-Gyári 2000km-t futott láncszett (D.I.D. "O" gyűrűs lánc,15-16 könnyített első lánckerék, 39es gyári hátsó lánckerék)
8000Ft
-Gyári hátsó féktárcsa, új állapotban
4000Ft
Kérlek segítsetek!Mentem a motorral egy picit földes úton,kiesett az km óra meghatóból a bofden azzal a kis véggel együtt,és kiesett egy kis fogaskerekes hosszabbított izé(2.kép).Na az egyértelműen reménytelen,hogy ilyen kis izétek van,szal úgy kompletten vennék km óra meghajtót,DE az enyém 21/11-es méretű,ami sejtésem szerint nem gyári,szal nem 29/11-es kéne nekem,hanem 21/11-es,mert ha a 29/11-est rakom bele 200 at ír,amikor igazából 170-el mek(végsebesség).Az meg enyhén lehetetlen,h 200 legyen a vége.Kérlek segítsetek,válaszotokat előre is köszönöm!:)
Sziasztok. Van pár 125 Sport Pro alkatrészem ha érdekel valakit. Olajszivattyú,6 os váltó,önindító,gyújtáselektronika. Valamint egy Rotax 123 as blokkhoz való 160 ccm es Polini henger kisebb hibával. Olcsón eladó minden mert már feleslegessé váltak. Érd.:06 70 40 50 152
Itt a fórumon leginkább "Atta." szokott felbukkanni, aki jelenleg is aktívan versenyez. Ő majd megmondja a tutit.
A blokkhúzások között azért sok-sok ezer kilométerre ne számíts.
Sziasztok nekem az a probléma akadt hogy van egy rs 125 motorom papirok nélkül 2 hete a rendör bácsi nem dijazta és nem hitte el hogy 125/50 a motor,na mind1 olyan lehetöség érdekellne amivel letudom rendszámoztatni vagy bármi egyébb javaslatokat várok
Valaki tudna képet küldeni arról hogy a kuplung oldali deklibe a 3 csapágyon futó kar amibe a bovdent akasszuk bele hogy áll benne?
Előre is köszönöm.
Ettől függetlenül ebbe az épülő motorba kellene aminek eddig csak az eleje és a blokk van kész.
Neked már nem írom le mégegyszer, de értem mit jelent. :)
Egy kicsit cink szaga van, de mind1 legalább van miről írni és jó a kedv is. Úgy fogom fel mint egy baráti eszmecsere, senki se tudhat mindent, én ezt nem tudtam, ti meg lehet azt nem tudjátok amit én tudok. :D
Amúgy meg, ha kicseréli legalább lessz egy új féktárcsája, meg egy régi, meg a pénztárcája is könnyebb lessz....
Egy darabig gyűjtöttem, iylenek voltak benne:
Lenkerék (érted, valami rostos anyagból készülhetett)
Lentkerék(tehát van fönti is)
Tripliszor
tilpisztoly (istenbizony)
Karbulátor
Kalgulátor
Kargulátor
Bogden
Nikacil
Nikacél
Gyujtódjertja
-Gyári 2000km-t futott láncszett (D.I.D. "O" gyűrűs lánc,15-16 könnyített első lánckerék, 39es gyári hátsó lánckerék)
8000Ft
-Gyári hátsó féktárcsa, új állapotban
4000Ft
A blokkhúzások között azért sok-sok ezer kilométerre ne számíts.
Az rs kupások meg háromkerekű biciglivel racsingolnak.
Meg tudnátok mondani, hogy az rs-k mennyire bírják a pályázást?
Köszi!
Roli
Előre is köszönöm.
Ettől függetlenül ebbe az épülő motorba kellene aminek eddig csak az eleje és a blokk van kész.
de a lényeg h megoldódott minden.
Egy kicsit cink szaga van, de mind1 legalább van miről írni és jó a kedv is. Úgy fogom fel mint egy baráti eszmecsere, senki se tudhat mindent, én ezt nem tudtam, ti meg lehet azt nem tudjátok amit én tudok. :D
Amúgy meg, ha kicseréli legalább lessz egy új féktárcsája, meg egy régi, meg a pénztárcája is könnyebb lessz....
Leglább megint tanultam valami újat.... nem csak a rizs meg a rizs.