Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hello
a főtengely milyen állapotban van? illetve 123 as hoz jó?
aprilia rs 125 alkatrészek: 1998-as
idomszett,lámpák,telok,fékek,tükör,ülések,blokk rotax 122-es egyben vagy botva is, gyujtás,power,müszerfal,kapcsolok,zárszett,tank,
......stb
érd:sp
mito@freemail.hu
Sok szerencsét a továbbiakban is!
a talma rs-be sose tört el a gyári nyelv, a másikba meg pneumatikus power van
olajpumpa 4000 ért valakinek?
30 605 6883
Ha rosszul van beállítva a behúzó mágnes akkor simán eltöri, behúzott álapotban nem szabad hogy feszüljön a nyelv, behúzott mágnesnél a nyelv és a ház között kell lennie pár miliméternek, mert ha nekifeszül a háznak a nyelv akkor törik a szár.
Fesszabályzó valószínűleg.
Eddig 3 nyelvem tört el:
Az 1. gyári volt és a száránál, de amikor szétszedtem alig jött ki a helyéről, szal tuti nem mozgott a helyén.
A 2. utángyártott volt aluból, ami 1xűen elolvadt.
Most a 3. +int gyári és ugyanúgy a száránál, de ez szépen kijött, mert azóta Agip Speed-el hajtom a gépet és nem ragad bele.

Takarítva is voltak rendszeresen a nyelvek, sosem volt feszegetve stb. A bowden + nem hiszem el, h eltörné a fémet, szal ez nálam rejtély marad. Ráadásul a henger nem fúrt, nicasilos A-s dugóval van.
Srácok! Az akksim tönkrement, zárlatos lett. Tolva indítva hazamentem vele. Azóta az új akkuval is a műszerfalon stabil 8 volt-ot mutat az LCD kijelzőn. Melyik alkatrész adhatta fel a harcot?
Te milyet használsz?
Nem tudom milyen anyagból van, de biztos jó ha a gokartosok ezt használják.
Igen, de különbözik maga a nyelv (hosszabb) is illetve a háza is, 123-as nyelv csak 123-as házzal együtt jó.
Nézd meg hogy mennyire mozog a helyén a nyelv (bár ehhez érdemes levenni a hengerfejet, vagy legalább a kipufogót)
Ami még érdekes volt az enyémnél, hogy először letörte a végét ott ahol a bowden nyílása van, utána kényszerből összeraktam így (mert motorozni muszáj volt még power nélkül is ), és pár kilóméter múlva eltörte a nyelv tövében is a szárat).
Mi is esztergáltunk már hozzá szárat de nem lett jó, mert valahogy ha össze volt rakva akkor szorul az egész, pedig minden méret pontos lett, valószínűleg az volt a gond hogy a menetes rész és a másik nem lett egytengelyű, szóval talán érdemesebb úgy elkészíteni hogy a menetvágás kivételével, egy befogásból megesztergálni.
Van itthon 1 esztergált száram (kép).
Milyen anyagból van ez a fajta nyelv?
Az ára elég barátságos.
De.
Nem nagy munka megcsinálni a szárat.És ez legalább nem fog eltörni.
Véletlenül nem Bence vagy?
Köszi a linket!
A baj az viszont, h nincs szára, mert ami mellette van az nem jó.
Esetleg próbáltad már ezt a nyelvet?
Vmi +oldás?
Nem irigyellek. Hozzá kell tenni, h a 122-es nyelve elég tré anyagból van, puha, könnyen kopik és törik. A ROTAX 123-asé asszem acélból van, mert emlékeim szerint vonzza a mágnes.
Ez a 3. nyelv, amit eltört a gépem, ebből 2 gyári és 1 utángyártott alu volt.
Ebay-en találtam német CNC-vel mart nyelvet kíváncsi vagyok az miből van és mennyit bír... Mo-ra 10-esért hozzák, erőssen gondolkozom rajta, kivéve, ha vkinek van jobb 5lete vagy vki fogalkozik törött nyelv javításával.
Hengercsere
Ki volt kopva a helye a hengerben. A beállításon is sok múlik, de nálam nem ez volt a gond.
Hogy oldottad +?
Az enyém is most törte el a gyári nyelvét, amit olaszból hozattam.
Ismerős helyzet, tele van a ház törött nyelvekkel, de már megoldott szerencsére.
úgy tűnik:PD::DD
Mindenkinek tördeli a gép a nyelveket? :D