Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

bontodik a motorm! még elégé sok minden van!
idomgarnituráim is vannak blokko gumik elktronima stb.
A MOTOR PAPIRJAI IS ELADÓAK! FORGALOMBA VAN 11KW-OS PAPIROKAL!
MSN:czegledi_zsolt@freemail.hu
tel:06307316232
üdv.mindenkinek!
Én csak annyit mondok!Elég ránézni és
love RS125!
Üdv!
Annyit tennék hozzá, h kicsit dúsabbra karburált motor, normális illesztési hézaggal ritkán ragad + utcán. Esőben, reggel és este nagyobb a levegő oxigén tartalma, ezért több kaja is kell mellé. Nyitott rezónál +int több kell neki, mint a fojtottnál. Üzemmeleg állapotáig pörgetni sem kell, nem arol 2T keverünk a tartályba/tankba, motorféket is kerülni kell hosszútávon és nem szabad számon kérni, miért hullik szét Bp. - Miskolc távon 10 000 rpm-en... Ha eljön az ideje a dugó- és hajtókarcserét sem halogatjuk. Ezek könnyen betart6ó dolgok.
Tény, h a 4T motoroknak kisebb a rizikófaktora ah a teljesítménye is, de 1 hozzáértő tulajnál ezek az RS-ek is +bíz6ó vasak, nálam is rengeteget ment már, még pályán is, túrázok is vele Mo-n belül elég komoly távokat.

Az Aprilia mellesleg most adta ki a 4T 125ösét, annak is biztosan jó a műszaki tartalma, szép is, de aki 11 kW helyett 21-re vágyik el kell fogadnia, h törődni kell a géppel, mert sokat dolgoznak ezek a kis 2T-k. Sokaknak +lepetést tud okozni milyet lép 1 8adliteres utcai motor.

Üdv: Bence
Mint az előttem szólók is leírták, kíván némi hozzáértést. Nem csak ráülök húzom a gázt mint a hülyegyerek és happy vagyok.
A blokk a legkihegyezettebb az utcai többi 125-öshös képest.
A legtöbb baja ezeknek a hozzánemértésből adódik.... és itt kezdődik az, hogy azt mondják az RS egy fos....
Kár is összehasonlítani egy MTX-el vagy DT-vel, mert ez kétszer olyan erős mint azok, így az élettertema se annyi....

Egyébként van 125-ös 4T RS.... hasonlóan a kis CBR-hez meg Yamaha-hoz.
Mindig Trakee példáját tudom felhozni, mert ő 45000 Km-t hanem többet legyűrt egy AF1-el. Persze, hozzáértő kezekben és karbantartási műveleteket időben betartva. (időben cserélte a dúgót, nem addig hajtotta még szét mennek a tűgörgős csapágyak a hajtókarban...)
Hi,
"motorféknél megragadás ilyennel sem találkoztam ....." ez pusztán annyit jelent, hogy nem vagy járatos a 2t motorok világában.
Másfelől ez egy tipikus "user error" volt. A gépkönyvben is le van írva, hogy nem szabad így lassítani...
Nem az Aprilia hibája, ha felkészületlenül ülnek rá.
Ezt a típust kb 18 éven keresztül gyártották gyakorlatilag változatlan műszaki tartalommal. Ez így nehezen nevezhető kiforratlan konstrukciónak.
És igen, 125-ös utcai kategóriában a leg kihegyezettebb motor.
Az Rs az szinte egy butított verseny motor, megfelelő tudást igényel a beállítása (2T motorok komolyabb ismerete), használata.
Egyáltalán nem a blokk a hibás, Rotax blokk van benne (osztrák), ami azért elég komoly sikereket ér(t) el a Gokart versenyzésben, sőt az Rs blokkja is nagyban hasonlít hozzá (henger).
Csak akkor szabad ilyen motort venni, ha az ember tisztában van vele hogy mit miért hogyan, ha utálsz foglalkozni a motorral, akkor semmiképp se szabad megvenni. És szerintem hozzá értő kezekben jó gépek ezek.
Üdv

