Segítség!
Gumiválasztás előtt állok: Dunlop D 209GP vagy Pirelli Diablo Supercorsa?
Véleményeket várok, ki miért és melyiket ajánlja, esetleg van tapasztalat mind2vel.
Utcára és pályára használnám v1esen.
A Zsolti 18 név ne tévesszen meg, 18 voltam amikor regeltem, most 23 vagyok. A csaj meg poén volt.
Igazából az előállításnak van egy fix költsége, azon felül a szerkesztés az ami felhúzhatja az árat. Első körben a saját motoromat akarom megcsinálni, aztán az is referencia lenne, hogy lássátok milyen lehetőségek vannak.
Az árnál vegyétek azt alapul, hogy egy motor komplett festése 50-60 ezernél kezdődik, és nincs vissza út, búcsút mondhatsz a gyári festésnek. Aztán mikor eladnád lehet magyarázkodni, hogy nem estem vele csak egyszerüen szerettem volna valami egyedi stílust.
Illetve azt is figyelembe vehetitek, hogy ebay-en 100 euró körül vannak az "egyedi" szettek. Ami vagy nem is tetszik igazán, vagy nincs is a te motorodra. Innen is jött az ötlet, hogy én azokat reprodukálni tudom, sőt, még jobbakat.
Mivel még én sem csináltam ilyet, nem tudom mekkora munkával jár, és hogy megéri-e egyáltalán. A lehetőség adott, ezért kérdezem. Szerintem mindenki szeretné egyedivé, dögössé tenni a gépét, a maga stílusának megfelelően. És a fóliázás egy remek módja ennek, akár minden szezonban más designod lehet, úgy, hogy a gyári festés sértetlen, sőt, megvédi míg fönt van.
Tuji, csak nyomtatni kell, vagy meg kell szerkeszteni?
Csak mert ilyenkor (más nyomdai munkáknál is) rengeteg kérdés merül fel, milyen betütípus, milyen színek, stb. ezért fontos, hogy az ügyfélnek hajszál pontos elképzelése legyen mit akar.
Amúgy csak nyomtatás mondjuk 2500, szerkesztés és nyomtatás 5000. Ez kb úgy nézne ki, hogy elmondod mit szeretnél, csinálok 2-3 tervet, választasz amelyik tetszik, vagy módosítunk rajta, hogy létre jöjjön a kívánt termék.
Hogy nem mernek rendelni tőlem?:) Ha van rá igény, és "beindul", az lesz a mottóm: Kérdezd azt aki már vett egyet.
A cucc mutatós, de hidd el jobban jársz, ha Te mondassz árat, mert így részint nincs mihez hasonlítani, részint határozatlannak tűnsz és vagy ki akarnak használni, vagy nem mernek rendelni Tőled, mert megbízhatatlannak tűnsz. Tenyérnyi Tuji logót mennyiért csinálnál, kettőt? tuji@chello.hu
Arra lennék kíváncsi, mekkora igény van egyedi matrica szettekre. Egyedi alatt azt értem, hogy szó szerint egyedi, nincs még egy, boltban nem kapható. Én egy nyomdában dolgozom, és mindenünk megvan hozzá, hogy bármilyen motorra, bármilyen matrica szettet készítsünk. Photoshop, és corel-el dolgozunk, bármilyen fotó, grafika, logó, különleges betütípus használható, nincs határ, max a fantáziád. Egy 6 milliós digitális nyomtatóval nyomtatnám, speciális kültéri fóliára. A minőség első osztályú. A felrakása a te feladatod :)
A másik kérdés az, hogy ha érdekel, mennyit fizetnél érte?
Sziasztok!
Bocs, hogy belebrekegek, de tapasztalatból mondom. Onnan tudják, milyen típus, hogy mikor feljelentenek, felírják az alvázszámod, megküldik a területileg illetékes, értsd legközelebbi hivatalos Aprilia szerviznek szakvéleményre hivatalos levélben. Amire aztán ők kénytelenek válaszolni. Pont ott voltam,(szervizben) mikor a 18ker-i és a 19. ker-i R.kap. is küldött ilyen megkeresést a csepeli Aprilia szerviznek. Ha gebasz van, azonnali bukó. Az egyik 125 volt, a másik 400. Ötvenesként használták.-------------- Azonkívül az is átgondolandó, hogy ha mondjuk 125-öt használ valaki 50-ként, és arra köt biztosítást, csinál egy kárt és kiderül, hogy nem 50-es, onnantól biztosító nem fizet mert nem érvényes a biztosítás mivel 125, és nem arra kötötte. Szervizes mondta, hogy pont van 1 több milliós per, mert ilyen motorral ment neki valaki egy jó drága kocsinak, biztosító bemondta az unalmast, mert kiderült a turpisság. (MABISZ elvileg kifizeti, csak behajtják utólag a károkozón) Sőt a motorost még a jogsi miatt is meghurcolták, mivel csak kismotorjogsija volt.
Nem mert különböző a töcsavarok távolsága, illetve a membránház alján a 122-esen van egy külön port a forgattyús házba. De már láttam olyan hengert aminek a töcsavar furatai oválisra voltak alakítva ígyfel lehett szerelni mindkettőre.
Ha nem találsz Mito-ra valót, akkor egy komolyabb kipufogójavító/gyártó műhelyben csinálnak neked 10-15e ft-ért rozsdamentesből. A hangtompító kb 60 mm átmérőjű, a belső perforált cső méretét le tudod mérni a rezonátor végcsövön, de kb 24-26mm. A hangtompító hossza 260-300 mm között szokott lenni.
Sziasztok!
segítségetekre lenne szükségem... elhagytam a Mitomról a dobot, és egyszerűen nem találok hozzá... valakinek van RS dobja eladó? pontos külső/belső átmérőt vagy valami infot tudtok róla adni? csak, hogy passzol-e mitora?
RS 125 pályaidom eladó
Kompletten mindennel! (fejidom, sötétplexi, 2db oldalidom, ekeidom, faridom, láncvédő, első sárvédő, hátsó sárvédő)
ár 50000 Alku nincs
Van még pár RS alkatrész illetve gumik is!
20/5140810
Akkor marad rendszám nélkül addig, csak kibirom már valahogy
Volt egy necces helyzetem amúgy rögtön az jutott eszembe, hogy ha akkor elütnek akk megszívom! Nagy benga terepjárót előztem füreden mert 30 al szerencsétlenkedett! Se index se felezőhöz húzódás, gondolt egyet és elkezdebb balra kanyarodni mikor én már előztem! A kedves drága mama otthon biztos csuklott mert
vizsgalap az nem jogosítvány
sőt még rosszabb is mintha rendszám nélkül szaladgálnál ötvenesként
úgy tudom vagy 2 év eltiltással is járhat ah tanfolyam közben fognak meg
ha levizsgáztál akkor is meg kell várni amíg kiküldik a jogsi (1-2 hét)
szerintem megéri várni egy kicsit
arra meg végképp gondolni is rossz mi van ha "valami probléma"adódik a közúton - nem műszakira gondolok- és kijönnek az egyenruhások (ha te vagy a hibás ha nem)
Gumiválasztás előtt állok: Dunlop D 209GP vagy Pirelli Diablo Supercorsa?
Véleményeket várok, ki miért és melyiket ajánlja, esetleg van tapasztalat mind2vel.
Utcára és pályára használnám v1esen.