valaki pörgeti a kereket te meg figyeld a láncot, elő szokott fordulni hogy megvan "törve" egy helyen a lánc. ilyenkor nem illeszkedik jól a lánckerékre. megjelölöd a láncot és teljesen körbeérjen, ha jó akkor csapágy gyanús
Nézd már meg milyen közel van a kerék a hasidomhoz, ez karambolos ahogy van. Már ránézésre tök csálé az egész motor.
Kérlek hasonlítsd össze pl. ezzel: rs125 2005
asszem nekik írtam egy mailt, és írták, hogy tudnak szerezni rs125re is puig plexit, akármilyent. csak meg kell írni a kódszámot amit a hivatalos oldalon találsz. 20ezer pénzbe kerül
Kéne egy kis segítség. Tehát összeraktam ma a gépet kb 7-8 hónap állás után pöccre beindult . Mentem ma este vele egy próbakört, menetközben semmi fura, minden a megszokott módon, annyi volt hogy 2x gyorsításnál egy kicsit megtorpant, gondolom a karbiba volt vmi tré, de egy ized mp után már ment is mint a nyíl. Nah viszont ami aggasztóbb számomra hogy mikor toltam be a garázsba a gépet akkor hallottam ilyen fura hangot, nem tudtam mi az. Gyorsan felpakoltam a hátulját, és megpörgettem a hásó kereket, és amikor az kezdett megállni akkor kicsit olyan kattógós hang jött elő és szakadozva állt meg. A láncfeszesség pontosan az előírt 25mm. A kerék keresztirányba 1mm-t se moccan tök stabil, én arra gondoltam hogy a csapágy elfosta magát, de fater szerint akkor állandóan "rágós" hangot kéne adnia. Lehet hogy szarul füleltem de szerintem csak a végefelé adja, bár 100%ig nem vgok benne biztos mert közbe a lánczaj elég nagy
hali
vettem egy arrow rendszert, és az lenne a kérdésem hogy akinek ilyen kipuja van annak mekkora fuvóka kellett a karbiba?
az enyim full power és 28as a karbi, csak azért kérdem hogy mekkora düzniket vegyek...
Kétes állapotúak a fellelhető példányok.Nem mai csirkék nem papásan vannak hajtva és a 2t sem a tartósságáról híres.
Jogsi meg neked KB 3 hét mert tudsz motort vezetni kreszt meg ismered.
De te tudod.Ha én a fakezűek mintapéldánya át tudtam menni.
tyt001@freemail.hu
hirdetés
Nézd már meg milyen közel van a kerék a hasidomhoz, ez karambolos ahogy van. Már ránézésre tök csálé az egész motor.
Kérlek hasonlítsd össze pl. ezzel:
rs125 2005
asszem nekik írtam egy mailt, és írták, hogy tudnak szerezni rs125re is puig plexit, akármilyent. csak meg kell írni a kódszámot amit a hivatalos oldalon találsz. 20ezer pénzbe kerül
Kéne egy kis segítség. Tehát összeraktam ma a gépet kb 7-8 hónap állás után pöccre beindult . Mentem ma este vele egy próbakört, menetközben semmi fura, minden a megszokott módon, annyi volt hogy 2x gyorsításnál egy kicsit megtorpant, gondolom a karbiba volt vmi tré, de egy ized mp után már ment is mint a nyíl. Nah viszont ami aggasztóbb számomra hogy mikor toltam be a garázsba a gépet akkor hallottam ilyen fura hangot, nem tudtam mi az. Gyorsan felpakoltam a hátulját, és megpörgettem a hásó kereket, és amikor az kezdett megállni akkor kicsit olyan kattógós hang jött elő és szakadozva állt meg. A láncfeszesség pontosan az előírt 25mm. A kerék keresztirányba 1mm-t se moccan tök stabil, én arra gondoltam hogy a csapágy elfosta magát, de fater szerint akkor állandóan "rágós" hangot kéne adnia. Lehet hogy szarul füleltem de szerintem csak a végefelé adja, bár 100%ig nem vgok benne biztos mert közbe a lánczaj elég nagy
szerintetek?
üdv JAMAL
vettem egy arrow rendszert, és az lenne a kérdésem hogy akinek ilyen kipuja van annak mekkora fuvóka kellett a karbiba?
az enyim full power és 28as a karbi, csak azért kérdem hogy mekkora düzniket vegyek...
lenne pár kérdésem
Jogsi meg neked KB 3 hét mert tudsz motort vezetni kreszt meg ismered.
De te tudod.Ha én a fakezűek mintapéldánya át tudtam menni.