Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Valaki meg tudná nekem mondani hogy a 96-es szívlámpás RS-en hogy lehet leszedni a lámpa buráját? Mert a lámpa belseje elég dzsuvás és ki akarnám tisztítani.
azért nem nyitott ki a gyári rugójával teljesen, 1. mert vagy nem volt a helyén teljesen a powerházban. 2. bovden,powermotor száraz és szorul, ezért tud csak gyengébb rugóval nyitni. Ha nagyon kitekered a spanolót az se jó, mert ha nyitott állapotba feszülni fog az egész, vagy szakad a bovden, vagy törik a nyelv. 148as a 34es karbi gyárija. 28asé 15 lovas motorba 120, 30lovasba 125.
Helo! köszönöm aki vmilyen információval segített. ezek a fogaskereket estek szét darabokra. Csapágyak között, mindenhol
én ugyanezen az oldalon 148-asat láttam gyárinak, hogy valaki ezt írta...
de a rugó miatt nem nyitott ki teljesen, csak félig...most olyat tettem bele, ami visszanyomja ugyanannyira mint az eredeti, tehát nem marad nyitva, viszont mégis engedi behúzni, a bowden-csavar meg majdnem teljesen ki van már tekerve...gondoltam arra is, mivel eddig az előző tulaj úgy használta, hogy nem működött, mivel be volt rohadva, és mégis teljesen ki volt tekerve, szerintem túlságosan megnyúlt a bowden...
aprilia rs 125 sérűlt motorom alkatrészei eladok:
állítható hátsó teló=18e
arrow komplett rendszer=40e
idomszett=30e
űzemképes kipróbálható blokk, power,karbi,hütő,lámpák,telok
gyujtáskapcsoló,tank,gyujtás,...s
tb minden ami a motoron van.
egybe nem eladó a motor!
érd:spmito@freemail.hu-ra
Gyári fúvókaméret 128
PHBH 28-as karbiban legalábbis
Hülyeséget csinálsz, powert nem így állítunk. Az a rugó nem véletlenül olyan benne gyárilag amilyen. A behúzó tekercsen (powermotor) tudod állítani a bovden holtjátékot. Erre van gyári érték amit sárga matricán megtalálsz a motoron, ha még gyári állapotú. 28as karbiba a 140es fúvóka alapból nagy. Ha gyári a motor, akkor 130 körüli kell bele. Ha nagyobbat igényel akkor szimeringes.
ROTAX 122 nicasilos hibátlan hengerszettek és blokkalkatrészek eladók! Váltó,lendkerék,kuplung,blokkfelek, vagy akár blokk is kompletten, indítható állapotban! Érdeklődj.

06 30 938 5629

atta916@freemail.hu
köszi szépen a segítséget! megoldódott! 153 körül megy most, az volt a gond a power-szelep kipucolás után, hogy nem nyitott ki annyira, hogy kipörögjön rendesen, tettem bele egy gyöngébb rugót, ami ugyanannyira visszanyomja, viszont nem támasztja ki annyira mint a régi, így sokkal jobban kinyit, és jobban is megy még teszek bele egy nagyobb fúvókát, mert 28-as karbiba 140-es főfúvóka van benne, szerintem érdemes nagyobbat tenni bele, mert max fordulaton, mintha kevesebbet kapna, a 12 és félezres fordulatból gondolom...mégegyszer köszi a segítséget
köszi szépen a segítséget! megoldódott! 153 körül megy most, az volt a gond a power-szelep kipucolás után, hogy nem nyitott ki annyira, hogy kipörögjön rendesen, tettem bele egy gyöngébb rugót, ami ugyanannyira visszanyomja, viszont nem támasztja ki annyira mint a régi, így sokkal jobban kinyit, és jobban is megy még teszek bele egy nagyobb fúvókát, mert 28-as karbiba 140-es főfúvóka van benne, szerintem érdemes nagyobbat tenni bele, mert max fordulaton, mintha kevesebbet kapna, a 12 és félezres fordulatból gondolom...mégegyszer köszi a segítséget
A műanyag fogaskerekek törtek szét, idönként azokat is kikell cserélni. Nekem is volt ilyen hogy 150 környékén elkezdett remegni, de úgy hogy a lábtartón nem bírtam fent tartani a lábam.
Ő véletlen haverom felhasználójában írtam amúgy!

