Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

rotax 123 főtengely
de 122re kell
én olyanra gondolok, hogy mivel írtad, hogy le kellett tisztítani a csatlakozásokat, ezért valószínű, hogy melegedett is, és azért mehetett tönkre az elektronika.
mivel, ha nem tökéletes az érintkezés, olyankor melegedésbe megy át.
hali nekem is van rotax 123ra első lánckerekem , ha érdekel.
16 fogas

2 ezer ft
lánckerekek rotax 122esek? ha igen mekora méret?
látom van külön mágnesbehuzó a képen:D egy olyanért menyit kérsz?:D
rsDaneee, igy:D
üdv. lenne 1 kérdésem,mégpedig a következő:
2001es évjáratú rs 125ről van szó. a gond az lenne,hogy minden sebességi fokozatba power nyitás előtt ledadog 1 2 másodpercre a motor,aztán nyit a power,de igazából akkor se olyan erőteljesen ahogy kellene. a mágnesbehuzó/motor normálisan működik,a bowden jól van elvezetve,és elméletileg a nyelv is jól van berakva.van a mágnesbehúzónál egy spanoló csavar.azt meddig kellene spanolni?esetleg az megoldhatná a problémát?
várom a válaszotokat
aprili rs 125 Tuning gyujtás vezérlő ,verseny motorokra vagy tuningolásra alkalmas=25000ft
powerszett=30000ft
hibátlan henger dugó gyürüvel=40eft
alaplap=15eft
cdi=15eft
jeladó=5eft
gyujtásdekni
=4eft
hengerfej=4eft
bendix=7eft
feszab=7eft
vizfedél=4eft
jó hát gondoltam van valami speciális technikája hogy hogyan kell szétszedni. pl mit csináljak vele, hogy szedjem ki ha bele van ragadva. 80%hogy azlr nem nyit
yaya gyönyörűen mindent lecsiszoltam fémtisztára majd wd40 és mindent vissza a helyére.. de mint utólag kiderült nem az volt a baj hogy nem volt áram hanem az elektronikám szart be.. de mind1 most legalább már az is levan pucolva és tudom hogy jó.
csatlakozásokat sikerült megcsinálni?
yah amúgy a mostani ami beszart az kb 4 évet húzott ki
Én minden tavasszal szétszedem darabokra a tankot és kimosom az egészet, persze tök tiszta de mégis megszoktam csinálni mert baszná a lelkiismeretemet. Amúgy mikor megvettem és legelőször mostam ki akkor még légy hulla is volt benne szóval

Nah de nagyon egyszerű a mutatvány, a tankot lekapod a gépről majd a végén van 2db kis csavar azokat kiszeded és a tanksapka körül is van 6 db imbusz azt is kiszeded viszont van egy másik imbusz a tanksapka alatt is ha azt felnyitod.. azt nem tudom ilyen állapotban hogy tudod kiszedni


Nah de most a saját gondomat is leírom. Ma beszart az elektronikám, szerencse hogy volt itthon egy másik ami régebben szintén beszart de azt megcsinálták, és egyelőre tök frankón műxik de nem egy életbiztosítás hogy nem fogok lerohadni valahol vele van valakinek nyitott és 100%ig tuti hogy működőképes tehát nem javított hanem gyárilag még műxik? Amúgy mitől romlanak el amikor nincs benne semmi mozgó alkatrész? Nagy áram van benne aztán az bassza szét vagy mi?

THX üdv JAMAL
FÚ!
Nagy problémám akadt srácok, Beletört a kulcsom a tankba és nemtom kiszedni belőle sajnos,vkinek 5let?
vagy h ílyen formában h tudom kivenni a tanksapka részét a moci 2000 évjárat!
takarodj az rs 50 fórumba
kicsavarsz 2 csavart? Ha ennyire nem megy akkor inkább ne gányold szét szerintem...
valaki eltudná nekem magyarázni hogy hogy tudom szétszedni a powert?
1 pont a helyes megfejtésért!
Nézz már meg egy 190es diesel mercit, azt a fajtát, ami 1millió km-ig tökéletesen ment, akkor is csak fel kellett újítani. Van akinek az AF1-ébe 80ezer km van, a 10ezer km meg amit mondasz, nekem 3hónap volt a motoromba, most akkor 3havonta cseréljek motort, mert sok benne a km?
hát mondjuk szerintem külföldről van behozva. De ez csak 1 tipp
Ismerem a tulajt és a motort is. Jól jársz ha megveszed, és ez most nem promo.
és hogy került le róla a rendszám? mert elvielg az aprilia szalon nem ad el rendszám nélkül 125-ös motort ha jól tudom!:)
és egy ilyen szép motorról miért van levéve az oldalidom......:)
fejidom se volt törve, csak megsérült, oldalidomot meg újat (vmi egyedit) akartam rá, de elfogyott a pínz.