Sziasztok a segitségeteket kérném a 2001es RS en hol van az indexrelé?
Ja a másik hogy a hatso keréken a lánckerék mögött az a gumi vagy mi
olyan nem akad elfekvöben valamelyikötöknek ?
Válaszotokat elöre is köszönöm
Mivel a két gyűrűs dugók a szívó oldalon a boost és a segéd felömlő közé vannak stiftelve. Viszont nekem a felömlők szélesebbek és így pont a felömlő szélén futna a stift, lehet hogy bírná de nem kockáztatom a nicasil épségét, inkább szerzek bele egy gyűrűst (eddig is olyan volt benne).
Eladó egy új 53,99-es bevonatos kétgyűrűs Vertex dugó!
Dobozával együtt (dugó, gyűrűk, biztosító gyűrűk, csapszeg)
Azért adom el mert a reszelt hengerembe sajnos nem jó
Ár: 23 000 Ft
Nemár... A korom miatt engem is letiltanál a pöcsköszörűmről?
Egyébként pedig nincs alternatívája ennek a motornak (a Mito-n kívül). A 250-es 2t motorok gyakorlatilag eltűntek, vagy olyan állapotban vannak, hogy komoly restaurálás árán állíthatók talpra. Ráadásul normális alkatrész szinte esélytelen vagy nagyon drágán. A 400-as 4t sportmotorok gyártása majdnem 20 éve leállt...
A 600-as sportmotorok pedig már teljesen más műfaj.
Egyébként hogy sértődés ne essék, leírom a képletet:
- KÉT ütem
- 200 lóerő feletti literteljesítmény
Aki itt elakadt, vagy problémát jelent felfognia az alábbiakat, az kéremkapcsoljaki, és sürgősen vegyen CBR125-t, még ha nem is tetszik.
Az előző két összetevőből adódik újabb jó néhány:
- Megfelelő alkatrészek
- Megfelelő időben cserélve
- Megfelelő olajjal
- Megfelelő karburálással, beállításokkal
- Megfelelő USER-el (a legtöbbször itt vérzik el a dolog. Átlagemberek 90%-a egyszerűen túl hülye ahhoz hogy egy kihegyezett 2t gépre vigyázni tudjon, pedig nem egy ördöngősség)
- Megfelelő körülmények között
- Megfelelő odafigyeléssel
Pofon egyszerű. Ha tudod ezeket biztosítani, akkor nincs rinya, vegyél RS125-t, és tartsd be a szabályokat. Ha meg gáz van, nem kell sírni, megesik :)
Ha bármelyiket is nyűgösnek érzed, akkor pápá puszi :)
Egyébként egy percig sem gondolom, hogy egy 2x20 éves embernek egy ilyen kis pöcsköszörűn kéne motoroznia, szerintem hagyd meg az idegeskedést a pattanásos fiataloknak, te meg vegyél nagymotort, jogsid már úgyis lehet rá. Eleve nem értem a koncepciót, hogy jött szóba az RS125... Neked 4t kell, és legalább 400cc.
2004 óta hajtok kétütemű 125cc apriliát, nem a levegőbe beszélek.
na jól felkavartam az állóvizet
GabeszStyle mociját próbáltam és nagyon tetszett!
még mondtam Gábornak hogy én is nézegetek egyet
amit levontam konzekvenciát azt itt a fórumon olvasottakból tettem (ti írtátok)
akkor ezek szerint ha nem űzi az ember a vasat és nem fékez motorfékkel és esetleg egy nagyon megkímélt példányt fog ki akkor lehet hogy jó pár kilométer gondtalan motorozásban lehet része.....
20 mocimból egyet sem hegyeztem ki
magyarán egy kihegyezett sem volt mert eddig csak a nyomatékon lovagoltam
Apriliák nem rosszak általában tegnap egy 200-as Atlanticot próbáltam az sem rossz lehet hogy már az jobban illik a 2 X 20 évemhez?
