Üdvözletem
Segítség kellene minél gyorsabban kellene nekem ballance tengelyre és ellendarab fogaskereke + a többi műanyag fogaskerék
honnan tudnék rendelni esetleg ha valakinek van elfekvőbe új
A féktisztítót magára a power nyelvre kell fújni ugye, most már mindent megkérdek mert majdnem fél napja tökölök vele és nme tudom kihúzni kárt meg nem akarok benne tenni.
helló Uj vagyok itt a fórumban és segitségre lenne szükségem.98 as kiadásu apriliám rs-em van ,full standard blokádával(félek kivenni,hogy ne pörgesse szét magát),8000-ig megy a fordulatszám és tudom is hogy a blokáda miatt,de 6000-ig pedig nem nagyon van ereje 2 alatt szinte semmi.sokan mondták hogy az lehet a gond hogy nincs power-szelepem.mikor pedig megvettem nem voltam tisztában vele hogy zárt verzió és érdekelne hogyan és mit kéne kinyitnom rajta a CDI-in kivül.
A bovdent nem muszáj kiakasztani a nélkül is ki kell hogy jöjjön.
Én úgy szoktam hogy két rögzítőcsavart ki, és a házzal együtt kihúzom lassan figyelve hogy a bovden ne tartson ellent, majd utána akasztom le.
Extrémebb esetben ha nagyon dúrván be van ragadva akkor nem tudod kiúzni csak sok szenvedéssel meg féktisztítóval.
Hello.
Valaki tudna nekem sürgősen segíteni?
A powert akarom kitisztítani és az lenne a kérdésem hogy a power nek simán ki kell jönnie a helyéről vagy előtte ki kell a bovdent akasztani belőle?
Válaszokat előre is köszi.
Hát az nem az én világom, ugy hogy marad az ugy :D majd megszokom:) És még annyit, hogy alacsony fordulaton nagyon dögledezik, nincs nyomaték. Azt mivel tudom szabályozni? Karbiba tűt kell cserélni vagy mi a turót? Mert 4-5 ezerig ugy megy mint egy Hoinar :))))
Hát az ha törik szakad, akkor fog nyitni, ami rá van írva. Bár ha elég nagy zseni vagy elektronika terén, és rájössz hogy működik, házilag biztos át lehet variálni állíthatósra, potméterrel, ellenállásokkal stb.
Tudnátok segíteni? Váltó problémám van és nem nagyon tudom mi okból kifolyólag lehet!
Meg próbálóm leírni mindent remélem érthető lesz.
Nem olyan rég volt szétszedve, mert a kuplungból valószínű kilazult pár csavar és a kiemelő kar eltört. Ez meg lett csinálva és össze lett rakva és később még szétszedtem és ránéztem a kuplungra nem e lazult meg vagy valami nem úgy lenne. Castrol 75w90 váltóolajat raktam bele. Egyébként régebben is és most is olyan a váltó hogy sokszor nem akarja bevenni az ürest álló helyzetbe járó motorral de ha leállítom vagy gurulok vele akkor könnyedén veszi. És most pár hét múlva olyan lett hogy néha nem akarja bevenni a sebességet. Olyan volt hogy pörgetem és 6.-odikba nem akarta be tenni, meglepődtem és próbáltam többször de nem akarta be venni. Úgy emlékszek hogy lefele engedte váltani és utána be vette a 6.-odikat. Volt olyan is hogy megálltam gurultam lassan és nem akarta se le, se fel. Aztán valahogy csak jó lett.
Ritkán csinálja de elégé zavar h most akkor váltó hibás!
Ti mit gondoltok ? Gondolom jobban tudtok rá mit mondani.
Előre is nagyon szépen köszönöm a segítségeket! Ha nem tiszta valami kérdezzetek próbáljuk már kiokoskodni valahogy hogy mi is lehet ez. Köszönöm!
Sehogy, max ha elektorinkát cserélsz, de az is csak egy bizonyos fordulaton fog nyitni. Rá van írva egy 4 jegyű szám az elektonikára, az jelzi hogy hol nyit a power.
Segítség kellene minél gyorsabban kellene nekem ballance tengelyre és ellendarab fogaskereke + a többi műanyag fogaskerék
honnan tudnék rendelni esetleg ha valakinek van elfekvőbe új