előre elnézést mindenkitől......de ezt már nem bírom magamban tartani

néhány hete még azon gondolkodtam hogy veszek egy RS125 öt 97' évjárat 9 éve egy tulaj stb,,, ráadásul kb.15 perc kocsikázásra van (Gabeszstyle mociját próbáltam )
szóval ami megfogott benne :
- masszív szerkezet , szép külsővel
- jó futómű

de ami nagyon nem tetszik az a motorikus része (itt a fórumon olvasottak alapján...)
ez az állandó dugattyú problémák...megragadás ki a franc akar évente 100e Ft-os tételeket egy ilyen mociba beleölni?
volt eddig egy halom motorom de azokkal nem volt ilyen gond
szomszédnak 11 évig volt Honda MTX 125 de az nem lett megbontva soha! pedig napi használatban volt (munkába járt vele)

mi lehet a gond ezekkel a gépekkel hogy állandóan szerelgetni kell?
nagyon ki van hegyezve a motorja talán?
motorféknél megragadás ilyennel sem találkoztam .....
mondjuk a gyár elgondolkozhatna egy 125 4 T változaton meg egy 250 V2 4T-n legalább így a szép forma mellé párosulhatna némi megbízhatóság is

250 V2 4T moci konkrétan egy Honda Spada motorjára gondoltam az a váz ami most van az RS-nek simán megbirkózna 45 LE-vel

kicsit bosszantó hogy az ember talál egy neki tetsző gépet (nagy nehezen) aztán elmegy a kedve az egésztől


Üdv: V
Enyém is eladó ha érdekel 2005 11ezer kmter 10nél új dugó lett bele 2 hónaposa lánc és a váltóolaj
Már a gáz elcsukásakor érdemes lett volna kuplungolni. Akkor meg sem ragadt volna. A 2t nem szereti a motorféket. Max 2-3 mp és utána jön a baj.
hello igazad van de hirtelen azt se tudtam mit csináljak... nah mind1 legközelebb okosabb leszek bár nagyon remélem nem lesz legközelebb
hello. kuplungot ilyen esetbe be kéne huzni hogy legalább a hátsó gumi élje túl! Majd legközelebb...
Pontosan úgy történt hogy ahogy írtad olyan 10 ezres fordulatnál pörgött lehet hogy full gáz volt pontosan nem emlékszem ki esett pár részlet...:/ visszavettem a gázt és paff egyszerűen mintha megállt volna a dugó fordulatszám le hátsó kerék satu csúsztam vagy 150 métert ha nem többet félreálltam majd úgy egy perces indítózás után nagy nehezen elkezdet pöfögni.. azóta nem merem 6 fölé pörgetni...:/
Sziasztok srácok,kéne nekem forgásváltó '95-ös Extremára,kerestem mindenhol,de nem találtam.Akinek van elfekvőben tudna szólni? Előre is köszönöm!
Jaja 2002-es, jó állapotban van nem volt sérülve.
Hello!
Hogy történt az eset pontosan?
140-nél (ez kb 10e-es fordulat) teljesen elcsuktad a gázt? Vagy nem teljesen? Mennyi ideig gurultál motorfékkel mielőtt megállt a hátsó kerék? 5-10-15 mp?
Jaja most vettem de nem érdekel ha gatyámat is ráköltöm akkor is rendbe teszem...
Én is szeretnék 2008as Busát kevés kilométerrel, háromszázezerért
Akkor egyszerűen túl jót akarsz túl kevés lóvéért. Puszika :)
Mikori évjárat? 2002? Milyen állapotban van? Volt-e sérülve? Mennyi a matek?
Csáó.
Az a gond, hogy már nagyon megfogott az új formaterv és azt is szeretném megszerezni, így számomra a motorod tárgytalan, de azért köszönöm az ajánlatod!
Csá!

Mi a matek nálad egy ilyen motornál? Meg milyen évjárat érdekel, mert én eladóm az enyémet. Nézd meg a képeimnél és írj, ha érdekel.
Elhiheted, hogy nem csak szórakozásból írtam ide!
Már vagy 5 hete keresgélek, de még nem sikerült rátalálnom a megfelelőre és ezáltal azt gondoltam, hogy hátha a segítőkész fórumtagok tudnának segíteni ezt a problémát megoldani!
találd
hasznaltmotor.hu
hasznaltmotorok.hu
expressz.hu
kepesmotor.hu

tal
áld már fel magad bazz