Lehet az átlagkor 20 év, ha a fórumozók közül nem 1 ember versenyzik RS-el (1edileg épített motorja van) és nem 1 ember ismeri minden porcikáját a motornak. Ugatni a kutyák szoktak, de nem hangzott el semmi sértés sem: miután ki lett jelentve, h az RS +bízt6atlan, amivel nem értek 1et, mert ennyire nem szabad általánosítani. Aki RS-t vesz l1en tudatában néhány alap dolognak és azzal 1ütt szeresse, nem csak azért, mert szép, ha ez nem tetszik tényleg vmi 4T kell keresni, azt tovább lehet strapálni...
Végül hiába volt vkinek 20 db motorja, ha azoknak közük sincs 1 kih1ezett nyugati sportmotorhoz. A Simson is elm1 1 tank benzint olaj nélkül, ezek 1 m-t sem.
Én bevállaltam az RS-t és remélem semmi nem valosul meg az itt irtakbol ( rossz irányban )
Nem mintha a tapasztalatotokat vonnám kétségbe de benne van ám az is hogy milyen mocit sikerül kifogni
Na meg az a fránya csuklo kérdése is hogy ki csutkázza a gázt és ki nem ez is 1 kritérium ami moci élettartamában is megmutatkozik ez sem 1 elhanyagolható kérdés
Persze nem bánto szándékkal de az itt egybegyültek átlag életkora kb 20 igy hát ha most 1 kb 10éve motorokkal foglalkozo emberke azzal teszteli a képességeiteket hogy1 kérdésre válaszoljatok neki attol nem kell elugatni mert lehet hogy ti még csak azt a havat nyaljátok amit ö már rég lehugyozott már bocs a szohasználatért remélem ne érzitek bántonak a dumámat mert nem bánto hanem odafigyelö szándékkal irtam
Az RS 1 amatőr versenymotor elülső- és hátsólámpával, 4 db irányjelzővel és 1 pár tükörrel. Aki ezt nem veszi figyelembe ne v1en ilyen motort, csak mert szép.
éreztem én hogy 21 év motoros tapasztalat 1990-től szinte az összes motor revü, Born to be Wild , motorkatalógus és 19 db elfogyasztott motorkerékpár (volt köztük általam teljesen restaurált és egyedileg épített is-lsd. BtbW egy nagyon régi száma-) KEVÉS ehhez a motorhoz
valaki írta hogy vegyek CBR 125-t az nem tetszik az RS sokkal szebb
Logika...motorféknél ugye gázt nem húzol...gázzal vezérled hogy mennyi olajat kapjon a gép! Pl motorfékezel 9000-ről elengedett gázzal, csak az alapjárati olajat kapja! Ezért nemszeretik
Ja a másik hogy a hatso keréken a lánckerék mögött az a gumi vagy mi
olyan nem akad elfekvöben valamelyikötöknek ?
Válaszotokat elöre is köszönöm
Választás előtt állok. KÉrem segítsetek.
Melyiket érdemesebb venni?
Beni
Dobozával együtt (dugó, gyűrűk, biztosító gyűrűk, csapszeg)
Azért adom el mert a reszelt hengerembe sajnos nem jó
Ár: 23 000 Ft
nagymotoros jogsim van
nem vagyok egy versenyző alkat
remélem senki nem sértődött meg a vita hevében
azért CBR 125 mégse kerül terítékre .......
.....RS formailag ez a legszebb 125-ös remélem abban egyetértünk
Üdv: V
Egyébként pedig nincs alternatívája ennek a motornak (a Mito-n kívül). A 250-es 2t motorok gyakorlatilag eltűntek, vagy olyan állapotban vannak, hogy komoly restaurálás árán állíthatók talpra. Ráadásul normális alkatrész szinte esélytelen vagy nagyon drágán. A 400-as 4t sportmotorok gyártása majdnem 20 éve leállt...
A 600-as sportmotorok pedig már teljesen más műfaj.
