Hello!
Valaki aki tud az segítsen nekem légyszives. Olyan kéne nekem hogy Aprilia Rs 125 -höz kellene műszerfal ! 2002 es évjárat Rotax motoros. Meg érdekelne még power szelep meg power bowden.
Aki tud legyen szives írjon nekem !
Jó motorozást nektek!
Tyt-nek az 50/125 témáról alkotott véleményét én is osztom. Lehet, hogy megéri rendszám nélkülit venni, de csak akkor, ha a külföldi papírjai megvannak és forgalomba helyezed, ezt tapasztalatból mondom. Viszont rendszám nélkül használni hülyeség és nagy felelőtlenség is. A papír nélküli motort meg úgyis csak pályára veszik, akik magasról leszarják, hogy volt-e bontva a blokk, mert ha valaki, akkor ők biztos megbontják.
20000 km-rel miért lenne kiélt a te szavaiddal élve. Enyém meg 93-as és 37000 km van benne. És? Vannak ennél sokkal ramatyabb állapotban újabb gépek. Tudod vannak akik vigyáznak arra amilyük van. Egyébként amit tudok Tyt motorjáról, hamarabb veném meg az övét. Jobban vonz a szőrmeülés a motorján.
Szia!
Én azzal nem értek egyet, hogy 20.000km el motort nem vennék. Engem sokkal jobban zavarna egy 2006os motor 3000kmel, mint 20.000kmel, mivel a 3000kmes vagy vissza lett tekerve, vagy évekig állt, a 20e km reális ennyi idő alatt, és ha karban van tartva akkor nem lehet hiba.
Autót is lehet venni 70e km felett nyugodtsággal :) Az én 4kerekűm 90.000kmel került hozzám, és olyan mintha új lenne, első tulaj, vigyázott rá, és valóban nincs is vele semmi. Leszervizeltük és a világ végére elindulnék vele. Laikus meg azt mondaná, hogy max 15e km van benne :)
Szóval szerintem a több km néha kevesebb, de ez már tényleg egyéni ízlés kérdése :)
Azzal viszont vitatkoznék, hogy nyugodtan lehet használni az RSt 50esként. Bűncselekmény, okirathamisítás, biztosítási csalás, ha balesetet okozol, a biztosítód TUTI nem fizeti ki a kárt (pl. egy Smercinek nekimész, kár 5milla, zsebből..), ha baleseted van és nem te vagy a hibás, mindenképp rád verik a balhét. A rendőrök megtalálnak, és imádni fognak, főleg amikor üldöznek.
Én levezettem tizenezer km-t ötvenesként az AF1125el, saját tapasztalatból beszélek, saját káromból. Én nem használnék így 125cct többet az tuti :)
Az más ha valami kis faluba lakik az ember, és span az összes rendőr, de akkor se kell elhagyni a falut, meg balesetezni..
Szóval szerintem jobb a nyugalom és a rendszám :)
valaki segitsen nekem legyenszives az parilia af1 94-es évjárat és az rs 95-ös extrém kilóméteróra egyezik e mert az enyém sokat csak és a neten néztem egyet bontottan de az af1 é szted jólenne bele?
az én gépembe is 25100 km van, mégis 55km van benne dugócsere óta, szóval ez a km dolog max a többi alkatrésznél mérvadó a blokkba úgyis 8-10000 km után generál van
Autókban jobban otthon vagyok és tudom, hogy ha tuningolva van, bárhogy (főleg chiptuning), akkor annak az autónak kihasználták a teljesítményét, ergo jobban hajtották annál, mint amire tervezték (jobban kopnak az alkatrészek).
Én ha motort veszek, akkor 8-10000 km alatt, autónál persze ez máshogy van, ott 70000 km alatt vennék.
Vannak hozzáértő motoros ismerőseim (szerelő, haver, stb.), nekem azt mondták, hogy 20-25000 körül soha. Ez az ő véleményük és engem meggyőztek. Nem biztos, hogy olyan állapotban vannak már a motorban lévő alkatrészek, hogy még kibírnak vele 5000km-t, aztán cserélgetni kell, az pénz meg idő, nem tudod úgy eladni, pár év múlva, stb. de most nem a tiéd ellen vagyok, csak általánosságban mondom.
Remélem ezzel megválaszoltam a kérdésedet és nem haragszol meg.
u.i.: fojtással lehet kb 110-120at menni, utazótempó 90-100, ami elég volt. Nem vagyok egy vad motoros és nagyonvigyáztam rá! De valszeg te meg előbb érsz a célállomásodra, mint én XD
Valaki aki tud az segítsen nekem légyszives. Olyan kéne nekem hogy Aprilia Rs 125 -höz kellene műszerfal ! 2002 es évjárat Rotax motoros. Meg érdekelne még power szelep meg power bowden.
Aki tud legyen szives írjon nekem !
Jó motorozást nektek!
pussz
U.i: bocs h beleugattam :D
A kilóméterórának meg régebbi használt motoroknál egyébként se nagyon szabad hinni.
Én azzal nem értek egyet, hogy 20.000km el motort nem vennék. Engem sokkal jobban zavarna egy 2006os motor 3000kmel, mint 20.000kmel, mivel a 3000kmes vagy vissza lett tekerve, vagy évekig állt, a 20e km reális ennyi idő alatt, és ha karban van tartva akkor nem lehet hiba.
Autót is lehet venni 70e km felett nyugodtsággal :) Az én 4kerekűm 90.000kmel került hozzám, és olyan mintha új lenne, első tulaj, vigyázott rá, és valóban nincs is vele semmi. Leszervizeltük és a világ végére elindulnék vele. Laikus meg azt mondaná, hogy max 15e km van benne :)
Szóval szerintem a több km néha kevesebb, de ez már tényleg egyéni ízlés kérdése :)
Azzal viszont vitatkoznék, hogy nyugodtan lehet használni az RSt 50esként. Bűncselekmény, okirathamisítás, biztosítási csalás, ha balesetet okozol, a biztosítód TUTI nem fizeti ki a kárt (pl. egy Smercinek nekimész, kár 5milla, zsebből..), ha baleseted van és nem te vagy a hibás, mindenképp rád verik a balhét. A rendőrök megtalálnak, és imádni fognak, főleg amikor üldöznek.
Én levezettem tizenezer km-t ötvenesként az AF1125el, saját tapasztalatból beszélek, saját káromból. Én nem használnék így 125cct többet az tuti :)
Az más ha valami kis faluba lakik az ember, és span az összes rendőr, de akkor se kell elhagyni a falut, meg balesetezni..
Szóval szerintem jobb a nyugalom és a rendszám :)
Peace
nincs belőle gond.
köszi
Én ha motort veszek, akkor 8-10000 km alatt, autónál persze ez máshogy van, ott 70000 km alatt vennék.
Vannak hozzáértő motoros ismerőseim (szerelő, haver, stb.), nekem azt mondták, hogy 20-25000 körül soha. Ez az ő véleményük és engem meggyőztek. Nem biztos, hogy olyan állapotban vannak már a motorban lévő alkatrészek, hogy még kibírnak vele 5000km-t, aztán cserélgetni kell, az pénz meg idő, nem tudod úgy eladni, pár év múlva, stb. de most nem a tiéd ellen vagyok, csak általánosságban mondom.
Remélem ezzel megválaszoltam a kérdésedet és nem haragszol meg.
u.i.: fojtással lehet kb 110-120at menni, utazótempó 90-100, ami elég volt. Nem vagyok egy vad motoros és nagyonvigyáztam rá! De valszeg te meg előbb érsz a célállomásodra, mint én XD