Akkor nem tudom mi lehet csak azt hittem hogy valami olyasmi lehet.
Nem jön sehonnan hang csak akkor adott ki hangot amikor elkezdődött a rázkodás, csak holnap még vár rám egy 60 km-es út hogy hazaérjek... Nemtudom elképzelni hogy mitől rázkodhat... szépen jár gázra is szépen reagál nem erőtlen, csak kurvára rázkodik
nezd meg, hogy kezzel ha benyomod az elektro motort, meddig huzza ki, ki kene toltenie a kis lyukat (felulrol a blokkot nezve) ! :-)
köszi, már megcsináltam, de üresbe 12ezerig kipörög, aztán visszaesik...a bowden beállítás lehet a rossz? nem tudom mennyit kellene kitekerni rajta.
köszi, szétszedtem, kipucoltam minden, összeraktam, viszont 11ezernél megint nem pörög többet, csak üresbe 12ezret, de utána visszaesik...lehet hogy a bowden beállítása rossz? csak nem tudom mennyit kéne kitekerni rajta.
Mármint a kuplung szarakodik annál az oldalnál?
Mert nekem nem rég volt az hogy zörgött vagy nem is tudom és rázkódott a kuplung és egyszer elszállt a kuplung és a kuplung házból kilazult 3 csavar azt ledarabolta és a kiemlő kar is szét tört.
hogy néz ki a powerellenőrzés?
ezt fogod latni, es ez maga a power szelep! a masodik kepen pedig a kiszedett power nyelv lathato :-)

valoszinuleg a tied is fekete lesz, de polirozgasd meg, hogy ilyen szep fenyes legyen, es igy keruljon vissza.. ha ezekutan sem lesz jo a power, nezd meg, hogy a bowdenhazban konnyen jar-e a bowden, mert peldaul nekem nem huzza ki teljesen a nyelvet, mert szorul a bowden a hazaban.. te ne ess ebbe a hibaba:D
Helo! Történt ma velem egy olyan eset, hogy 4-5 km-en keresztül 150-160 között mentem és nem tetszett a blokknak. Az történt hogy zörgés a blokk felöl, kuplung behúzás egyből, nem ált le így gondoltam hogy nem szorult meg. Megálltam és kurvára rázkodik azóta a blokk, mi lehet a baja? kiegyenlítő tengely esetleg elmozdulhatott vagy más baja van? Nagyon rázkódik... gyári dugó 14e km-el nemtudom hogy számít e, szépen indul.
Az lehetséges, hogy félig jó a power? :D
Tehát alapjáraton nyitva van aztán bezárt, de 7800 tól nem húzza be a nyelvet? Nekem is rettenetes erőtlen meg 120-130 nál kifújja az orrát és az istennek se megy többet és csak lefelé lassul....
kb 2000 km er van az új blokkban erőnek lenni kéne benne, nemrég még ment mint a barom....
most meg semmi és nem is megy úgy ahogyan kellene neki
10,5 -11 ezret forgott nekem is 140-150nél gatya volt mondjuk az enyém sportcsöves na mindegy a powernyelv van beragadva a hengerbe próbáld meg kihúzni megtakarítani és kis olajjal bekenni aztán mehet vissza és tökeletesen fog mozogni :)
2 motoron is úgy volt, hogy nem volt jó a power-e és 8-9-et pörgött csak...mindegy, én elhiszem ha ti mondjátok, de akkor annyit segítsetek még légyszi, hogy ha leveszem a power szelep 2 csavarját, alatta mik vannak, mármint úgy értem, hogy ha szétszedem (mivel még sose szedtem szét ilyet, és fogalmam sincs hogy néz ki) össze tudom rakni, vagyis nem bonyolult az egész power-szelep dolog? és ha "be van rohadva" mit kell rajta cserélni, vagy csinálni vele? az egész mindenséget cserélni? :/
Sziasztok .:) eladó egy aprilia rs 125 11 kw-os forgalmival pollini hengerrel olasz papírokkal melynek irányára 270-ezer forint :) érdeklődni nálam képet tudok küldeni :)