igazán látni ezt csak ha nagyon megnézed közelről, csak gondoltam ezt leírom előtte.
És el kezdtem pvc vágó késel vágni az egyik sarkánál mintha hely lett volna hagyva és ott az oda fért és elhúztam valameddig amidig tudtam. ugye mondtad te is hogy "U" alakú így még sokat nem értem de probálgtam megfeszíteni egy kicsit h meg tudjam vágni bentébb is egy bicskával csináltam a feszegetést és a pvc vágó késel szét tudtam vágni fokozatosan mindig szépen mentem arrébb és feszegetem a bicskával a pvc vágókéssel vágtam. És elsőnek ahol tudtam ott végig húztam a kést hogy valamennyit engedjen és az egyik széle is meg tudtam bontani meg a másikat és mind a két szélétől haladtam befele és a végén mikor már majdnem szét jön akkor meg legfelül. Én nekem ezzel a megoldással ment, de ne hidd hogy egyszerű lesz. Szép aprólékosan kell csinálni és óvatosan feszengesd mert akkor a lámpa burád bánya. Sok sikert hozzá és kitartást!
Majd írd le hogy ment neked így ha ezt a módszert választod amivel én csináltam. Én még egyszer nem szeretném szét szedni nagyon nem
Haverom azt mondta ezeknek a ledeknek 150fokot kéne bírniuk.
smd ledel csináltatom meg szerintem. Nem tudom lehet hagyom de jó lenne valami mert szépen mutat benne. Ha lesz majd lefényképezem úgy is és megmondom milyen megoldással lett csinálva!
Ez elég fasza amúgy nem tudom hogy mi lehet ez de ez már nem igen lenne legális! http://www.youtube.com/watch?v...
Én még akarnék ilyen ledes szelepsapkát is de nem tudom állítólag legális.
Szia!
28-as karbi jó lesz, de 120, 125-ös főfúvókával, ezzel javulni fog a gyertyakép és valszeg 6-7 ezer környékén simán fog pörögni.
Olajpuma fedele alatt a jelzéseket állítsd a csavar lazítása után 1mással szemben.
Valóban lehetséges, h a hézagosan záródó membrán okozza a túlfogyasztást.
mit jelent az hogy szorulgatott? mozog a hegerbe a dugó? csak nehezen?
lekapod a henger-t és meglátod azonnal!
nem volt elég viz a rendszerbe hogy foralta a vizet:?
vagy nem kapott olajat az is lehet! vagy nem müködött a vízpumpa!
Helló!
Bár nekem rx-em van, ráadásul 123as blokkos, de remélem pár dologra tudok választ adni. Az olajjal kapcsolatban ne állíts kevesebbre, rakd pont jelre ha nem ott van! Gyári értékek szerint is 500km-t megy el 1 liter olajjal, és nekem is ennyit eszik. Olajon nem érdemes spórolni, inkább füstöljön. Ja és leveszed az olajozó fedelét, alatta egy tárcsa, amit egy bowden húz, és ha nem húzod a bowdent jelen kell lennie a ház és a tárcsa jelöléseinek.
A fogyasztás nekem 6-7 liter rövid áttétellel, szóval lehet a tiedben a membrán nem jól zár, és pazarolja a benyát, érdemes ránézni. Illetve karbi beállítás is lehet megoldaná a problémát (több levegő például).
Ja és a "lyukat" 6-7 ezer fordulaton, már sokaktól hallottam, valószínűleg a hosszú áttétel miatt.
Üdv.
Az a gondom, hogy 160-at megy kb. és 11500, 12000-ig pörög ki, én úgy hallottam, hogy többet kéne...
És az miért van, hogy megyek kb. 5.-be és olyan 7000 körül mintha picit lökne a motor, és alig akar jobban gyorsulni? Ilyenkor ha nekiállok húzni, és húzatom amíg megy, 125 a vége! Valaki segítsen légyszi, már cseréltem másik mágnesszelepet, de így se jó