Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

50-es papír LOL
Ismerősömnek is rgvje van 50es papírral és utcán használja madarason a 250es 2ték alázták is a 400as 4tket.
persze elég az egyelőre.Nekem volt szerencsém V2-es 2T-hez(Suzuki RGV)utcán nem jó vele menni power alatt meg pláne de ha megjön az erő akkor ................ Kurva jó érzés meg mikor kanyarba alázod a sokkal nagyobb 4T-ket az a legkirályabb. Jah és az RS250-ről annyit hogy isten motor első látásra bele szeretem elég volt ráülni minden adja rajta magát.Remélem egyszer majd össze jön
Okkés. Kösz!
Igazából nem tudtam hogy hogy viselkedik utcán a 250. Láttam képen meg kicsit olvastam róla. Ráadásul majdnem olyan árban van mint a 125.
Akkor marad az RS125...
Bőven elég lesz neked egy sima 125-ös. A 250-es nagyon brutál gép csak utcai használatra fölösleges. Fordulat kell neki hogy erőben legyen de akkor viszont büntet mint azállat tapasztalatlan motoros kezében életveszélyes az NEM kezdő motor. Ahhoz még lépegetni kell azon a bizonyos létrán felfele.
Amugy biztos lehetsz benne hogy egyik hivatalnál sem fogják neked ki adni a papírt hogy 125 ccm és 11kw
szerintem meg várjuk meg hogy mit okoskodnak...örülnék ha az 1et mondjuk kiterjesztenék 250ig...
15kw az a1 és sztem tedd le az ak és azzal vezesd úgy tom 17évtől már mehetsz de ez nem bizt
Sziasztok!

Következő motoromnak egy RS250-et képzeldtem el. Mivel majd csak jővő evben lesz meg az A1 jogsim, csak jövőre lesz új motor is. Viszont azt meg lehet oldali valahogy hogy a 250-es 70 lovas gépet vezethessem A1 jogsival? Mondjuk 125-ösnek vagyis 25KW-osnak le lehet valahogy vizsgáztatni?
Vélemények-tapasztalatok HJC ZF-9 sityakról?
Csövi mindenkinek! Nem tudom érdekel-e valakit de van RS 125-höz előre egy 14-es, hátra pedig egy 40-es fogaskerekem!!! A legújabb RS-re nem tudom, hogy jó-e de az azelőttiekre mindre rá lehet tenni! Higyjétek el az "RS 125" mint fogalom átértékelődik... :-D , nyilván nem megy annyit végre de sokkal durvább lesz! Ugyanitt van egy eladó 98-as RS is, jó állapotban!!! Ha valakit érdekel vagy az egyik vagy a másik, írjon mailt: koko31@fremail.hu, vagy vegyen fel msnre: kovacsadam31@hotmail.com, vagy hívjon a 06-30-961-14-61-es tel. számon!
Ez egy másik motor

Persze h vigyázni fogok, nem kell mondanotok. Amúgy ahogy ráültem inamba szállt az összes bátorság, és elfelejtettem hogy kell motorozni . Kicsit más mint az RS
RSKornel, amit belinkeltél hirdetést azon 990ezerre volt hirdetve, akkor mi ez a nagy árnövekedés??
sztem ne erre a szarra vigyazzon hanem magara
Gart. RSkornél és neked is Joe-Z!
Jó látni, hogy nem csak én váltok 125-ről egy "kicsivel" nagyobbra! Remélem jövőhéten Én is átvehetem már a kis Z750-t
Nagyon Grat hozzá, csak vigyázz RÁ!!!!
Vagyis még nem hoztam el, majd csak hétfőn
Kipróbáltam persze.... , valahogy úgy éreztem magam mint a szűzkurva az első munkanapon érezheti magát. Szépen szól a Raptor dob, zsír minden 1-2 pici karc +jövőre kell gumma és fékbetét 1.250ért hirdette 1.150be hoztam
Kipróbáltad? Mennyit tudtál alkudni? Gratula
Na gyerekek lefoglalóztam a gixxert , hétfőn hozom el. E" ölöm e bódottá"
(elektronikus kipufogószelep) ez a rendes neve
Hallod te jó sok hülyeséget olvastál össze . Szerinted a power szelep és a kipufogó szelep közt mi a különbség???
a kipufogó szelep lenne a power
Egy kérdés 125-ös gyorsasági motorosok: Van a 125-ös motorokba Power-szelep, vagy az a hatás csak a Rezo-kipunak és a kipufogószelepnek köszönhető??
én se veszek órát,minek?ugyse látom a műszerfal meg szinte semmit nem mutat
Lorus

amúgy én meg nem hordok órát mocizáshoz... minek? a műszerfal mutatja az időt

jah a Natixhoz visszatérve, a srác mondta hogy vehetek bele fojtatlan elektronikát 25ér....
nem akartam már leosztani, hogy pár hónapja a telefonba az ügyintéző natixos csajszi leugatott hogy kicserélik de ugrott a gari...

érdekes.. de már úgyis tökmind1, mert vettem bele kéz alól ugyebár elektronikát.

kprs125!
köszi! :) Dobj fel képet a mocidról!!!!!