- KÉT ütem
- 200 lóerő feletti literteljesítmény
Aki itt elakadt, vagy problémát jelent felfognia az alábbiakat, az kéremkapcsoljaki, és sürgősen vegyen CBR125-t, még ha nem is tetszik.
Az előző két összetevőből adódik újabb jó néhány:
- Megfelelő alkatrészek
- Megfelelő időben cserélve
- Megfelelő olajjal
- Megfelelő karburálással, beállításokkal
- Megfelelő USER-el (a legtöbbször itt vérzik el a dolog. Átlagemberek 90%-a egyszerűen túl hülye ahhoz hogy egy kihegyezett 2t gépre vigyázni tudjon, pedig nem egy ördöngősség)
- Megfelelő körülmények között
- Megfelelő odafigyeléssel
Pofon egyszerű. Ha tudod ezeket biztosítani, akkor nincs rinya, vegyél RS125-t, és tartsd be a szabályokat. Ha meg gáz van, nem kell sírni, megesik :)
Ha bármelyiket is nyűgösnek érzed, akkor pápá puszi :)
Egyébként egy percig sem gondolom, hogy egy 2x20 éves embernek egy ilyen kis pöcsköszörűn kéne motoroznia, szerintem hagyd meg az idegeskedést a pattanásos fiataloknak, te meg vegyél nagymotort, jogsid már úgyis lehet rá. Eleve nem értem a koncepciót, hogy jött szóba az RS125... Neked 4t kell, és legalább 400cc.
2004 óta hajtok kétütemű 125cc apriliát, nem a levegőbe beszélek.
na jól felkavartam az állóvizet
GabeszStyle mociját próbáltam és nagyon tetszett!
még mondtam Gábornak hogy én is nézegetek egyet
amit levontam konzekvenciát azt itt a fórumon olvasottakból tettem (ti írtátok)
akkor ezek szerint ha nem űzi az ember a vasat és nem fékez motorfékkel és esetleg egy nagyon megkímélt példányt fog ki akkor lehet hogy jó pár kilométer gondtalan motorozásban lehet része.....
20 mocimból egyet sem hegyeztem ki
magyarán egy kihegyezett sem volt mert eddig csak a nyomatékon lovagoltam
Apriliák nem rosszak általában tegnap egy 200-as Atlanticot próbáltam az sem rossz lehet hogy már az jobban illik a 2 X 20 évemhez?
üdv: V
Végül hiába volt vkinek 20 db motorja, ha azoknak közük sincs 1 kih1ezett nyugati sportmotorhoz. A Simson is elm1 1 tank benzint olaj nélkül, ezek 1 m-t sem.
Nem mintha a tapasztalatotokat vonnám kétségbe de benne van ám az is hogy milyen mocit sikerül kifogni
Na meg az a fránya csuklo kérdése is hogy ki csutkázza a gázt és ki nem ez is 1 kritérium ami moci élettartamában is megmutatkozik ez sem 1 elhanyagolható kérdés
Persze nem bánto szándékkal de az itt egybegyültek átlag életkora kb 20 igy hát ha most 1 kb 10éve motorokkal foglalkozo emberke azzal teszteli a képességeiteket hogy1 kérdésre válaszoljatok neki attol nem kell elugatni mert lehet hogy ti még csak azt a havat nyaljátok amit ö már rég lehugyozott már bocs a szohasználatért remélem ne érzitek bántonak a dumámat mert nem bánto hanem odafigyelö szándékkal irtam
Érdekelne rotax 127-hez lamella készlet és váltókar.
Msn/Email:farkasgyorgy4@freemail.hu
06302265808
....mindig tanul az ember
éreztem én hogy 21 év motoros tapasztalat 1990-től szinte az összes motor revü, Born to be Wild , motorkatalógus és 19 db elfogyasztott motorkerékpár (volt köztük általam teljesen restaurált és egyedileg épített is-lsd. BtbW egy nagyon régi száma-) KEVÉS ehhez a motorhoz
valaki írta hogy vegyek CBR 125-t az nem tetszik az RS sokkal szebb
Üdv: V
Vegyél CBR125-t