persze elég az egyelőre.Nekem volt szerencsém V2-es 2T-hez(Suzuki RGV)utcán nem jó vele menni power alatt meg pláne de ha megjön az erő akkor ................ Kurva jó érzés meg mikor kanyarba alázod a sokkal nagyobb 4T-ket az a legkirályabb. Jah és az RS250-ről annyit hogy isten motor első látásra bele szeretem elég volt ráülni minden adja rajta magát.Remélem egyszer majd össze jön
Okkés. Kösz!
Igazából nem tudtam hogy hogy viselkedik utcán a 250. Láttam képen meg kicsit olvastam róla. Ráadásul majdnem olyan árban van mint a 125.
Akkor marad az RS125...
Bőven elég lesz neked egy sima 125-ös. A 250-es nagyon brutál gép csak utcai használatra fölösleges. Fordulat kell neki hogy erőben legyen de akkor viszont büntet mint azállat tapasztalatlan motoros kezében életveszélyes az NEM kezdő motor. Ahhoz még lépegetni kell azon a bizonyos létrán felfele.
Amugy biztos lehetsz benne hogy egyik hivatalnál sem fogják neked ki adni a papírt hogy 125 ccm és 11kw
Következő motoromnak egy RS250-et képzeldtem el. Mivel majd csak jővő evben lesz meg az A1 jogsim, csak jövőre lesz új motor is. Viszont azt meg lehet oldali valahogy hogy a 250-es 70 lovas gépet vezethessem A1 jogsival? Mondjuk 125-ösnek vagyis 25KW-osnak le lehet valahogy vizsgáztatni?
Csövi mindenkinek! Nem tudom érdekel-e valakit de van RS 125-höz előre egy 14-es, hátra pedig egy 40-es fogaskerekem!!! A legújabb RS-re nem tudom, hogy jó-e de az azelőttiekre mindre rá lehet tenni! Higyjétek el az "RS 125" mint fogalom átértékelődik... :-D , nyilván nem megy annyit végre de sokkal durvább lesz! Ugyanitt van egy eladó 98-as RS is, jó állapotban!!! Ha valakit érdekel vagy az egyik vagy a másik, írjon mailt: koko31@fremail.hu, vagy vegyen fel msnre: kovacsadam31@hotmail.com, vagy hívjon a 06-30-961-14-61-es tel. számon!
Persze h vigyázni fogok, nem kell mondanotok. Amúgy ahogy ráültem inamba szállt az összes bátorság, és elfelejtettem hogy kell motorozni . Kicsit más mint az RS
Gart. RSkornél és neked is Joe-Z!
Jó látni, hogy nem csak én váltok 125-ről egy "kicsivel" nagyobbra! Remélem jövőhéten Én is átvehetem már a kis Z750-t
Kipróbáltam persze.... , valahogy úgy éreztem magam mint a szűzkurva az első munkanapon érezheti magát. Szépen szól a Raptor dob, zsír minden 1-2 pici karc +jövőre kell gumma és fékbetét 1.250ért hirdette 1.150be hoztam
amúgy én meg nem hordok órát mocizáshoz... minek? a műszerfal mutatja az időt
jah a Natixhoz visszatérve, a srác mondta hogy vehetek bele fojtatlan elektronikát 25ér....
nem akartam már leosztani, hogy pár hónapja a telefonba az ügyintéző natixos csajszi leugatott hogy kicserélik de ugrott a gari...
érdekes.. de már úgyis tökmind1, mert vettem bele kéz alól ugyebár elektronikát.
Igazából nem tudtam hogy hogy viselkedik utcán a 250. Láttam képen meg kicsit olvastam róla. Ráadásul majdnem olyan árban van mint a 125.
Akkor marad az RS125...
Amugy biztos lehetsz benne hogy egyik hivatalnál sem fogják neked ki adni a papírt hogy 125 ccm és 11kw
Következő motoromnak egy RS250-et képzeldtem el. Mivel majd csak jővő evben lesz meg az A1 jogsim, csak jövőre lesz új motor is. Viszont azt meg lehet oldali valahogy hogy a 250-es 70 lovas gépet vezethessem A1 jogsival? Mondjuk 125-ösnek vagyis 25KW-osnak le lehet valahogy vizsgáztatni?
Persze h vigyázni fogok, nem kell mondanotok. Amúgy ahogy ráültem inamba szállt az összes bátorság, és elfelejtettem hogy kell motorozni . Kicsit más mint az RS
Jó látni, hogy nem csak én váltok 125-ről egy "kicsivel" nagyobbra! Remélem jövőhéten Én is átvehetem már a kis Z750-t
amúgy én meg nem hordok órát mocizáshoz... minek? a műszerfal mutatja az időt
jah a Natixhoz visszatérve, a srác mondta hogy vehetek bele fojtatlan elektronikát 25ér....
nem akartam már leosztani, hogy pár hónapja a telefonba az ügyintéző natixos csajszi leugatott hogy kicserélik de ugrott a gari...
érdekes.. de már úgyis tökmind1, mert vettem bele kéz alól ugyebár elektronikát.
kprs125!
köszi! :) Dobj fel képet a mocidról!!!!!