Nekem az alu nyelv gyári rendszerrel olvadt el sőt még a perem is lepattant amiről beszélsz. Beszéltem már pár RS tulajjal, nekik is olvadt már el alu nyelv. A 123-as nyelv amid van annak is van pereme csak másként (képen) és a szár kontraanyázva van gyárilag, ettől nem lazul fel a szár és állítható is.
Tyt ne felejts el képet küldeni! Az a biztos, ha látom is. Jó, hogy atta küldeményét nem kibontáskor láttam meg. Lényeg, hogy pontosan középen legyen a furat és a szár vagy egy csavar belehajtva frankón egyenesen álljon szemből és oldalról nézve is. Ha ez nincs, nem jó. Nem fog a szimeringben jól csúszkálni. Ilyenem nekem is van.
Egy jó mm-el el van fúrva oldalra és teljesen nem is egyenes. Ilyen nem kell. köszi
Gyári rendszerrel, pirosig pörgetve nem hiszem, hogy elolvadna a gyári nyelv. Aki tovább szeretné pörgetni az pedig időnként kicseréli. Nekem ponosan a vas nyelv volt ami miatt most járatom a motort új dugattyúval. A vas nyelvnek nincs pereme, ami megmenthetné a dugót a biztos haláltól, ha fellazulna a csinált, menetes szár. A gyárit tovább fogja a kis kör pereme a szár tövében, a vason nincs perem megy a dugattyúhoz. Ezért nem szeretnék ilyet.
Sziasztok!
Csak jó tanácsként, volt már dolgom pár powernyelvvel...
Alu nyelvet NE tegyél bele, mert úgy van ahogy Atta mondja: el fog menni a menet a nyelvben a szár miatt, mert az általában keményebb anyagból van. A következőt meg hidd el nekem: ha meghajtod elolvad, nekem a dugó látta majdnem a kárát. Akinek van tapasztalata, az tudja, hogy a legjobb a ROTAX 123 nyelv.
Ha úgy használod a vasat, ah 1 2T kell akk nem fogja bírni az alu nyelv.
Nekem hibátlan, szárat jól kell beállítani meg tisztán tartani és sose lesz vele gond, attól még hogy kicsit nehezebb semmit nem veszel észre, elég erős a mágnes ami kinyitja. Mivel állandóan olajos, nem hiszem hogy annyira koptatná, a lassan már 20 éves 123as hengerekbe se láttam még nagyon kikopva a helyét, szóval... de tegyél bele akkor alut.
alunyelvbe meg hiába teszed bele a szárat, mivel ötvözet, kicsit meghúzod , beragasztod, hogy ne csavarodjon ki belőle és roppan szét előbb utóbb, csináltam már párat de megbízható sose lesz..
Elég szar, ha neked ilyen van.
Vasból van. Ezért koptatja a hengerben a helyét, nehéz...később nyit, hőre kitágul ...nem nyit, -nem zár.
Más gond nincs vele. Nem kell !
Ezek nem kellenek. Az egyik amin 'menet van' az ami semmi esetre nem kell. ilyenem van nekem is(képek).
Bár a tiéd az lehet, hogy házi gyártmányú. A második az gyári vagy utángyártott, ilyen kellene menet nélkül.
Csak ez egy nagyon leharcolt darab, nem kell. köszi.
Majd küldök képet is!
üdv
Egy jó mm-el el van fúrva oldalra és teljesen nem is egyenes. Ilyen nem kell. köszi
Csak jó tanácsként, volt már dolgom pár powernyelvvel...
Alu nyelvet NE tegyél bele, mert úgy van ahogy Atta mondja: el fog menni a menet a nyelvben a szár miatt, mert az általában keményebb anyagból van. A következőt meg hidd el nekem: ha meghajtod elolvad, nekem a dugó látta majdnem a kárát. Akinek van tapasztalata, az tudja, hogy a legjobb a ROTAX 123 nyelv.
Ha úgy használod a vasat, ah 1 2T kell akk nem fogja bírni az alu nyelv.
alunyelvbe meg hiába teszed bele a szárat, mivel ötvözet, kicsit meghúzod , beragasztod, hogy ne csavarodjon ki belőle és roppan szét előbb utóbb, csináltam már párat de megbízható sose lesz..
Vasból van. Ezért koptatja a hengerben a helyét, nehéz...később nyit, hőre kitágul ...nem nyit, -nem zár.
Más gond nincs vele. Nem kell !
Ha érdekel:
tyt001@freemail.hu
Bár a tiéd az lehet, hogy házi gyártmányú. A második az gyári vagy utángyártott, ilyen kellene menet nélkül.
Csak ez egy nagyon leharcolt darab, nem kell. köszi.
HA megfelelnek akkor küldöm a megadott cimre